Jurnal de lecturã (1)

MAI LAS-O MOALE CU FANTOMELE
de Megan Crewe

 Carte oferitã de editura Leda pentru recenzie.

Rezumat: Cassandra „Cass” McKenna, protagonista cãrtii, in varsta de saisprezece ani, poate vedea fantome, de cand cu moartea surorii sale Paige de acum patru ani. Din cauza unui conflict cu fosta ei cea mai buna prietena Danielle, care a reusit sa intoarca intreaga scoala impotriva ei, Cassie a refuzat sa mai aiba o viata sociala, singurii ei prieteni fiind sora ei Paige – desi inainte nu se suportau – acum o fantoma, Norris si Bitsy, doua fantome de la scoala. Cu ajutorul lui Norris si a lui Bitsy, Cass afla secretele compramitatoare ale colegilor ei.

Dar Tim, vicepresedintele scolii, afla despre capacitatea ei si ii cere ajutorul pentru a lua legatura cu recent raposata sa mama. Dupa multe ezitari, Cassie accepta. Pe parcurs, Cassandra este surprinsa sa constate ca Tim nu este chiar atat de rau precum crezuse si se confrunta cu niste probleme grave, cauzate de moartea mamei sale.

In final, conflictul cu Danielle se va sfarsi, Tim va primi ajutor si Cass isi va rezolva problemele dintre ea si mama sa, care pana acum era tot timpul plecata, deoarece nu suporta gandul ca Paige a murit. Iar Paige, isi va indeplini mai departe rolul de sora mai mare (fantoma).

PUNCTAJ: 2/5 

Pãrerea mea: Uau, acum ca am terminat de citit cele 347 pagini, ma intreb cum de am reusit sa citesc cartea pana la final. Pentru ca personajele au fost enervante, nu m-am putut atasa de niciunul, actiunea nu a fost deloc impresionanta si sfarsitul a fost destul de banal. Povestea s-ar fi putut modela mult mai frumos si chiar ar fi putut fi o carte reusita, dar din pacate nu mi-a depasit asteptarile, ci m-a dezamagit. Desi, citind aceasta carte, mi-am amintit cat de multi oameni nevinovati mor de cancer.

Pentru a comanda cartea, click pe copertã!

37 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (1)

  1. Foarte interesanta noua rubrica, imi place mult sincer. Nu am citit cartea, probabil o sa ma apuc de ea curand..adica dupa ce trece toata nebunia asta cu tezele. Astept sa vad ce ne pregatesti next:) Kisses!

  2. Pai, dupa rezumat, ma intreb: ATAT? Nu am citit-o, o am insa imprumutata de la o prietena (okaaay, Blanca), dar pur si simplu, cum poate actiunea unei carti de 300 si ceva de pagini sa constea in ATAT? Nu stiu ce sa zic, nu ma pronunt inca, dar o voi citi si eu. Macar daca finalul ne-ar fi lasat intr-un suspans, si daca ar fi putut fi continuata cumva povestea. 😀

  3. Of ! Cat mi-ar fi placut sa stiu asta INAINTE sa o cumpar 😦
    Am citit-o pt ca dupa rezumat parea interesanta , plus ca toata lumea o avea , insa ai dreptate , nu a fost chiar reusita . Potential , avea din plin ! Insa …. nu mi-a trezit niciun sentiment . Poate numai cel de dezamagira 😦

  4. Mi-am cumparat si eu cartea atunci cand a aparut, deoarece titlul ma atragea, dar asa cum ai spus cartea a fost putin lipsita de actiune, sau mai bine zis de final. Mi se pare ca a fost lasata in aer, desi povestea a fost destul de ok , ideea era originala, totusi ma asteptam ca la sfarsit sa se intample ceva frumos/tragic intre personajele pricipale, deoarece cand am terminat inca ma uitam la ultima pagina din carte si ziceam „atat? /:)” :))
    Oricum e o lectura usoara.

  5. Eu i-am dat 3/5 (acum ca ma gandesc mai bine, nu stiu exact de ce). Dupa fiecare pagina citita ma asteptam sa se intample ceva, orice, sa fie putina actiune, dar, din pacate, nu s-a intamplat asta. Pacat! Putea fi o carte chiar reusita…

  6. Un pic cam lipsita de actiune, cum zici si tu, dar subiectul cartii mi-a placut destul de mult: prietenia si durerea de a pierde pe cineva drag.Da, ar fi putut fi mult mai buna dar nu pot sa zic ca lectura acesteia mi-a displacut.

  7. Am asteptat asa de mult cartea asta, dar apoi toata lumea zicea ca e slaba si ca nu merita, incat am renuntat sa o cumpar. Dar daca cumva o sa dau peste ea, cu siguranta o voi citi sa vad daca aveau dreptate.

  8. Si eu care vroiam sa citesc cartea.. cred ca acuma am sa ma tin mai la distanta de ea. Sau cel mult daca am ocazia sa o am in mana, o sa citesc atunci.:D

  9. Inainte imi doream aceasta carte pentru ca din descriere constatam ca este o carte plina de iubire si paranormal , dar din cuvintele tale vad ca descrierea nu era tocmai potrivita .
    Am spus-o si o sa o mai spun iti multumesc ca existi si ca nu ne lasi sa facem greseala d a cumpara o carte , de car mai apoi sa fim dezamagiti

    • Esti sigura?:)
      Ce descriere ai citit tu de ai ajuns la concluzia ca e plina de iubire ? Faptul ca se reimprieteneste cu cei vii prin Tim? O avea cartea ceva romance prin ea dar nu prea stiu daca putem deduce asta din sinopsisul oferit de editura.
      A, apropo, ai facut vreo pasiune secreta pentru Daniela de ii multumesti in fiecare comentariu ca exista?:) Sau doar iti place sa lingusesti?

      • Nu inteleg care e problema ta …….nu e problema ta cum sunt eu poate am vreo pasiune secreta ….Sh apoi ce te intreseaza :))

  10. Da cartea e groznica,nici mie nu mi-a placut .La inceput cand am cumparat cartea mi-a placut coperta si subiectul parea destul de bun. Si adevarul e ca subiectul chiar ar fi bun in esenta daca ar fi fost scris de alt autor :)).Pacat de carte ..

  11. ma gandeam sa cumpar editia de buzunar cu bravo dar m-am razgandit, oricum unele carti chiar sunt expirate ‘dincolo’, cred ca drepturile de publicare sunt ieftine sau asa ceva, vad cum edituri de la noi din tara se axeaza pe YA dar vor sa faca profit din editii cu mai putin succes

  12. Cartea are un titlu interesant si o coperta destul de atragatoare, insa conținutul lăsa de dorit. Speram sa aibă un pic de dragoste sau un pic mai multe acțiune sa nu te plictisesti in timp ce o citește. Punctajul de 2/5 cred ca este suficient pentru aceasta carte.

  13. cartea m.a dezamăgit foarte tare deoarece după titlu şi descriere părea mai bine o poveste frumoasa de dragoste intre cel mai popular băiat din şcoală şi fata antisociala şi ciudata….îţi dau dreptate în privinţa faptului ca povstea putea fi mai bine modelata şi sa iasă ceva chair frumos…iar sfâtrşitul a fost ceva de genul…şi au trăit până la adânci bătrâneţi da nimeni nu era fericit şi nimeni nu era iubit da ei tot au trăit fericiţi :)):)) intr.un cuvânt chiar a fost cam plictisitoare cartea…

Lasă un răspuns

