Câștigători „Un altfel de concurs”

In sfarsit, dupa doua luni, a venit momentul sa vedem cine a reusit sa citeasca cele mai multe carti din septembrie pana in noiembrie! 🙂

Pe primul loc se claseaza Kyky cu 47 de carti citite. Pe locul doi, Alecsa All, care a citit 41 de carti si cu o diferenta de o carte, pe al treilea loc, Gheorghiev Ioana Alexandra cu 40 de carti. Si ii voi acorda o mentiune lui lunateca, care a citit 37 de carti. 🙂

Cele patru castigatoare pot sa-si aleaga o carte din urmatoarea lista:

Dragostea si raul (Cantecele serafimilor 2) de Anne Rice, Patimi de sucub (Georgina Kincaid 4) de Richelle Mead, Carpe Corpus (Vampirii din Morganville 6) de Rachel Caine, Miez de noapte (Jurnalele Vampirilor 7) de L.J. Smith sau Capcana mortala (Vampirii Sudului 11) de Charlaine Harris.

Cartile vor fi alese in ordinea castigatoarelor (prima data Kyky, pe urma Alecsa, Alexandra si lunateca). Va rog sa lasati un comentariu pe blog cu cartea aleasa si sa-mi trimiteti la adresa blog.daniella@yahoo.com mail cu datele de contact (inclusiv numarul de telefon).

Felicitãri! 

18 gânduri despre „Câștigători „Un altfel de concurs”

  1. Hei:D Merci, mi-ai facut ziua mai buna:D Pai, tinand cont ca am deja toate volumele specificate mai sus cu exceptia vol 2 din Cantecele serafimilor, acesta este cel pe care mi-l doresc. Imi pare rau Alecsa:(
    P.S: Iti trimit si mail maine;)

  2. Nu vreau sa para ca ma oftic ca n-am castigat sau ceva de genul, dar tare ma intreb cum au reusit fetele astea sa citeasca atatea carti. Asta ar insemna sa citeasca o carte in 1, cel mult 2 zile, iar chestia asta eu o vad cu greu posibila pe timp de vacanta, dar in timpul scolii?

    • Da, intr-adevar e putin ciudat, dar depinde de „antrenamentul” fiecaruia. De ce nu ar fi posibil sa citesti o carte pe zi? Eu am citit intr-o zi o carte de 300 pagini in trei ore. Sa spunem ca citesti o ora cand vii de la scoala si seara inca vreo 2 ore. Si in plus un cititor inrait citeste o carte foarte repede.

      Si le voi adresa castigatoarelor 2-3 intrebari din cartile pe care le-au citit pentru orice siguranta si voi posta pe blog intrebarile cu raspunsurile.

    • Hei, sincer nu ti-am luat-o in nume de rau pentru ca nu am avut de ce.:) Ok, stiu, si mie, pentru ca ma uit aici imi pare imposibil. Dar cand am citit nu mi s-a parut asa. De exemplu weekend`ul trecut am citit si eve, si blestemul din swoon, plus o parte semnificativa din Caderea. Asa ca depinde de fiecare, cum a zis si Daniela, de antrenament, dar no problem, o sa imi citesti raspunsurile si o sa te convingi!:)

      • Nu-i vorba ca nu cred ca le-ai citit pe toate, ci ca mi se pare aproape imposibil pentru creieras, ca bietul de el mai are nevoie si de pauza. Si eu am citit volumul 6 din Jurnalele Vampirilor, care are 640 de pagini, in 2 zile, dar pe urma tot mi-a trebuit o pauza, nu am terminat-o si in minutul urmator am si deschis alta carte.

      • Ma rog, daca am ce sa citesc si daca am timp, citesc in continuare. Sunt prea „in love” cu cartile fantasy.:) Si simt nevoia intotdeauna sa citesc. Depinde de fiecare:)

  3. Eu prima data ma inscrisesem cu un numar foarte mic de carti. Nu credeam ca voi avea timp sa citesc asa multe, dar apoi am citit cam o carte in fiecare zi, fiindca am avut calculatorul stricat iar timpul pe care il petreceam pe net l-am petrecut citind..In week-enduri citeam o groaza, chiar nu aveam ce altceva sa fac..
    Cand iti place o carte o citesti inainte sa iti dai seama 🙂

Lasă un răspuns

