Coperți din Germania 2.0 – (1)

~ UGLIES (Urâții) de Scott Westerfeld ~

Prima ediție americanã

A doua ediție americanã

Ediția din Germania

Ce parere aveti? Care editie/editii va place/plac mai mult? Copertile nemtilor sunt creepy. 😐 Si intre cele doua editii americane nu ma pot decide care-mi place mai mult. Dar parca totusi ma atrag copertile din a doua editie. Ofera mai mult mister. Acelea vor fi si copertile noastre! 😀

Click aici pentru copertile din UK! 

14 gânduri despre „Coperți din Germania 2.0 – (1)

  1. Pingback: Coperti din UK 2.0 | Simona's blog

  2. Cele din Germania sunt dragute, dar imi plac mai mult cele din a doua editie americana. nu vi se pare ca cele din prima editie nu prea au legatura intre ele? Ca si cand ar fi schimbat artistul care le face de la a treia coperta?

  3. Sincer, mie îmi sunt simpatice ambele ediții americane, iar variantele de copertă pe care o să le avem și noi sunt cam jumi-juma. Două dintre ele îmi plac, două le urăsc. Ehh, ce să-i faci.
    Dar și eu, ca și majoritatea, am observat, le prefer pe cele germane. Da, ai dreptate, sunt creepy rău, dar în sensul bun. :]

  4. Pai mie imi plac toate, dar cel mai mult a2a editie americana si alea din Germania. Nemtii au de multe ori coperti foarte frumoase, trebuie sa vi odata ca sa iti dau Schatenblutte. 😀 Coperta aia e ABSOLUTAMENTE preferata mea :)).

Lasă un răspuns

