Jurnal de lecturã (11)

EVERMORE – Nemuritorii, volumul 1
de Alyson Noël


Carte câstigatã.

Rezumat: In urma unui accident mortal de masina, parintii si sora mai mica a lui Ever, mor. Aceasta, insa, supravietuieste si mai primeste pe deasupra si niste puteri supranaturale, asadar poate citi ganduri, vedea aure si oameni morti printre care si pe sora ei Riley si afla totul despre o persoana printr-o simpla atingere.

Dupa recuperarea in urma accidentului, se muta din Oregon la matusa sa Sabine. Indurerata dupa pierderea suferita, Ever se izoleaza de societate, avand doar doi prieteni – Miles si Haven, multe hanorace cu gluga care sa-i ascunda fata si un Ipod.

Dar cand elevul nou, Damen, arata interes fata de Ever, in curand lucrurile se schimba in viata fetei, pentru ca se indragosteste de acesta si lucrurile devin numai lapte si miere pentru Ever, atata timp cat Damen ii este prin preajma.

Dar Drina, noua prietena a lui Haven, vrea sa o omoare pe Ever cu orice pret, deoarece il vrea pe Damen numai pentru ea. In final, Ever reuseste sa o omoare pe Drina – care este sotia lui Damen, pentru ca este nemuritoare asemenea lui Damen si Drinei.

PUNCTAJ: 2/5

Pãrerea mea: Cum de a ajuns cartea asta bestseller? Zici ca am citit compunerea unui copil de clasa a 6-a sau a 7-a, nu un bestseller. Nu va chinuiti sa cititi cartea, nu merita: nu te poti atasa de personaje, sunt saracacios descrise din punct de vedere fizic, iar cand credeai ca in sfarsit apare ceva culminant, cum ar fi scena in care Drina voia sa o omoare pe Ever si aceasta era plina de sange si fara dinti in gura, se gandeste la parintii ei si repede se vindeca, datorita „dragostei”. Iar imediat apare in scena Damen, mandru de Ever. BORING. Si sa nu uitam de cuvintele lipsa din carte. 😆 O carte de nota 10, dar fara 0-ul de la sfarsit. 😆

67 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (11)

  1. Pai ma rog, mie mi-a placut cartea, dar nu am citit-o repede, mi-a luat o luna. Siii… nu prea eram atenta la faza cu Drina, dar mie chiar mi-a placut. Exista pareri si pareri… chiar si daca jumatate din lumea asta este fana a acestei carti, tot bestseller poate ajunge. ^^
    Mie chiar mi-a placut, ha-ha.

    • Eu am citit-o in doua zile. Si nu am spus ca nu mi-a placut, am spus ca e ok. Acum ar fi fost culmea sa-i dau 3/5 punctajul. Ar fi fost ca si cum as fi spus ca a fost la fel de buna precum Ingerul mecanic sau O zi din sapte. Eu nu dau punctajele la recenzie pe coperti frumoase sau mai stiu eu ce. Eu dau punctaj pe continut. Not my fault, ca povestea asta zici ca a fost scrisa de un copil de gimnaziu.

  2. Sunt de acord cu tine,foarte slaba cartea.Nici nu prea imi mai amintesc multe din ea,dar stiu ca ma enervase „dragostea-la-prima-vedere” dintre Damen si Ever si ca a tratat superficial autoarea unele scene.Oricum, cum am dat de inteles mai sus,nu e o carte memorabila.

  3. Nici mie nu mi-a placut foarte mult,dar inca speram ca volumul doi va fi mai bun(imi cam pare rau ca l-am cumparat).
    A citit cineva Pasiune(seria Damnare)?Pe mine m-a plictisit enorm.

    • Eu am citit numai primul volum, Damnare.

      Mi se pare mie sau ar fi fost mai bine ca povestea dintre Luce si Daniel sa fie scrisa intr-un singur volum si nu intr-o serie de patru carti? 😐

      • Nu stiu.Cert este ca primul volum nu m-a plictisit.
        SPOILER ALERT
        In Pasiune,Luce s-a tot plimbat prin trecutul ei (vietile ei anterioare) cautand sa inteleaga iubirea dintre ea si Daniel si incercand sa rupa blestemul( de fapt ea este pacalita,si nu prea face nimic-doar spune de o mie de ori cat de minunat este Daniel si cat de mult il iubeste;Daniel reuseste sa schimbe oarecum blestemul,tocmai la sfarsitul cartii).
        Si nu-mi place deloc calatoritul prin mesageri.
        Sper ca nu deranjeaza ca ti-am dezvaluit atat de mult.

