RECENZIE: Eve de Anna Carey

Aseara, am terminat de citit „Eve” de Anna Carey. Cartea a aparut pe data de 4 octombrie la editura Leda, simultan cu editia americana. Cartea mi-a fost oferita de catre editura Leda spre recenzare – multumesc mult! 🙂

„Eve” este prima carte distopica pe care am citit-o si ma bucur ca am inceput cu aceasta carte si nu cu „Jocurile foamei”.

Cum ar fi sa cresteti intr-o scoala numai de fete si sa fiti invatate sa va temeti de barbati si nu sa aveti incredere in acestia, iar cu o zi inainte de absolvire, cand sunteti la un pas sa va indepliniti visele, sa aflati ca pe voi va asteapta o alta viata, o viata intr-o  cladire unde sunteti inchise si obligate sa dati nastere la copii pentru a repopula lumea? Groaznic. Infiorator. Tragic.

RECENZIE: EVE de ANNA CAREY

Ramasa orfana de mama si necunoscandu-si tatal, Eve – protagonista cartii – este adusa la o Scoala de fete. Eve invata in aceasta Scoala pana la varsta de saptesprezece ani, cand descopera, cu o zi inainte de absolvire, destinul tragic care o asteapta pe ea si pe colegele sale, acela de a naste copii, pentru a repopula lumea, deoarece virusul mortal ce a lovit acum saisprezece ani, a omorat prea multi oameni.
 Fata refuza sa-si traiasca viata in felul acela si cu ajutorul uneia dintre profesoarele sale evadeaza in seara de dinainte de absolvire, nu dupa mult timp, dupa ce o colega de-a ei, pe nume Arden, a evadat.

Ajunsa in salbaticie, unde pericolele o asteapta la fiecare colt: bande, animale salbatice si altele, Eve se intalneste cu Arden. Fata a fost indrumata de profesoara sa, sa mearga la Califia, un adapost pentru orfani si evadati.
In curand, cele doua fete il vor intalni pe Caleb, un baiat evadat din lagarele de munca, care le va conduce in buncarul unde locuieste el si alti baieti.
 Eve nu are incredere in Caleb, dar se vede nevoita sa locuiasca in buncar, pentru ca Arden este grav blonava.

Incet- incet, Caleb ii castiga increderea fetei si incepe sa se formeze o legatura sentimentala puternica  intre ei. Dar Eve este cautata de trupele Regelui, pentru ca ea ii apartine Regelui. Dupa o intreaga serie de incidente – sangeroase -, Arden le distrage atentia garzilor si astfel Eve reuseste sa plece catre Califia. Pe drum se reintalneste cu Caleb, care o va ajuta sa ajunga la Califia, in ciuda altor obstacole care le ies in cale.

NOTÃ: 5/5

Probabil acum va intrebati de ce este Eve atat de importanta pentru Rege, ce se intampla cu Arden, vor ajunge Caleb si Eve la Califia si vor ramane impreuna. Da, toate aceste lucruri le puteti afla citind cartea. 😉

COMANDÃ CARTEA! 😀

20 de gânduri despre „RECENZIE: Eve de Anna Carey

  1. Imi place recenzia pe care ai facut-o. Am citit si eu cartea, este super, dar acum parca imi pare rau ca am citit-o asa repede caci mai e mult pana apare continuarea. Ce bine ar fi sa apara in aceeasi data ca si in strainatate la fel ca in cazul primului volum. 😀

  2. Este una dintre cartile mele preferate si dupa aparitia celui de-al doilea volum, deja abia astept sa apara si continuarea seriei pentru a afla daca Eve si Caleb vor avea un final fericit in lumea lor trista si cruda, o lume distopica pe care nu mi-o doresc niciodata sa devina realitate !

  3. Eu nu am citit-o, dar am volumul II, de la TINE, multumesc frumos 🙂 Recenzia este foarte frumoasa, si tocmai de aceea, -si datorita faptului ca i-ai dat nota 5- imi voi cumpara si eu volumul I ;;)

Lasă un răspuns

