Jurnal de lecturã (2)

CÃDEREA – Cele nouã vieți ale lui Chloe King, volumul 1
de Liz Braswell

Carte oferitã de editura Leda pentru recenzare.

Rezumat: Chloe King, protagonista cartii, este o adolescenta normala. Isi petrece timpul cu prietenii ei cei mai buni Amy si Paul, merge la scoala, mai chiuleste din cand in cand, tine ascuns intr-un sertar un soricel pe nume Mus- Mus,  se cearta cu mama ei si se indragosteste. Totul normal, pana in momentul in care cade cu cateva ore inainte de ziua ei din cel mai inalt turn din San Francisco, moare, dar invie.

Acum, lucruri ciudate i se intampla: ii cresc gheare de pisica, da dovada de o mare agilitate si vede foarte bine pe intuneric.

Chloe incepe sa descopere adevarul despre originile sale. Ea nu este om, ci face parte din alta rasa si acum trebuie sa se lupte pentru supravietuire. Ordinul A Zecea Lama e pe urmele ei. Si din pacate pentru ea, Brian tipul dragut de care chiar ii placea, face parte din Ordin. Dar, din fericire il are pe Alek – un rus sexy – actualul ei iubit, care e din aceeasi rasa ca si ea. Ii vor fi suficiente lui Chloe cele opt vieti pe care le mai are pentru supravietuire?

PUNCTAJ: 4/5 

Pãrerea mea: Sincer, cand am citit primul capitol, nu mi-a placut cartea si am pus-o inapoi in biblioteca. Intr-o seara am citit din capitolul doi si tot asa, si in final am ajuns dependenta de carte. La sfarsit a fost mai greu de citit, pentru ca citeam seara cand eram obosita, dar uite ca am terminat-o. Nu prea stiu ce sa va spun despre carte. A fost ok, draguta, nu a fost deloc plictisitoare, dar acest volum a fost mai mult un volum de introducere. 😀 In orice caz prefer mai mult cartea decat serialul, pentru ca e mai… complexa. 🙂 Citind aceasta carte, mi-am amintit cat de mult ma fascineaza pe mine Egiptul, Zeita Bastet si acest mit „pisicile au 9 vieti”. Mi-ar placea sa fiu om-pisica. 😆

 Pentru a comanda cartea click pe coperta cãrtii! Pentru a comanda de la Libris click aici.

36 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (2)

  1. Acum cateva minute am terminat si eu cartea. 😀 Mi-a placut, insa mai mult spre final unde actiunea este mai intensa si se intampla lucruri interesante. Exact cum ai spus si tu, a fost mai mult un roman de introducere in lumea lui Chloe King, dar mi s-a parut ca aceasta introducere a durat mult prea mult. Per total a fost o carte buna insa nu m-a innebunit atat de tare incat sa astept cu mare nerabdare volumul al doilea. Totusi, sunt curios sa descopar mai multe despre cei precum Chloe si Alek. Cred ca nota pe care ai acordat-o relfecta si nota pe care i-o dau eu cartii. Deci, da, 4/5. 🙂

  2. Pingback: Leapsa | Simona's blog

  3. Pai, chiar ma gandeam sa nu mi-o cumpar din lene. Dar cred ca mi-o voi lua totusi, pentru ca mi se pare foarte interesant, dar hm….. cat ti-a luat sa o citesti? ^^

  4. Pingback: În pregătire, RĂPIREA (Chloe King, vol.2) la ed. Leda « Daniella

  5. Sincer, pe mine m-ar atrage mai mult cartea, deoarece serialul mi s-a parut slab… adica Chole nici nu s-a gandit prea mult la faptul ca este jumatate pisica, a fost ceva de genu :” Eu sunt pe jumatate pisica? Ce chestie!” In concluzie, parerea mea este ca mai bine ati citi cartea 🙂

  6. Vad din recenzie ca aceasta carte este plina de drama dar si de dragoste ….de asemenea imi plk sh tema cartii ..ideea d a avea 9 vieti ma inspaimanta gandindu-ma ca poate voi traii vesnic sh ca voi fii o batranica cuu muulte riduri sh cu multi copii care sa imi spuna bunico , dar totodata ma incanta . Voi citi cartea cu siguranta.

  7. am citit aceasta carte pe la inceputul verii deci nu-mi amintesc prea multe..dar stiu sigur un lucru: nu mi-a placut deloc.n-a avut nici un pic de actiune!am crzut ca vol 2 va parea mai interesant dar nici el nu a crescut mai mult ca celalalt in ochii mei.eu ii dau un 7.era 5 daca nu-l aveu pe fermecatorul barbat-piscica (nu mai stiu cum se numeste dar stiu ca-l iubeam)

  8. am auzit multe despre carte,dar nu am citit-o nicodata,sper s am ocazia sa citesc imi place actiunea si personajele.Recenzia ta este foarte buna,trebuie doar sa pun mana pe ea si o voi citi,oricum recomand cartea.

  9. Pingback: Aventurile lui Chloe King continuă! « Daniella

  10. Pingback: Jurnal de lectură (83) | Daniella

Lasă un răspuns

