50% reducere la biografia neoficiala a lui Robert Pattinson (ed. Leda)

COMANDA ACUM la pretul de 22.45 lei!

7 gânduri despre „50% reducere la biografia neoficiala a lui Robert Pattinson (ed. Leda)

  1. Pai, stii? Mie mi-a placut ca sa zic asa EXTREM de mult Robert. Dar cum au aparut New Moon si Eclipse, mi-a placut tot mai putin. Eh, in Twilight ramane dreamy si imi place…. uhm cum se numea… LAPSUS filmul ala A DA! Remember Me. 😀
    Kristen? Am visat ca a murit si m-am simtit trista asa ca am o oarecare admiratie fata de ea. ;;)

  2. Mie mi-a placut cum a jucat in film, dar nu sunt catusi de putin curioasa de biografia lui, mai ales de cea neoficiala. Mai bine imi iau o carte mai interesanta de banii aia, pe care sa o pot reciti peste cativa ani.

Lasă un răspuns

