Jurnal de lecturã (12)

ORAȘUL DE CENUȘÃ – Instrumente mortale, volumul 2
de Cassandra Clare

Carte primitã de la editura Leda pentru recenzie.

Rezumat: Viata, aparent, normala a lui Clarissa „Clary” Fray s-a schimbat radical de cand a descoperit Lumea din Umbra.

Dupa confruntarea de la Renwick, lucrurile incep sa se linisteasca, dar nu pentru mult timp, deoarece cel de-al doilea Instrument mortal este furat de catre Valentine de la Fratii Tacuti, acesta creandu-si o armata formata din demoni.

Intre timp, nici pentru vanatorii de umbre lucrurile nu sunt roz. Nimeni nu mai poate avea incredere in Jace si este acuzat drept complice a lui Valentine, tatal sau, Inchizitoarea fiind sigura ca acesta ii minte si ii tradeaza pe vanatori.

In timp ce Jocelyn, mama lui Clary, se afla intr-o coma indusa prin magie la spital, Clary locuieste cu Luke, prietenul de incredere al mamei sale, fost vanator de umbre, actual varcolac. De asemenea lucrurile intre Simon –  cel mai bun prieten a lui Clary – si aceasta incep sa evolueze, desi Clary nu este sigura in privinta sentimentelor sale.

Lucrurile sunt mai grave decat par, iar alegeri majore vor fi luate: isi va trada Jace prietenii – adevarata sa familia – sau i se va alatura lui Valentine – tatal sau smintit, hotarat sa distruga Conclavul?

CITAT: ” – Te-ai hotarat? intreba Valentine.”
Jace nu-l privi, dar simti nuanta definitiva din intrebare. Era chiar nerabdator.
Jace deschise ochii. Lumina stelelor era o explozie alba in irisurile lui; pentru o clipa, nu putu vedea nimic altceva. Raspunse:
– Da, tata. M-am hotarat.”

PUNCTAJ: 5/5

Pãrerea mea: Inca doua nopti nedormite, dar a meritat. Imaginatia lui Cassandra Clare este pur si simplu impresionanta. O serie absolut fascinanta. Actiune dinamica, umor savuros, personaje complexe. In concluzie, o poveste perfecta, invelita intr-o frumoasa coperta, ceea ce rezulta o carte impecabila. De ce mai stati si cititi ce scriu eu aici? Inca nu ati dat o fuga sa faceti rost de vol.1 si/sau vol.2?

Comandã cartea de la Leda (click pe copertã) sau de la Libris (click aici).

39 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (12)

  1. Stii ce-mi place la tine? La recenzii nu te intinzi cum fac alte persoane, pui doar rezumatul carti, citatul preferat si ce parere ai despre carte. Scurt si la obiect,ceea ce-mi place.

    • Ma bucur. <33

      Am vazut ca unii fac recenzii lungi de 2km. Eu una nu am rabdare sa citesc atat. :)) Pur si simplu imi pierd concentrarea. Plus ca iese o salata… O.o Asa ca am adoptat stilul de mai sus. E un stil propriu, scurt si la obiect (cum ai spus si tu) si ordonat. 🙂

  2. hei, si eu le am de ceva timp, deocamdata am savurat doar copertile….ma uit la ele cu drag,sper sa le citesc curand..am strans ceva bunatati in ultiuma vreme, dar nu striu de ce nu le citesc inca??

  3. Ti-am zis ca ador Orasul Oaselor? NU? ADOR!! 😀
    SI cum cartea a primit 5/5 de la tine, sunt sigura ca imi va placea, numai ca dupa Orasul Oaselor voi citi carti pe care le am deja ^^. Abea mai incolo Orasul de Cenusa. Prea multe carti pe care inca nu le-am citit… 😀

  4. Orasul de cenusa a fost bestial! Adica ador seria Instrumente mortale, precum si cealalta serie Dispozitive infernale, Cassandra Clare este uimitoare!
    Totusi nu inteleg de ce dureaza atat de mult publicarea volumului 3, Orasul de sticla. Spun asta pentru ca primele doua au aparut imediat una dupa cealalta, oricum mi-am mai potolit nerabdarea cu Ingerul mecanic :))

    • Da, chiar azi voiam sa va trimit tuturor mail-uri in legatura cu coletele. Saptamana asta trimit pachetele. Chiar azi am fost la Posta sa ma interesez de trimiterea pachetelor.
      Cand iti voi trimite cartea te anunt – maine sper sa fie acel „cand”. 🙂

  5. Cred ca Orasul de Cenusa cat si Orasul Oaselor sunt niste carti fantastice!! (dupa cat m-a batut ieri Ami la cap cu ele :P).Am sa le citesc curand pt ca mai am o gramada de carti de citit (de la Ami again :P). Daniella imi place blogul tau foarte mult si cu ocazia asta am sa-i si transmit dragutei mele prietene Ami (pe care o cunosti si tu foarte bine) mesajul urmator: m-am tinut de promisiune, e randul tau :)))))

    • Vai, de cand vanez cartea asta !!!!! Nu o mai gasesc prin librarii acuma si nu are nimeni de imprumut si sunt leftera la capitolul bani pentru cartii!! ARHHHHHHHHH!!!

Lasă un răspuns

