Jurnal de lecturã (9)

O ZI DIN ȘAPTE
de Lauren Oliver

 Carte cumpãratã.

Rezumat: Samantha „Sam” Kingston este in ultimul an de liceu. Viata ei este perfecta: face parte din cercul celor populari, are trei prietene foarte bune cu care imparte totul, iubitul ei Rob este cel mai tare baiat din scoala.

Vineri, 14 februarie, ar trebui sa fie o zi perfecta pentru Sam: ar trebui sa primeasca multi trandafiri de Ziua Indragostitilor, sa petreaca cu prietenele ei Lindsay, Elody si Ally si sa duca relatia sa cu Rob la un alt nivel.

Dar in acea seara ea sufera un accident de masina si moare. Apoi se trezeste urmatoarea zi si retraieste ziua de vineri si apoi moare. Si din nou. Si din nou. De sapte ori.

In aceste sapte zile, Samantha trebuie sa desluseasca toate greselile ei comise si in fiecare zi isi indreapta cate o greseala, astfel descoperind adevarata valoare si importantã a lucrurilor si a persoanelor din jurul ei, pe care risca sa le piarda.

CITAT: „In acea fractiune de secunda se arunca pe sosea, dar se uita inapoi, speriata, si o luminita de recunoastere i se aprinde in ochi. Apoi ma arunc dupa ea. Ma napustesc spre ea chiar in clipa in care tasneste in fata, o imping, iar ea se rostogoleste catre partea cealalta a soselei, chiar cand doua camionete trec una pe langa cealalta. Se aude un scancet furios si cineva – poate mai multe persoane – imi striga numele…” (pag.377)

PUNCTAJ: 3/5

Pãrerea mea: Hmm, hmm. OK, deci trebuie sa recunosc: ideea cartii este foarte originala. Dar, totusi, nu stiu, am o mica retinere fata de carte. Nu merita punctaj maxim. Daca m-ati pune acum sa va povestesc indetaliat actiunea cartii, nu mi-as mai aduce aminte ce s-a intamplat. De abia am terminat de citit cartea si deja am uitat destul de mult din ce am citit. Cartea asta e genul ala de carte, pe care o savurezi citind-o pe moment si pe urma realizezi ca nu mai sti ce ai citit. Finalul a fost bun si rau. Mi-a placut cum s-a sacrificat Sam, dar totusi am ramas nedumerita si ma intreb: a murit? se trezeste si retraieste din nou ziua de vineri? Mda, anuntati-ma si pe mine ce parere aveti voi, daca veti citi cartea.

Comandã cartea de la Libris – click sau de la Litera de aici.

20 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (9)

  1. Am asteptat de foarte mult timp sa apara aceasta carte, acum dupa ce am citit recenzia ta, sunt putin sceptica, o sa-mi placa, nu o sa-mi placa…… Dar totusi vreau sa o citesc cat mai repede.

  2. Pingback: Cãrți noi – primite și cumpãrate « Daniella

  3. Pai sa vedem…eu am dat cartii 4 stelute desi in unele momente ma enerva la culme Sam, insa finalul a fost mai pe placul meu.
    SPOILER ALERT:
    Ziceai ca te-a lasat nedumerita sfarsitul cartii: daca a murit sau nu, sau poate a continuat sa retraiasca aceeasi zi la infinit. Eu zic ca Sam a murit sacrificandu-se pentru Juliet in acest fel salvand-o. Mie mi-a placut scena si chiar m-ar fi enervat daca totul s-ar fi terminat cu bine.

    • Am auzit numai laude in privinta scriitoarei. Am trecut si eu lista la carti care trebuie citite.
      Totusi, cred ca mai bine pastrau coperta originala. era mai faina 😡

  4. Am citit cartea sh are un final cam …cv d genu:,,lasa lok d cuvinte” .Sunt de acord cu tne in ceea ce priveste punctajul …..

Lasă un răspuns

