Jurnal de lecturã (7)

PARANORMAL – Paranormal, volumul 1
de Kiersten White

Carte primitã de la editura CorinTeens spre recenzare.

Rezumat: Evie lucreaza de la varsta de opt ani pentru Agentia Internationala de Securitate pentru Paranormali (AISP). Neavand niciodata o familie, a fost „adoptata” de Agentie, datorita vazului sau special. Ea se considera normala, lasand la o parte faptul ca prietena ei cea mai buna, Alisha, este sirena, fostul ei prieten, Reth, este un silf, iar activitatea ei principala este prinderea paranormarilor.

Dar totusi, in viata lui Evie nu este loc pentru normal. Ea descopera ca nu este o fiinta umana asa cum se considera ea, cei de la Agentie ascunzandu-i adevarul. Un intrus patrunde in Agentie, aparent, acesta – Lend – fiind un metamorf. Evie isi petrece ziua cu Lend, indragostindu-se de el, iar noaptea avand cosmaruri, voci obsedante bantuindu-i visele. De asemenea paranormalii incep sa moara, situatia scapand de sub control, toti intrand in alerta maxima. Din pacate pentru Evie, visul de a fi normala ii este spulberat.

Va reusi aceasta sa afle cine sau mai bine-zis ce este ucigasul? Ce legatura are cu ea? Ce este ea? Si ce se va intampla mai departe cu viata ei? Raspunsurile le gasiti (partial) in carte. 😀

CITAT: ” – Imi pare atat de rau! Doctorul mi-a spus ca cel mai probabil n-o sa te trezesti in urmatoarele cateva ore, asa ca m-am gandit sa… Evie, imi pare atat de rau, as fi vrut sa fiu aici.
Am zambit in timp ce el a traversat camera in graba si mi-a luat mana intr-a lui. Era bine sa-i vad din nou chipul real. Oricat de uimitor era sufletul lui, preferam sa-l vad pe el.”

PUNCTAJ: 5/5 

Pãrerea mea: Nu ma asteptam sa postez in cadrul acestei rubrici din nou, asa de repede. 😆 Nici nu va puteti imagina cat de extraordinara este cartea asta. Pur si simplu m-a hipnotizat si nu ma mai puteam opri din citit. Trebuie – trebuie! – neaparat sa cititi cartea. Evie este pur si simplu adorabila. Va garantez ca este foarte diferita de personajele feminine din cartile pe care le-ati citit pana acum. Este foarte… feminina, nu e „gen” Rose Hathaway sau Dru Anderson. Este o eroina cu stil, daca se poate spune asa. Dar si celelalte personaje sunt de indragit: Raquel cu oftatul ei tipic, Lish cu „biiip-ul” ei, Lend cu infatisarile lui diferite si Reth cu insistenta lui. 😆 Deci lasati deoparte ce cititi acum sau ce planuiti sa va cumparati si faceti rost de acest volum si puneti-va pe citit!!! Mai am inca doua observatii de scris. La un moment dat, cartea incepea sa-mi aduca aminte de seria „Fortele Raului Absolut”, dar pe urma s-a schimbat actiunea si a disparut acel sentiment. Un singur lucru m-a cam facut sa stramb din nas: sfarsitul. Ma asteptam la ceva mai spectaculos, sincer, dar tot merita punctaj maxim cartea. 😛

 COMANDÃ CARTEA!

37 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (7)

  1. Trebuie sa o citesc si eu neaparat in vacanta asta! Nici eu nu ma asteptam sa postezi din nou in cadrul acestei rubrici atat de repede, avand in vedere ca ai postat si ieri. Felicitari! Se vede ca se apropie vacanta si stai mai bine cu timpul.

    • Crede-ma, inca nu am eu parte de vacanta asa de repede! Ma gandesc cu groaza la ziua de maine. Mai am inca 3 medii de salvat si pe urma intru in maratonul cititului. 😆 Sunt asa de grabita, pentru ca pana la sfarsitul anului vreau sa termin „2011 Reading Challenge” de pe goodreads. 😀 Eu pentru vacanta mi-am lasat in mod special cartea „Divergent”. Vreau sa fiu relaxata cand citesc cartea. 🙂

  2. Pingback: Leapsa 2 in 1 | Simona's blog

  3. Pingback: Cãrți noi – primite și cumpãrate « Daniella

  4. Bun deci wow. :X. am terminat cartea in trei zile,, puteam si mai repede da nam avut timp si astept nerabdatoare vol. 2
    daca sti cumva cand apare,te rog sami spuii :o3.

  5. Este absolut geniala cartea, mi-a placut foarte mult si sper ca nu mai dureaza atat de mult pana la aparitia celui de-al doilea volum 🙂

  6. Am citit si eu cartea asta desii uni spun ca e foarte naspa mie imi place adica are detoate si imi place recenzia:) felicitari akm m-am apucat sa citesc casa noptii si o adorrrrr!!!!

  7. Pingback: Insurgent & Supranatural!!! « Daniella

  8. Am citit cartea pe la sfarsitul vacantei si mi-a placut la nubunie!la sfarsit am si plans!nu a fost corect ce s-o intamplat cu evie.daca-l atinge pe lend,il poate omora.macar bine ca mai sunt inca 2 vol pan se sfarseste seria 😀

  9. Pingback: Jurnal de lectură (65) « Daniella

Lasă un răspuns