      • Primul volum mi-a placut foarte, foarte mult. Dar, nu stiu, am o mica retinere in a citi volumul 2.

        Nu ma supar pentru spoilere, dar o sa scriu la comentariul tau „Spoiler Alert”, ca sa nu stricam altora placerea lecturii. 😉

      • Stiu, prima carte a fost… cum se zice…outstanding!! Si da, cred ca ar fi trebuit sa se opreasca acolo, la prima carte. Chestia e ca mi-a placut cat de cat volumul doi (adica s-a sarutat cu alt tip in fata lui Daniel, totusi!) Si mi-a placut cum s-a terminat, a luat in sfarsit o decizie de capul ei! Nu i-a mai pasat de ce cred ceilalti! A plecat =))
        Dar a treia carte… imi place intr-un fel… dar am retineri… Dar e buna, mai am 60 de pagini si o termin si abia astept sa ajung la momentul cand ei doi se reintalnesc in sfarsit!!

  4. O fi fost ea un pic mai usoara, dar totusi a fost mai buna decat Mai las-o moale cu fantomele 😕 Parerea mea. Oricum, volumul 2 al seriei Nemuritorii mi s-a parut mai interesant. Mai multa actiune, mai mult rau, si la sfarsit, marele deznodamant : Ever si Damen nu se mai pot atinge. Sunt multe chestii misto care promit altele si mai misto. Eu zic ca ar merita continuata seria (de citit).

  5. Am citit cartea in vara si nu m-a dezamagit atat de mult cum te-a dezamagit pe tine, am considerat-o bunicica, bine trebuie sa recunosc ca erau pasaje unde nu intelegeam nimic, apoi aveam impresia ca actiunea se schimba prea brusc si ma lasa in ceata si nici acum nu am reusit sa inteleg personajele :)) Totusi eu i-as da o sansa si volumului 2, consider ca este o serie usoara, chiar daca nu de nota 10 sau 9, insa se situeaza pe la 8.

  6. Am citit cartea… si da, pe-atunci eram prin clasa a sasea (sau a saptea, parca) si mi s-a parut minunata!! Bine, recunosc ca au fost niste chestii aproape… xxx =)) … pe care colega-mea le-a sarit din prima cand i-am dat sa citeasca cartea =))
    Problema e ca luna trecuta am citit si eu Divergent – care m-a lasat fara cuvinte! Si datorita cartii Divergent standardele mele in ceea ce inseamna carte buna si carte foarte proasta s-au schimbat vizibil, pentru ca m-a pus naiba sa cumpar volumul doi din Evermore, Luna Albastra, cu gandul ca e buna, i-ar la primele 15 pagini m-am impotmolit! Oribila serie, zau! (Ever era trista pentru ca nu putea face… stiti-voi-ce cu Damen, si nu stia motivul de ce nu putea face asta [app. mi-a venit sa vars cand descria acolo cum ii dadea hainele jos =))] si mai credea si ca Damen se suparase pe ea din cauza refuzului)!

    Doamne, inca ma intreb de ce am dat banii pe asemenea prostii! Ai dreptate, acest „bestseller” e nici mai mult, nici mai putin decat BORING !!

  7. Sunt perfect de acord cu tine, mai putin punctajul. Cred ca ar fi trebuit 0/5. Cartea, dupa mine, a fost gandita bine, dar scrisa prost si tradusa prost. Prima data cand am vazut-o am crezut ca o sa fie OK, dar defapt a fost un cosmar pentru creierul meu. Si am aceeasi intrebare ca si tine, cum naiba a ajuns best-seller? Pentru ca mai bine l-as lasa pe fratemiu sa ma inebuneasca cu intrebarile lui.

