NOU la librãria online Libris!

Multe carti noi aparute pe la edituri pot fi acum comandate si de la libraria online Libris!! Super, ha? Uitati ce noutati de la fiecare editura puteti comanda:

» de la Leda:

Pachet Fortele Raului Absolut: Invocarea (vol.1), Revelatia (vol.2), Rafuiala (vol.3) – ed. paperback de Kelley Armstrong

» de la Nemira:

Jocurile Foamei: Jocurile Foamei (vol.1), Sfidarea (vol.2) – ed. hardcover de Suzanne Collins

» de la Rao:

Predestinati (Starcrossed in engl.) de Josephine Angelini si Daca as ramane (If I stay) de Gayle Forman:

 

» de la Litera:

Dragoste eterna: Albastru de safir (vol.2) de Kerstin Gier si Legaminte (Matched) de Ally Condie.

16 gânduri despre „NOU la librãria online Libris!

    • „Legaminte” si „Daca as ramane” nu le vreau sub nicio forma in biblioteca mea! Coperta de la „Legaminte” zici ca e realizata de femeia de serviciu in pauza de masa si „Daca as ramane” mi se pare plictisitoare. 😀

  1. as vrea Jocurile foamei, cu toate ca le mai am. dar noile coperti sunt atat de frumoaseee!!
    dar n-am bani de irosit, mai bine aleg alta carte pe care n-o am deloc. de exemplu, Daca as ramane ( desi are cam putine pag.)

    • OK. 😆 Astept un raport intreg despre ce a fost la targ, ok? 😀 Sa speram ca peste vreo 2 ani maxim voi merge si eu la targ. Oricum de cand am fost in septembrie in Bucuresti am facut o obsesie pentru Capitala. 😆 Trebuie neaparat sa ma duc odata si sa-l vizitez, nu numai sa trec prin el. 😦

Lasă un răspuns

