Jurnal de lecturã (6)

REVELAȚII – Sânge albastru, volumul 3
de Melissa de la Cruz

 Carte oferitã de editura Leda pentru recenzie.

Rezumat: Schuyler s-a mutat in casa familiei Force, fiind luata de langa bunicul sau, Lawrence van Alen, noul Regis. Lucrurile sunt complicate pentru cei cu Sange albastru. Aparent, cei cu Sange Argintiu incearca sa elibereze demonul Levithan, iar Lawrence zboara la Rio de Janeiro, pentru mai multe informatii. Intre timp, Mimi planuieste ceremonia legaturii sale cu Jack, fratele ei geaman. Bliss il ajuta pe Dylan, dupa ce acesta trece prin mai multe situatii dificile, dar se pare ca ea este cea care are nevoie de ajutor. Iar Jack si Schuyler se intalnesc pe ascuns, tinand flacara dragostei lor aprinsa, Oliver – prietenul cel mai bun, conduitul si insotitorul lui Schuyler – fiind neglijat, desi sunt constienti ca ei nu vor putea fi niciodata impreuna, pentru ca Jack este sortit sa fie cu Mimi.

La Rio de Janeiro lucrurile o iau razna. Conclavul este invitat la cina unei familii regale de Sange albastru, dar nimeni nu stie ca va fi o cina… sangeroasa si faptul ca printre cei prezenti exista tradatori.

Cine va invinge? Sange albastru sau Sange Argintiu?
 Care este problema cu care se confrunta Bliss? Cu cine va ramane Jack: cu Mimi sau Schuyler? Puteti afla raspunsurile citind cartea.

CITAT:  „- Jack, zise ea, uitandu-se la chipul pe care il iubea atat de mult. Vreau sa te intreb ceva.
– Da, spuse Jack, intinzandu-si picioarele in fata si incovoindu-si bratul lung pe spatarul scaunului, astfel incat degetele lui sa se odihneasca usor pe umerii ei.
Ea tresari la cea mai mica atingere a lui.”

PUNCTAJ: 4/5

Pãrerea mea: Pur si simplu ador stilul de a scrie a Melissei de la Cruz. Sange albastru, Bal mascat, Revelatii – au fost absolut superbe! Cartile se citesc usor si foarte repede datorita capitolelor foarte scurte. Acum ai inceput cartea si peste ceva vreme realizezi ca ai terminat de citit. Mie imi place foarte mult de Schuyler, Mimi si Jack – triunghiul amoros 😛 . Daca nu ati citit seria pana acum sau aveti unele retineri, trebuie sa schimbati acel lucru! Seria aceasta este pur si simplu deosebita, diferita, unica, speciala. Cu siguranta va fi pe placul tuturor! 😉

Comandã cartea de la Leda (click pe imagine) si de la Libris (click aici)!

24 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (6)

    • Eu vreau toate volumele. 😆 Ah, cand ma gandesc ca in vol.4 actiunea are loc in Paris. Adooor Parisul. ❤ Si in vol. 6 in Egipt. Ma fascineaza foarte mult Piramidele. 😀 Seria asta este superba!
      Sunt curioasa daca cea mai noua serie a autoarei – "The Beauchamp Family" – este la fel de reusita ca si seria SA. 🙂

  1. Pingback: Cãrți noi – primite și cumpãrate « Daniella

    • Eu am facut rost (in sfarsit) de prmul volum. Mie mi s-a parut cam slabuta cartea… dar daca spuneti voi ca e atat de buna seria… pai inseamna probabil ca actiunea se inbunateateste. 😕

  2. imi place foarte mult seria
    si imi plac vampirii vazuti din privinta mellisei marr
    mi-am luat si eu bloody valentine:x

  3. Sunt intru totul de acord cu tine , stilul Melisei de la Cruz este unic prin simplitatea si totodata complexitatea d care da dovada.Am citit aceste carti si le recomand cu caldura:*

  4. Pingback: Jurnal de lectură (77) | Daniella

Lasă un răspuns

