Jurnal de lecturã (3)

JOCURILE FOAMEI – Jocurile Foamei, volumul 1
 de Suzanne Collins

Carte oferitã de librãria Libris spre recenzare.

Rezumat: Natiunea Panem, care se intinde peste ruinele continentului Americii de Nord, este impartita in doisprezece Districte si condusa de catre Capitoliu. In fiecare an este organizat un concurs sangeros intitulat Jocurile Foamei. Douazeci si patru de adolescenti, cate o fata si un baiat din fiecare District, sunt nevoiti sa-si paraseasca familiile si sa lupte pentru supravietuire. Un singur participant va castiga concursul si va deveni bogat.

Katniss Everdeen, o fata de saisprezece ani din Districtul 12, se ofera drept tribut in locul surorii sale Prim, in varsta de doisprezece ani, pentru a participa alaturi de Peeta Mellark, fiul brutarului, in cea de-a saptezeci si patru editie a Jocurilor Foamei. Dar in aceasta editie, regulile sunt sfidate, fiind permisi doi castigatori din acelasi District. Vor castiga Katniss si Peeta, avand in vedere ca ei sunt atractia principala a Jocului, datorita statutului lor (trucat) de indragostiti?

PUNCTAJ: 5/5 

Pãrerea mea: Cartea a fost superba, am inceput-o ieri si am terminat-o azi. Mi-au placut foarte mult personajele. Idea cartii mi se pare foarte originala. Am fost surprinsa de mancarea pe care o consumau personajele: iepuri, curcani salbatici, veverite, caini salbatici, radacini, nuferi si multe altele. Va recomand sa cititi cartea, desi sunt sigura ca aproape toti ati facut-o deja, pentru ca este o lectura plina de actiunea, mister, suspans si dragoste. 😀

 Puteti comanda cartea de la librãria Libris printr-un simplu click pe coperta cãrtii.

32 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (3)

  1. cartea asta e superba.pardon, seria!! pur si simplu o ador si abia astept ecranizarea
    abia astept sa citesti si urmatoarele 2 volume si sa-mi spui cum ti s-au parut:)

  2. Ma bucur ca ti-a placut. Si eu am citi-o foarte repede, intr-o singura noapte chiar daca urmatoarea zi urma sa merg la faculta, dar pur si simplu nu ma puteam opri din citit 😀
    Intreaga serie este superba, mie mi-a placut extrem de mult.

    • Astazi, imi venea sa plang stiind ca nu am volumul doi ca sa aflu mai departe povestea. Si cand am ajuns acasa, am facut o afacere cu mama: ii traduc retetele ei de bucatarie din germana in romana, daca imi cumpara „Sfidarea”. >:) Am incheiat targul si acum sper pe luni sa primesc cartea. Oricum, in weekend-ul acesta ma voi delecta cu „Jocul minciunii”. 😛

      • Interesanta afacere ai facut cu mama ta. Si eu sper sa primesti cartea ca sa poti citi urmatorul volum, sunt sigura ca iti va placea 🙂
        Jocul minciunii si eu vreau sa citesc dar n-am facut inca rost de bani.

  3. Super, vad ca a venit iarna si pe blog, imi place 😀
    Acum ca sa revin la subiect, si mie mi-a placut cartea Jocurile foamei este extrem de reusita care chiar merita citita.

  4. Pingback: Cãrți noi – primite și cumpãrate « Daniella

  5. mda..jocurile foamei…o carte pe care am citit-o anul trecut si care m-a impresionat foarte mult , si nu multe carti m-au impresionat…te face sa-ti pui multe intrebari legate de alegeri, sacrificii, cred ca toti am face sacrificii pentru cei dragi(eu am o fetita de nici 3 ani si cu siguranta mi-as da si viata pentru ea, sa fie sanatoasa, sa iba ce manca,s a fie in siguranta);oricum, este o lume coplesitoare cea descrisa de autoare si cumva sper sa nu se indrepte si omenirea catre acest scenariu apocaliptic…iar Katniss e o eroina memorabila, cu o putere de caracter si curaj si bunatate..cam atat

  6. Mi-am dorit foarte foarte mult cartile din seria aceasta iar pana la urma am reusit sa fac rost de ele. Mi-au placut foarte mult si de-abia astept filmul. Volumul acesta m-a impresionat cel mai mult, eu i-as fi dat 5/5.

  7. Numai vazand coperta mi-am dorit aceasta carte , descrierea si recenzia m-au lasat muta aceasta carte are tot ceea ce-mi doresc eu la o carte :drama, actiune si romantism :X abia astept sa o cumpar

  8. da …
    sh uh trb sa-ti impui punctul d vedere in privinta cartii nu a comentariilor mele sau sh uh ai o pasiune secreta pentru ,mne

  9. Am citit-o acum cateva zile, si pot spune sincer ca e una din cele mai bune carti citite vreodata. A fost printre putinele care m-au surpins si a carei actiune nu am prevazut-o.Absolut superba 🙂

  10. Vaaai, cat mi-a placut. Initial, verisoara mea mi-a spus ceva de genul: O carte cu niste copii care se lupta pana la moarte. Iar eu am zis, NO! Nu citesc eu asa ceva. Minte de copil prostut. Ca de cum m-am apucat sa citesc, n-am mai putut s-o las din mana. Este categoric ceva diferit fata de ce am citit (eu) pana acum. Iar eu am fost din prima Team GAle! \m/ Doar ca.. (da, si eu am ramas surprinsa de asta), m-am dat de partea lui Peeta. Anyway. O ador pe Katniss, pentru ca este puternica, dura, dar totusi atunci cand e nevoie, blanda (cu Prim, si cu Ruth :o3), si un personaj bine conturat si complex. 🙂

  11. A fost primul volum citit din aceasta serie senzationala care mi-a placut foarte mult. Deasemenea si filmul a fost bine realizat si am impresia ca cele doua „parti” s-au intregit una pe cealalta. Merita sa cititi trilogia si sa vedeti ecranizarea !

Lasă un răspuns

