Leapsa

A trecut ceva timp de cand nu am mai primit o leapsa, deci mersi Simona pentru aceasta!

1. Imi poti spune: Daniela.

2. Mi-ar placea sa ma numesc: Sofia sau Danielle

3. Daca as fi un personaj de carte, as fi: Lucinda Price (Damnare)

4. Melodia mea preferata este: nu e chiar preferata, dar e mai unicata, Antonia – Marionette

5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Evident, vineri!

6. Imi e dor de: vremurile bune

7. Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: I have no idea…:)) next!

8. Urasc scoala pentru ca: am niste colegi superficiali si altele…

9. Imi place scoala pentru ca: in orele de germana ascult muzica si nu scriu nimic >:)

10. Culoarea mea preferata e: de fapt, culorile: turcoaz, mov, albastru

11. Partea preferata a zilei pentru mine e: categoric noaptea; eu sunt mai adormita decat Frumoasa Adormita :))

12. Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? Ingeri 😀

13. Mi-ar placea sa locuiesc: in Paris *dreaming* J’aime Paris!  

14. Azi sunt fericit pentru ca: nu mai sunt fericita din cauza profului de informatica si a profei de engleza X_X

15. A fost un cosmar sa vad: nu mai stiu ce a fost un cosmar sa vad…

16. As vrea sa: plec undeva departe

17. Mi-ar placea sa existe: Cartea Dorintelor – scrii o dorinta si ti se indeplineste How cool is that? ^^

18. As vrea sa lucrez in domeniul: sunt prea sleepy ca sa ghicesc numele corect al domeniului, dar mi-ar placea sa fiu actrita-model-designer vestimentar-politician-om de stiinta-cantareata-autor :))

19. Daca as avea o putere ar fi: oprirea timpului sau vederea in viitor :-??

20. Imi place numele: Eve

21. Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: prieteni adevarati? am incetat de mult timp sa mai cred in asa ceva…

22. Citatul meu preferat este: Life sucks.

23. Cred ca cel mai frumos sentiment e: sa iubesti?

24. As vrea sa pot: sa aflu toate secretele Lumii

25. Viata e frumoasa pentru ca: ne sunt oferite multe posibilitati (?)

26. Planul meu secret e sa: nu-ti spun planul meu secret

27. Imi place serialul: Hart of Dixie

28. As vrea sa scriu despre: viata mea

29. Vreau sa iti spun ca: aproape am adormit scriind leapsa deoarece creierul meu a fost supus unui efort de gandire prea mare 😐

30. Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: NOBODY! Azi sunt egoista. Glumesc… poate lua leapsa orice doritor – atentie are efect de somnifer! :))

 

8 gânduri despre „Leapsa

    • Nuu. De fapt, eu lucram avansat in HTML (cu ajutorul lui WordPress) si m-a certat proful ca de ce nu am intrat pe site-ul spus de el, ca bine ca stau pe Facebook, cand eu nici macar nu am intrat pe Facebook in cele doua ore consecutive de info. 😐

Lasă un răspuns

