Lunã albastrã – CONCURS Libris – terminat

CONCURS TERMINAT! Castigatorul este… stephany007 (Gavan Alina Stefania). Felicitari! Mi-a placut raspunsul tau. Te rog sa-mi trimiti mail pe adresa blog.daniella@yahoo.com cu datele tale de contact (foarte important nr. de telefon, ca sa te contacteze curierul! 😉 ).


Al doilea concurs in colaborare cu libraria online Libris!

Daca vreti sa castigati cartea Luna albastra (Nemuritorii 2) de Alyson Noel, trebuie sa respectati urmatoarele cerinte. In primul rand, trebuie sa lasati un comentariu la acest post (e mai bine asa, decat sa ne complicam cu mail-uri, nu?) cu numele vostru intreg si raspunsul la intrebarea:

Ce apreciati cel mai mult la libraria online Libris?

Va puteti inscrie pana pe data de 19 noiembrie. Castigatorul va fi anuntat in 20 noiembrie.

Fie ca cel mai bun raspuns sa castige!

Multumesc librariei pentru sponsorizarea acestui concurs! 

22 de gânduri despre „Lunã albastrã – CONCURS Libris – terminat

  1. giorgiana turcu
    chiar imi doresc acesta carte…..
    imi place libraria libris deoarece are carti de la cele mai importante edituri din tara, are intotdeauna cela mai bune oferte, reduceri saptamanale, cele mai bune carti ,livrare rapida,cele mai bune promotii
    cam tot ce ti-ai dori de la o librarie on line

  2. Veliscu Cristina

    Ce apreciez cel mai mult la libraria online Libris? Ofertele super-tari, livrarile cu viteza luminii ( vorba vine :)) ), faptul ca are carti din toate domeniile si pentru toate gusturile si varstele. Imi place ca nu are numai carti, ca are si CD-uri cu muzica si DVD-uri cu filme… de livrarea cu viteza luminii am mai zis?
    Ce mai, e geniala! Mai buna decat o librarie adevarata! 🙂

  3. -preturile accesibile
    -promotiile
    -reducerile saptamanale
    – transportul foarte rapid,
    -seriozitatea si profesionalismul de care dau dovada cei de la aceasta librarie online
    – carti din toate domeniile,pentru toate gusturile,varstele si „buzunarele” cititorilor

  4. Buna ! Vreau sa spun in primul rand , ca aceasta carte pare superba ! Mi-o doresc mult de tot .
    Dar sa trecem la ale noastre .
    In primul rand , imi place ca este o librarie online . Cine ar fi crezut ca vom ajunge sa avem si asa ceva ? De aici ne putem alege orice carte dorim , direct din scaunul nostru preferat si confortabil , de acasa , si mai ales , putem sa citim descrierile multor carti fara sa stea angajata cu ochii pe noi si sa se intrebe de ce dureaza atat de mult sa ne uitam la o carte . Si in plus , daca ne razgandim si nu mai vrem sa cumparam in acea zi , nu trebuie sa suportam privirile plictisite ale angajatei , cand ne vede ca nu cumparam nimic .
    O alta parte buna , este faptul ca le primim acasa , si nu mai trebuie sa ne deplasam ca sa ne cumparam cartea dorita .
    Un alt avantaj , ar fi faptul ca gasesti intotdeauna reduceri si toate cartile pe care ti le doresti , fara a mai sta dupa angajata plictisita care trebuie sa caute in calculator daca are cartea , daca e la promotie , sau sa o caute in spate . Intr-un cuvant , avem confort .
    Deci , nu stiu cat de mult v-am convins , dar m-am straduit sa-mi pun mintea la contributie , si , probabil ca as convinge pe oricine ,cu asa argumente , ca ar trebui macar sa intre pe site-ul librariei libris .
    ~ Pwpici ! :X~

  5. vreau sa spun ca imi doresc foarte mulltt aceasta carte,deoarece am si primul volum si l-am terminat de citit si este superb,si astept sa citesc si cartea aceasta,iar la raspunsul la intrebare:imi place foarte mult ca la aceasta librarie exista multe cd-uri,multe carti/serii online precum:casa noptii,orasul oaselor si altele si faptul ca intotdeauna gasesti reduceri de care vrei si la cat vrei.
    bafta la toti la concurs :-bd.

  6. Zanfir Gabriel
    Este ceva nemaipomenit faptul ca s.a ajuns sa existe ca exista librarii virtuale ! E namaipomenit ! Nu trebuie sa te duci pana la o librarie din centru , pur si siplu accesezi http://www.libris.ro si gata ! Gasesti acolo tot ce.ti doresti : o biblioteca plina de drama , fantezie si piperata cu putina dragoste neimpartasita , o colectie nemaipomenita de CD-uri cu muzica veche , pentru clasicii dintre noi , dar si revelatii mai noi , pentru cei doresc sa fie ,,zguduiti” . Libris vine in intampinarea cinefiililor cu o variata colectie de filme : horror , drama , SF si multe altele …
    Dar cel mai importanat atu ar librariei libris ar fi acela ca nu trebuie sa fii dezamagit daca nu gasesti cartea intr.o librarie si sa fii nevoit sa umblii in tot orasul ca sa gasesti cartea dorita , pentru ca Libris are ORICE CARTE ITI DORESTI !! WoW :>
    Libris ne fata viata mai frumoasa !
    Ador seria asta si ce sa va mai spun …
    Succes tuturor ! 😉 :>