  8. Gandim la fel!Nici mie nu mi-a placut si nu am de gand sa citesc si celelalte carti.Am o colega care zice ca e super dar eu chiar nu pot sa cred ca e bestseller!Actiunea e penibila adica toti fugeau de tipa aia Drina…

  9. Wow, de cate atentie are parte cartea asta, acum. 😆 Haideti sa uitam de Evermore si sa vorbim despre o carte superba: Divergent. Astept impresiile voastre la „Jurnal de lectura (10)”. 😉

  10. Hey ! Am si eu o problema : eu vroiam sa.mi cumpar seria Nemuritorii si Predestinati ( sau asa ceva – i.am uitat numele 😐 – are o copera portocalie si doi care incearca sa se atinga ) la oferta 2+1 gratis , dar acum nu stiu ce sa fac :-?? . e chiar asa slaba seria ? – daca tot vorbim de Divergent – a fost geniala ! Ah 😐 Asa de pura – Sa revenim la subiect : As putea tot la aceasta oferta sa.mi iau Obsesie si Fascinatie ( parca asa se numeau 😐 ) , dar am o problema cu copertiile de fete ( citesc cartiile peste tot si nu vreau sa creada lumea cine stie ce 😐 ) . Cum sunt cele 2 carti ? Mai bine imi pastrez banii pentru cele 2 vol Altfel de Ingeri si renunt la Predestinat ? :-??
    A si am citit Fior acum 2 zile si e fascinanta ! Stii cumva cnd apare volumul II in Romania ?

    • Hm… Nemuritorii, ei bine mie mi-au placut Nemuritorii si unu si doi… Danielei nu. Uhm depinde, Obsesie si Fascinatie nu ti le recomand pentru ca am auzit ca sunt greu de inteles si intortocheate, am citit cateva randuri SI NU AM INTELES NIMIC :”>, ei poate ca sunt eu mai proasta.
      Altfel de Ingeri, am auzit ca e buna, de la 2 persoane, dar ca volumul 2 nu e assssa minunat.
      Cat despre Fior, am citit si eu SI AM ADORAT CARTEA. Mi-am luat volumul 2 Linger, de pe bookdepository.co.uk si mi-a placut mult. Dar in Romania nu stiu cand apare… n-am vazut nicaieri ca ar aparea.

    • Sfatul meu este sa nu-ti cumperi seria Nemuritorii. De seria Fascinatie nu stiu nimic, pentru ca nu am citit-o.
      Mai bine cumparati Altfel de ingeri I si II. Cu siguranta o sa-ti placa pentru ca Dru e foarte baietoasa 😆 si in volumul II apar numai baieti. Si la fel sunt si celelalte volume. Deci e o serie foarte accesibila baietilor. 😉

      • Predestinati mie mi-a placut mult si o recomand.
        Fascinatie este ok,mi-a placut;volumul doi a fost oarecum mai slabut -este o serie draguta,dar nu extraordinara.
        Am citit si primul volum din seria Altfel de ingeri-mi-a placut si acesta,dar am avut asteptari mai mari de la serie(poate deoarece Dru,eroina din Altfel de ingeri, era comparata cu Rose din Academia Vampirilor,serie care mie mi-a placut enorm de mult,dar autoarea n-are maiestria lui Richelle Mead in crearea personajelor).
        Dintre seria Fascinatie si Altfel de ingeri,ti-as recomanda-o pe ultima(desi n-am citit volumul doi),deoarece actiunea este mai alerta,iar Dru este intr-adevar mai baietoasa.

      • Lili St. Crow este o autoare ciudata – pe bune!. 😆 Cu siguranta are un stil mai special si diferit de a scrie decat ceilalti autori, carora le-am citit cartile.

        Acum ar fi fost culmea, Dru sa fie clona lui Rose. =)) Evident ca personajele nu prea se aseamana. Oare de ce credeti ca Dru a fost comparata cu Rose? La fel cum e comparata orice serie distopica cu seria Jocurile Foamei. Oricum, eu voi continua sa citesc seria. Si volumul 2, cadrul in care se desfasoara actiunea, imi aduce aminte de unul dintre filmele cu Harry Potter. Nu mai tin minte care film, dar e acela cand apare fata aceea moarta cu ochelari unde sunt baile si vorbeste cu Harry.

