Carti romantice – Libertatea pentru femei

Probabil, ati aflat unii dintre voi, de pe blogul Cristinei sau blogul The Search for Something More, despre colectia “Carti romantice” din Libertatea pentru femei.

Astazi, 23 mai a aparut cartea O femeie implinita de Danielle Steel (aici am o nelamurire :neutral: cartea a fost publicata de catre editura Litera, nu? dar astazi cand am cautat-o pe site, nu am mai gasit-o, dar in schimb apare pe site-ul editurii Lira, cea care a publicat cartea, ce s-a putut cumpara impreuna cu revista) (apropo, mi-am cumparat si eu cartea, o sa v-o prezint saptamana aceasta, impreuna cu alte carti primite ;) ). Descrierea aici.

O alta carte, pe care o veti putea achizitiona luni, 30 mai, este Cu fiecare zi de Danielle Steel. Daca va doriti cartea, ati face bine sa o cumparati, pentru ca pe site-ul editurii Litera scrie “Stoc epuizat” la aceasta carte. Descrierea aici.

In 6 iunie, o sa va puteti achizitiona cel de-al treilea volum din seria “Carti romantice”, Vis in alb de Nora Roberts. Descrierea aici.

Cartile se cumpara impreuna cu revista Libertatea pentru femei la pretul de 9.90 lei

21 thoughts on “Carti romantice – Libertatea pentru femei

  1. nu am luat prima carte..nu mi se pare cine stie ce:P
    in schimb “Cu fiecare zi” si “Vis in alb” mi se par interesante
    sunt curioasa ce titluri or sa mai fie..

      • Te referi la continut sau la aspect?

        Continutul nu stiu cum este, inca nu am citit din carte, dar “imi miroase” a carte buna. :lol:

        Aspectul este foarte ok, cartea fiind micuta si incapatoare, paginile sunt de calitate, coperta este brosata… :)

  2. Ooo… vad ca multe dintre noi si-au cumparat cartea! Acum haideti sa facem o competitie: cine termina prima cartea de citit. :lol: :lol: (Glumesc – din pacate nu am timp de citit :( )

  3. Hehehe imi faci reclama Daniela :)) glumeam :* Cred ca imi voi lua toate cartile care se vor da. Imi suna bine dupa nume “Carti romantice”. Pana acum ei au incepout in forta sa zic cu titluri exceptionale, ramane de vazut ce va fi pe viitor. :)

  4. S-a decis sora mea să cumpere toată colecţia :D Însă i-am spus încă de ieri că seria “Cvartelul mireselor” de Nora Roberts mi-o face mie cadou :D Aş putea să mi le cumpăr ţi eu la cât de ieftine sunt, dar ce rost ar avea să avem şi eu şi ea aceleaşi cărţi, nu?
    În orice caz, mă bucur foarte mult că au lansat aceste cărţi romantice, că mă cam săturasem de cărţile cu Dostoievski, Tolstoi, Marin Preda şi alţii de genul. Uneori am mai citi şi cărţi romantice sau comice care ne binedispun.

  5. Si eu ca si multi altii nu am rezistat tentatiei si mi-am cumparat cartea. Urmeaza sa-mi fac un pic de timp liber si sa o citesc. :)

    • Buna, Mihaela! Singurele carti pe care le mai am sunt “Cu fiecare zi” de Danielle Steel, “Traieste clipa” (Cvartetul mireselor vol.3) de Nora Roberts, “O femeie implinita” si “Legaturi de familie” de Danielle Steel. Daca te intereseaza vreun titlu mentionat trimite-mi un mail la adresa blog.daniella@yahoo.com. :)

Lasă un răspuns

