Cãrți noi – primite și cumpãrate

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat despre cartile primite si cumparate, si acum de final de an, postez ultimele carti pe care le-am primit in decursul a doua-trei luni. 😀

In octombrie, am primit de la editura Leda Miez de noapte, al saptelea volum din seria Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith. Nu dupa mult timp am primit Capcana mortala – Vampirii Sudului 11 de Charlaine Harris. De la un fel de targ de carti in engleza care a avut loc la scoala mea mi-am cumparat Luxe, primul volum din seria cu aceeasi nume de Anna Godbersen. La inceputul lui decembrie am primit de la libraria Libris cartea Jocurile Foamei (recenzia aici). De la editura Leda am primit Revelatii (click pentru recenzie), Jocul minciunii (recenzia aici), Tradari si Divergent. Mai tarziu, am primit de la CorinTeens Pe jumatate moarta de Kim Harrison (recenzia aici). De Mos Nicolae mi-am cumparat al doilea volum din seria Jocurile Foamei de Suzanne Collins – Sfidarea. In 12 decembrie am primit de la CorinTeens Paranormal (superba cartea!recenzia aici). Iar de Mos Craciun mi-am cumparat cartea O zi din sapte de Lauren Oliver (click pentru recenzie).

7 gânduri despre „Cãrți noi – primite și cumpãrate

  1. super toate cartile!
    mai putin O zi din sapte, pe mine una nu ma atrage deloc cartea asta
    lectura placuta Daniela.

    P.S. vad ca citesti Divergent. abia astept recenzia 🙂

    • O zi din sapte am citit-o pentru ca mi-a placut cand am vazut-o pe viu in librarie, dar continutul a fost de 3/5 puncte. 😀

      Mersi, si tie!

      Am terminat azi dimineata Divergent 😆 , imediat postez recenzia. 😉

  2. Buna.Felicitari♥
    Am si eu o intrebare:Cartile primite de ex de la leda. . .le primesti gratis sau faci ceva pentru ele?
    Scz,dar sunt mai noua pe aici:p

Lasă un răspuns