  7. ce apreciez cel mai mult la libris? oferta variata, carti din toate genurile, pentru toate varstele si gusturile si pentru toate buzunarele. livrare rapida. oferte dese si tentante, recomandarile care imi aduc in vizor multe carti de care nu auzisem inainte si care mi se pare uneori absolut superbe

    • apreciez la libaria libris faptul ca imi deschide o poarta spre lumea cartilor, o lume in care pot fi oricine, pot imbraca ce haina vreau si pot spune tot ceea ce imi trece prin cap. e o lume in care poti intalni dor ceea ce imaginatia poate plamdi, mituri, eroi, zane, dar si vampiri si ingeri cazuti. poti face o calatorie in istorie, sa vizitezi locuri unde visurile devin realitate. este o lume de bas, o lume pe care o poti gasi doar atunci cand deschizi usile unei libari.

  8. Ilies Ligia Simona. Pai, eu la libris apreciez livrarea rapida, faptul ca libraria are toate cartile si serile pe care le citesc, preturile si varietatea ofertilor

  9. Miruna Grama
    Ce apreciez la libraria online libris? gama variata de propuse, carti pe toate gusturile, livrare rapida, preturi acesibile si promotii atractive

  10. In primul rand,este o librarie online si asta e fantastic!!Promotiile nu lipsesc niciodata,au o varietate de carti(pentru toate gusturile si buzunarele)si sincer pretul este cu mult mai mic ca la celelalte librarii virtuale.Livrarea este extrem de rapida,iar angajatii sunt extrem de politicosi si seriosi.Plus ca,daca faci o comanda,primesti -15% reducere la cea de-a 2-a .Cu asa promotii….sa tot cumperi!Mai e un lucru pe care l-am observat: copertile cartilor nu au nici cea mai mica zgarietura,nu stiu cum fac dar le mentin intr-o stare perfecta!
    Si…imi mai place ca sponsorizeaza blogurile,ceea ce e extraordinar(presupun ca ei se gandesc ca toata lumea ar trebui sa aibe acces la cultura,carti)
    Multumesc librariei online libris pentru tot!Pentru ca sunt cei mai buni!

  11. Dumitru Alexandra.
    La Libris apreciez promotiile extrem de variate si pentru toate gusturile, preturile pentru toate buzunarele, respectul si promtitudinea cu care esti tratat ( chiar daca online!!),cartiile care sunt intr-o stare perfecta, gramada de concursuri de pe diferite bloguri,livrarea rapida, faptul ca libraria imi da posibilitatea sa ma pierd intr-o lume feerica de cate ori am ocazia fara sa platesc foarte mult sau sa astept mult. Imi place faptul ca datorita faptului ca libraria e online nu conteaza ce haine ai, sau cum arati sau varsta singurul lucru care conteaza e faptul ca esti un client ( a se intelege cititor inrait) acestea sunt lucrurile care fac din Libris , in opinia mea cea mai buna librarie!

  12. Maior Diana
    In primul rand apreciez la Libris promotiile care de fiecare data ne surprind.Ne ofera carti de calitate care le pot citi si adolescentii si alte categorii de varsta.Un al doilea criteriu sunt preturile care nu sunt exagerate sunt pentru toate buzunarele,cartiile nu sunt cu foi rupte de exemplu,transportul e impecabil si foarte rapid,de fiecare data cand vad curierul in fata casei mele ziua mea se face mult mai frumoasa,amabilitatea cu care sunt tratati clientii.

  13. Dragomir Mihaela-Catalina

    Apreciez libraria online Libris pentru promotiile care le are la carti. Imi place aceasta librarie si pentru ca este online si reuseste sa dea spre vanzare carti aparute la diferite edituri, carti care merita citite atat de adolescenti cat si de adulti. Apreciez ca aceasta librarie online are si un blog pe care apar cele mai interesante stiri.

  14. Libraria Libris este locul meu preferat de cumparat carti. Are carti despre absolut orice. Gandeste-te la un subiect si iti poti gasi o carte pe tema aceea. Este libraria pe care nu o am aproape de casa, pentru ca locuiesc intr-un oras extrem de mic. Nu este nevoie sa merg pana celalalt oras pentru a-mi cumpara o carte, pentru ca pot face totul mai usor din fata calculatorului. Pot sta cu orele cautand printre cartile de pe site pentru ca nimeni nu iti impune o limita de timp. De foarte multe ori m-am surprins citind descrieri peste descrieri, nestiind ce carte sa aleg, pentru ca sunt atat de multe si atat de interesante. Ofertele sunt si ele dintre cele mai bune si mai atractive,uneori lasandu-te efectiv cu gura cascata. Preturi mici, carti bune, livrare rapida, mega rapida..oamenii aia aproape se teleporteaza cu cartile :)). Voletul vine intotdeauna la timp si este impachetat perfect. Iti poti comanda nu numai carti, ci si Cd-uri sau filmele preferate.Ce-ti poti dori mai mult?
    Probabil isi dau seama ca nu toti isi permit sa plateasca mult pe carti si de aceea ne fac asa oferte. Multi dintre cumparatori sunt adolescenti si nu isi permit sa cumpere carti, oricat de mult si-ar dori sa le citeasca. Poate de aceea si sponsorizeaza atatea bloguri. Vor sa dea sanse. Libraria online Libris da oricui sansa sa-si gaseasca o carte perfecta pentru el/ea, o carte in care sa se regaseasca si pe care sa o traiasca.

Lasă un răspuns

