Concurs 2011

CASTIGATORII

O sa fac un scurt intro inainte sa anunt castigatorii. V-ati inscris destul de multi, nu ma asteptam, si am primit fel de fel de raspunsuri. Au fost unele profunde (cele alese castigatoare), altele foarte vagi, altele nu prea au putut fi considerate raspunsuri, in fine. Oricum am ales sa le fac o bucurie pe inceput de an urmatoarelor trei persoane:

Wu Ana Maria Loredana, Anda M. si Giorgiana Turcu 

[Nu o sa postez raspunsurile lor din motive de confidentialitate. ] 

Premiile: Paranormal, Divergent, Pe jumatate moarta, Revelatii, Jocul minciunii, Tradari.

Va rog sa-mi trimiteti mail cu datele voastre cat mai repede si sa mentionati in mail doua carti din lista de mai sus pe care vi le doriti. Sper sa nu va doriti aceleasi carti ca sa ajungem la complicatii. 😆 

Va invit sa participati la ultimul concurs organizat anul acesta pe blog! Cu ajutorul editurii Leda pun la bataie urmatoarele sase carti superbe:

Pentru a castiga un set format din doua carti la alegere, tot ceea ce trebuie sa faceti este sa-mi povestiti ce v-a placut cel mai mult la anul 2011 sau nu v-a placut sau ce asteptari aveti in anul 2012 printr-un mail trimis la adresa blog.daniella@yahoo.com.

Durata desfasurarii concursului: 29 decembrie 2011 – 1 ianuarie 2012.
Luni, 2 ianuarie, anunt castigatorii.

Succes!

29 de gânduri despre „Concurs 2011

  1. Salut, am participat si eu :D.
    1. Mi-am pus si numele, dar la sfarsit(sa nu se intample vreun accident)
    2. Ai primit mail-ul? Vroiam doar sa ma asigur.
    In orice caz, va doresc tuturor o zi buna si un an nou bun si fericit!!

Lasă un răspuns

