Rezolutii pentru anul 2012

Scumpa de Ami vrea sa afle rezolutiile mele pentru anul 2012. Asadar, sa incepem.

In privinta blogului… Well, postez pe blogul acesta de un anisor si cinci luni.  In 2012 (la fel ca si in 2011) imi doresc sa atrag cat mai multi cititori noi. Vreau sa vin cu ceva idei noi, fresh, „munky-funky” – daca vreti. =) Vreau sa ma concentrez putin asupra aspectului  si – hell, ya! – mi-a venit o super-idee, mai trebuie doar pusa in practica. 😉 Eu o sa continui sa va incant cu prezenta mea si postarile mele. 😈

In privinta mea… Ei bine, in primul si in primul rand, nu mi-ar strica mai mult curaj si tupeu. De fapt, mai mult tupeu decat curaj. X_X In al doilea rand, as vrea sa-mi pun in practica ideile (pe bune, in cutia mea craniana e un adevarat stup, plin cu idei 😛 ). De asemenea, vreau sa fiu o persoana mai buna, mai pasnica. Vrea sa acord mai multa atentiei parintilor, colegilor, si de ce nu, celor de la adapostul de batrani – m-as inscrie drept voluntar. O alta idee pe care in curand o voi pune in practica: jogging. Vreau sa ma apuc de jogging seara, pentru a-mi limpezi mintea si sanatatea. Trebuie sa fiu healthy daca vreau sa pun atatea idei in practica, nu? 😆

In timpul liber… voi continua sa citesc (muuult), sa postez pe blog, sa urmaresc blogul Leda, sa vorbesc pe mess, sa ies in oras si tot ce imi permite timpul sa fac. 😉

In mare, cam astea sunt lucrurile principale pe care vreau sa le fac.

Ii provoc pe Simona, Roxana, Madalina, Ioana, Claudiu si Alex sa ne spuna rezulotiile lor pentru anul 2012. 😛

11 gânduri despre „Rezolutii pentru anul 2012

  1. Rezolutii??? Scuze dar eu nu cred ca l-ai folosit corect. Nu puteai spune simplu „planurile mele…” sau altceva? Scuze, nu vreau sa te jignesc sau ceva, dar mi se pare foarte aiurea. M-am pus sa il caut si in dex. Oricum, imi plac ideile tale. Si eu am fost voluntar la un centru pentru varstnici si mi-a placut destul de mult, iti trebuie numai rabdare sa le asculti povestile.

    • La fel a fost si reactia mea cand am vazut „Rezolutii…”. Nu eu am avut ideea asta, am primit-o de la o prietena, care la randul ei a primit-o de la alta bloggerita. Stiu ca suna ciudat, dar daca asa au numit chestia asta… Si mie mi se pare aiurea. Si nu ma jignesti. 🙂
      Multumesc!

  2. si eu m-as inscrie voluntar, dar mai devreme de toamna 2012 n-am cand din pacate…daca tu reusesti sa-mi spui cum este:)
    nici mie nu mi-ar strica mai mult curaj:D
    si abia astept sa vad ce idei ai in privinta blogului!!!

  3. In primul rand, YEY merci de link si merci ca ai preluat ^^.
    In rest, eu iti urez mult succes cu tot ce ti-ai propus si sper sa te ti de jogging (eu una as fi prea lenesa). Auzi… schimba-ti caracterul in bine, cum itit doresti, dar ai grija sa ramai tot tu. >:D<
    Poate ca o persoana mai bune nu inseamna o Daniela mai buna.

Lasă un răspuns

