Jurnal de lecturã (5)

PE JUMÃTATE MOARTÃ – Madison Avery, volumul 1
de Kim Harrison

 Carte oferitã de editura CorinTeens spre recenzare.

Rezumat: Madison Avery este omorata de un spintecator al intunericului in noaptea balului ei de absolvire, chiar de ziua ei. Aceasta reuseste sa-i smulga amuleta si sa scape. Acum Madison este captiva pe Pamant, traind la limita dintre viata si moarte, ea fiind moarta, dar amuleta ii ofera iluzia unui corp. Kairos, spintecatorul care a omorat-o, este pe urmele ei, vrand sa-si recupereze amuleta, iar acum fata este pazita de Barnabas, un spintecator al luminii, care ar fi trebuit sa o salveze de la moarte.

Lucrurile se complica, Josh partenerul de la bal a lui Madison fiind vanat de Kairos pentru a afla unde se afla aceasta. Impreuna cu ingerul ei pazitor, pe care l-a numit Grace, ea il va proteja pe Josh, iar acesta va afla adevarul despre ea. Dar Nakita, o spintecatoare a intunericului, este trimisa de Kairos pentru a i-o aduce pe Madison. Aparent, Ron, cronometrorul luminii, a ascuns adevarul despre Madison, dar in final, adevarul iese la iveala, iar toate intrebarile primesc cate un raspuns: ce este cu adevarat Kairos? de ce vrea sa scape de Madison? Si bineinteles, puteti afla raspunsurile, citind cartea. 😉

CITAT:” – Fost-a odata o blonda fata, iar cositele-i erau ca parul de iapa, canta G.R.A.T.I.I. o-suta-saptezeci-si-sase, plutind langa urechea mea. Si-l pieptana si si-l peria, crezandu-se de-o frumusete rapitoare, pana ce in al ei sampon am pus niste crema depilatoare.” 

PUNCTAJ: 4.5/5

Pãrerea mea: Aceasta carte a fost peste asteptarile mele! A fost ceva diferit, fata de ceea ce am citit pana acum. Personajele au fost diferit caracterizate. Madison este un personaj foarte simpatic, la fel si ingerul pazitor Grace; Nakita este, de asemenea, un personaj uimitor. Va garantez ca o sa va placa foarte, foarte mult cartea. Asadar, cititi-o cat mai repede posibil!

Dacã vrei sã comanzi cartea, apasã click pe coperta cãrtii!

34 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (5)

  1. Pingback: Cãrți noi – primite și cumpãrate « Daniella

  2. Vai, deja am vre-o 5 carti incepute, ceva ce nu mi s-a mai intamplat, iar aceasta este una dintre ele. In primele pagini mi-a fost mai greu sa inteleg ce se intampla cu Madison… e moarta dar totusi traieste… dar dupa 2 capitole a devenit din ce in ce mai interesanta. Sper ca maine sa o termin.

  3. Pingback: În curând la CORINTeens… « Daniella

  4. Pingback: Jurnal de lecturã (27) « Daniella

  5. Sincer din recenzie m-ai facut curioasa si o sa inkerk sa o kumpar foarte foarte repede …am vazut ca ai acordat un procent d 90% deci inseamna ca este o carte exceptionala care merita toti banii…

  6. Am auzit numau lucruri bune despre carte, dar eu dupa 2 capitole am renuntat la ea. O reiau la vara poate reusesc sa o termin :))

  7. Frumoasa carte,frumoasa recenzie.Felicitari pentru recenzie cartea este foarte buna eu i-as fid at 5 din 5,dar asta este parerea ta si o respect.

Lasă un răspuns