        Si in plus meritata citita seria pentru Christophe, nu? =))

      • Ar fi oke sa semene cu Jocurile Foamei 🙂 . Am inceput al 3-lea volum si e geniala toata seria ! Nu mai pot sa ma opresc – decat cnd ma duc la bowling :)) . Poi renunt la Nemuritorii :-j si la Fascinatie ( prea mult roz ptr gusturile mele :)) ) . Ramane sa.mi comand Altfel de Ingeri de Libris . So .. Thanks ! 🙂
        Si poate o sa gasesc niste cah si pentru Predestinati 🙂
        Ms mult de sfaturi !
        Si mai am niste bani si nu nu sunt decis : Ciclul Intoarcerea su Sange Albstru .
        L.J Smith e autorea mea favorita si iubesc JV ; mai ales pe Nina =p~ =p~ , dar am auzit ca e cam ,,hartie igienica” , in schim am auzit de Sange Albastru ca lasa lumea cu gura cascata .
        So .. Parerea voastra ? :))
        Apreciez ca va pasa de problemele mele , dar daca nu as vrea un Nikon nou si daca nu mi.as cheltui banii la tot felu de idiotenii , mmi.as cumpara toate cartiile , da’ asa … :-j

  11. SANGE ALBASTRU!
    JV – Ciclul Intoarecerea e o serie groaznica. Din luna mai 2011 ma chinui sa termin de citit JV5, dar pur si simplu nu pot. Creierul meu nu poate citi asemenea tampenii cu nu stiu ce demoni japonezi sau mai stiu eu ce erau. *throwing up* Sincer, Evermore e de 1000 de ori mai buna decat JV5. 😆 Asadar, cumpara-ti seria Sange Albastru pentru ca e G-E-N-I-A-L-A! 😉 Siii… cu placere! 😀

    • Iti imparatasesc parerea,Daniela.Intoarcerea si Suflete-umbra au fost groaznice.Imi pare rau ca le-am cumparat.
      Sange Albastru este super (in special volumul trei;mi-a placut foarte mult).

  12. Demoni Japonezi :)) ?? NU cred ca e chiar asa , doar au aceasi autoare ca a Cercului Secret care a fost asa pur 🙂 . So … Sange Albastru isi va face aparitia in curand .
    Daniella , de ce nu faci concursuri si pe fb ? Ar fi ceva nou ptr blogul tou 🙂 😉

    • Nu fac concursuri pe fb din muuulte motive:

      1. fb-ul e o pierdere de vreme si de neuroni (nici nu stiu de cate ori mi-am dezactivat contul) 😆
      2. Ideea cu concursuri pe fb a fost pusa in practica de alti bloggeri si eu prefer sa am ideile mele proprii si originale 😉
      3. Nu mi se pare corect sa castigi o carte pentru ca ai dat un like sau ti-ai pus prietenii sa dea like-uri sau mai stiu eu ce; trebuie sa castigi pe merit. 🙂

      Pff… pur. =)) Las-o balta. Lui L.J. Smith i s-a urcat succesul la cap. De cat sa scrie serii noi, mai bine le continua pe alea din 1991 si scrie numai tampenii. Oricum, e atat de „grozava”, incat acum nu mai are niciun control asupra cartilor si vol.8-10 din JV sunt scrise de un autor fantoma, nu de ea.

      • La faza cu fb ai dreptate … dar ai mai anima lucrurile ! Oricum ai unul dintre cele mai bune bloguri de carte din tara , adica draq unii posteaza doar poze si dau copy/paste !
        Si L.J Smith scria genial acu 21 de ani . :0 Dar batranetea :-j – Mie Cercul Secret mi s.a parut cam la fel e bun ca Jocurile Foamei . Am cv cu puritatea 😐 . AI citit Fortele Raului Absolut ? Am vrut s.o incep de n-smpe mii de ori , dar parca am o retinere care nu ma lasu sa.i devorez paginile :-??

