Seria ACADEMIA VAMPIRILOR de Richelle Mead

Academia Vampirilor. Primavara, 2010. Mi-a luat 5 luni sa realizez ce fraiera am fost ca nu am precomandat primul volum in martie. Noroc cu o librareasa foarte draguta, din orasul meu, care mi-a recomandat seria si uite asa am ajuns sa o stresez pe prietena mea toata vara in legatura cu AV si de ziua mea am primit cadou al doilea volum – Initierea – de la ea. Nu dupa mult timp, mi-am cumparat primul volum si m-am pus pe citit. Reactia mea dupa terminarea primului volum si inceperea celui de-al doilea a fost: „In viata mea nu am citit o serie mai frumoasa, interesanta, captivanta, superba… Iubesc Academia Vampirilor!”. Pe urma mi-am petrecut luna august alaturi de vol.3 – Atingerea umbrei si toamna-iarna alaturi de vol.4 (Juramant de sange) si 5 (Limitele spiritului). Spre rusinea mea, inca nu m-am apucat de volumul 6  – Sacrificiu final. 😳

Acum, o sa va las sinopsis-ul primului volum – Academia Vampirilor – si pe urma o sa va povestesc in 2-3 randuri cate ceva despre personajele principale. 🙂

 DOAR CEA MAI BUNA PRIETENA TE POATE APARA DE DUSMANII TAI NEMURITORI…

Academia Sf. Vladimir nu este o scoala ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns in strafundurile padurilor din Montana, in care moroii (vampiri vii si muritori) sunt educati in tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumatate oameni, jumatate vampiri) sunt antrenati sa-i apere de atacurile sangeroase ale strigoilor (morti vii), cei mai inspaimantatori si mai periculosi vampiri.

Rose Hathaway, o fata dhampir, se pregateste sa devina garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, printesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur si epuizant, iar, pe langa intrigile si comploturile din Academie, situatia ei se complica din cauza unei idile tainuite si interzise. Avand o legatura psihica iesita din comun, cum nu s-a mai intalnit de secole, cele doua eroine incearca sa faca fata amenintarilor…

Dragostea si loialitatea sunt mai puternice decat legaturile de sange!

Rose Hathaway personaj principal; dhampir, cea mai buna prietena a Lissei; se antreneaza sa devina gardianul acesteia, se va indragosti de instructorul ei Dimitri Belikov.
Lissa Dragomirpersonaj principal; moroi, cea mai buna prietena a lui Rose, are formata o legatura psihica cu Rose; utilizatoare a elementului spirit.
Dimitri Belikovpersonaj principal; dhampir, se ofera sa o antreneze pe Rose, are sentimente fata de aceasta, este considerat un zeu de catre cei de la Academia Vampirilor.
Christian Ozerapersonaj principal; moroi, are un statut social slab, datorita parintilor sai, care au devenit strigoi; el devine iubitul Lissei si acesta stapaneste elementul foc.
Adrian Ivashkovpersonaj semi-principal ( 😆 ); moroi, este stranepotul reginei Tatiana, prima sa aparitie este in Initierea, este in al cincelea volum iubitul lui Rose; acesta foloseste spiritul asemenea Lissei.

Sper ca v-a placut scurta prezentare. Va spun, este imposibil sa nu va indragostiti de aceste personaje. Felul in care Richelle combina ironia, drama, misterul, dragostea si multe altele este ceva unic si sunt sigura ca aceasta serie va v-a impresiona, pe cei care inca nu v-ati facut curajul sa o cititi. Asadar nu mai ezitati! Si ca sa va conving si mai mult, o sa va scriu o lista cu avantajele de a cumpara aceasta serie:

• • • AVANTAJE • • • 

  • beneficiati de 20% reducere + transport gratuit prin curier, daca comandati cartile de pe site-ul Ledei
  • au fost publicate toate cele sase volume ale seriei, asadar nu mai trebuie sa va intrebati cand va aparea urmatorul volum
  • cartile sunt scrise intr-un mod care vã va face dependenti de Academia Vampirilor
  • Richelle reuseste sa combine suspansul, misterul, drama, supranaturalul, dragostea si ironia intr-un mod, pe care nu il veti mai intalni intr-o nicio alta serie
  • aceasta serie va prezinta niste tipuri noi de vampiri: moroi, dhampiri si strigoi; personajele fiind foarte bine conturate si par destul de realistice in comparatie cu asa-zisii vampiri care „stralucesc la lumina soarelui”

Pff… daca aceasta lista, pe care m-am chinuit sa o scriu in asa fel incat sa va convinga si sa va impresioneze, nu a avut niciun efect, atunci sincer imi pare rau, deoarece este pierderea voastra. 😐 😦

PACHET ACADEMIA VAMPIRILOR (volumele 1-6)

 Pret de lista: 289.40 RON
Preț: 180.00 RON

click pentru a comanda 

De asemenea, NU RATATI seria GEORGINA KINCAID de Richelle Mead!

 O veti adora pe Georgina si pe Seth! Nu mai asteptati! COMANDATI cartile ACUM cu un simplu CLICK pe imaginile alaturate!