Jurnal de lecturã (8)

ÎNGERUL MECANIC – Dispozitive infernale, volumul 1
de Cassandra Clare

Carte primitã de la editura Leda pentru recenzie.

Rezumat: Theresa „Tessa” Gray se muta din New York dupa moartea matusii sale, la cererea fratelui sau, in Anglia. Ajunsa in Anglia, Tessa este capturata de Surorile Intunecate, membre a misteriosului club Pandemonium, unde isi descopera talentul cu care a fost inzestrata: puterea de a se transforma in orice persoana doreste si afla ca apartine Lumii de Jos – o lume unde magicienii, vampirii si alte creaturi bantuie strazile.

Magistrul, conducatorul misterios al clubului, este interesat de Tessa, mai exact de puterea ei si planuieste sa se casatoreasca cu ea.

Afland intentia Magistrului, Tessa fuge de la Surorile Intunecate si se refugiaza la Institul din Londra al vanatorilor de umbre. Impreuna cu acestia, noii sai prieteni: Will, James, Charlotte, Henry si altii, Tessa isi cauta fratele, Nathaniel. Dar in curand descopera ca au fost atrasi intr-o urzeala oculta, care ameninta sa-i distruga pe vanatorii de umbre.

Isi va salva Tessa fratele? Sau isi va salva noii prieteni?

CITAT: „Dar n-avea importanta. Nu acum. Will nu se putea gandi decat la un singur lucru. Tessa. Pe jumatate ingrozit, pe jumatate increzator, traversa incaperea spre locul unde zacea ea. Zgomotele care veneau dinspre fantana pareau sa vrea sa-l linisteasca. Ingenunche si o ridice in brate. „

PUNCTAJ: 4/5

Pãrerea mea: Mi-a placut cartea, dar nu atat de mult incat sa-i ofer punctaj maxim. 🙂 In orice caz, cel mai mult mi-a placut timpul in care s-a petrecut actiunea, dar si locul – Londra; personajele au fost dragute. Totusi, daca e sa compar seria Dispozitive infernale cu cealalta serie a autoarei, Instrumente mortale, va spun ca mai mult prefer seria Instrumente mortale. Chiar mi-a placut cartea. In orice caz meritata citita si cu siguranta o sa va placa mult personajele, in special Will. 🙂 Sunt curioasa cum va fi volumul 2. 😀

Click pe copertã pentru a comanda de la Leda sau click aici pentru a comanda cartea de la Libris. 

31 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (8)

  1. Foarte dragutza recenzia , din spusele tale cartea are multe puncte forte dar se strecoara sh cateva defecte .Ork konsider ca tema este destul d dragutza sh aceasta carte o voi adauga p lista mea;)

  2. Am citit cartea si mi-a placut. E prima carte a Cassandrei Clare pe care o citesc dar nu prea am inteles de ce toata lumea ii iubeste asa mult stilul de a scrie

  3. Pingback: Jurnal de lecturã (40) « Daniella

  4. am citit instrumente mortale si chiar sunt foarte curioasa cum este si aceasta serie. Imi doresc sa o citesc de mult timp, insa nu am avut ocazia. Pare interesanta si chiar imi doresc sa o am. Mi se pare un subiect original si imi place ca actiunea are loc in Londra ❤

  5. Ingerul mecanic,dispozitive infernale ce poti sa zici unei asemenea carti decat doar ca este una dintre cele mai bune ever…am auzit ca se face si un film si da se face film sper sa fie relativ bun cat si cartea.Felicitari pentru recenzie.

Lasă un răspuns