      • Mersi. :“>

        Tot o sa vin eu cu ceva idei care sa animeze lucrurile si fara ajutorul fb-ului. :-J

        Mda, acum cand imi aduc aminte de JV1-4, intr-adevar cartile inspira puritate. In privinta seriei Cercul secret, mai am vol.3 de citit pe care mi-l propusem sa-l citesc in vacanta. 😐 Batranetea =)) Nu e batrana, are 40 si ceva de ani. ;))

        Da, am citit Fortele R.A. Superba seria. Merita citita. Lasa la o parte retinerile si pune-te cu burta pe carte. :)) Chiar e o serie mai speciala. Personajele sunt foarte echilibrate. Actiune dinamica. Tradari. Un patratel amoros, chiar. 😉

  13. Daniella, sunt comlet de acord cu tine. Evermore este o carte slaba. Personajele sunt saracacios descrise, iar actiunea cand pare culminanta te dezamageste. Alyson Noel pune accentul doar pe Ever iar pe ceilalti deloc, atat in descriere cat si in actiune unde apropape mereu Ever face ceva (cu mici exceptii cand Demen sau Drina actioneaza). Celor care le-a placut ii sftuiesc sa nu citeasca volumul 2 deoarece ii va dezamagii cu adevarat. Daca Evermore merita 2/5 Luna albastra merita 1/5.
    JV5 deasemenea te dezamageste. M-a plictisit si mi s-a parut deplasat faptul ca Elena nu putea sa mearga, vorbeasca, ba chiar sa faca pe ea si sa sarute atat fetele cat si baietii pentru a le citii aurele, iar Shinici si Misao sunt plictisitori si neinteresanti.

  14. Deeci nu-mi mai cumpar Evermore :)) Mi se parea interesanta si coperta , dar acum ma gandesc ca as putea sa imi cumpar altceva de banii aia.
    Parerea mea este ca seria Jurnalele vampirilor clar merge din prost in mai prost. Trist cum unii autori incep o serie buna, nu stiu cand sa se opreasca si o fac praf. Dar are cate volume va mai avea seria asta? Era bine sa o lase la 4 si gata…Cu cat o lungeste mai mult cu atat o strica..
    Abia astept sa citesc Divergent ❤

  15. Daaaa… pai faza e (nu prea la subiect) ca macar Vampire Diaries (serialul) nu e 140% bazat pe carte. :-j

    Si cu Evermore… pai Ever e cam superficiala, e drept. Mie tot imi place cartea, chiar daca se pare ca sunt cam singura, numai ca imi place cum se termina Luna Albastra… HAHA o situatie hilara zau… Nu vreau sa fiu acuzata de SPOILER asa ca nu va zic.
    Eu imi voi lua si volumul trei pentru ca vreau sa vad ce face Ever, mama cred ca moare de ciuda. Si mie imi placea Riley… eh.. asta e! >:)
    Cred ca totusi faptul ca am citit AV m-a facut sa imi schimb putin parerea despre Evermore, pentru ca zau asa Rose Hathaway e GENIALA… Ever da, e pitipoanca. Si se cam victimizeaza. ^^

    • Pitipoanca, really? =)) Atunci Damen, ce e? Cocalar? :))
      Ok, pe blogul acesta nu se vorbeste de pitipoance si cocolari. Hai sa nu ii pomenim, ca si-asa primesc destula atentie in real life. :-j Bleah. :))

      • I forgive you. 😉
        Nuuu. M-am amuzat. =)
        _______________________________________________________________________________
        Multu’ Zipy ❤ ! Nu ar strica un LIKE-button sau un THUMBS UP pe-aici, dar risc sa primesc comentarii ca pe Youtube gen: Adooor cartea asta. Geniala. Bla bla… Cine e de-acord cu mine, LIKE/ thumbs up!"

        Pe urma se enerveaza unu' si incepe: "Baa, terminati cu degetele voastre. Ce tot cereti atatea like-uri, bip bip. Cine draq' mai citeste carti in sec. XXI??! Bip." – bineinteles cu greselile de ortografie de rigoare :-j
        CONCLUZIA: mai bine fara like sau thumbs-up button. 😉

        Intelegi ce vreau sa spun? =)

  16. Vai cate comentarii la cartea aceasta :D. Eu am citit in engleza pana la mijlocul volumului 3, dar nu mi s-a parut chiar asa de rea. Nu e nici superba dar no…poate si traducerea e de vina.

Lasă un răspuns

