Jurnal de lecturã (14)

INCREDIBIL – Micuţele mincinoase, volumul 4
de Sara Shepard

 Carte primitã de la editura Leda pentru recenzie.

Rezumat: Fugara, Emily! Dupa o zi de la ajungerea in Iowa la matusa si unchiul ei, a fugit inapoi in Rosewood la parintii sai, care spre surprinderea ei o accepta, ceea ce inseamna ca Emily poate sa fie impreuna cu Maya. Dar in scurt timp, lucrurile se complica, la aparitia Tristei, o noua prietena de-a lui Emily din Iowa, si sa nu uitam de A, care nu o scapa din priviri!

Hanna, se trezeste din coma, dupa accidentul provocat de A pe care l-a suferit, dar fara nicio amintire care sa o ajute sa-si aminteasca cine este A. Intre timp, se impaca cu Mona – prietena ei cea mai buna, care ii pregateste o petrecere de revenire – si incearca sa-si clarifice sentimentele pe care le simte fata de Lucas.

Saraca, Aria! Acum ca nu mai are unde sa locuiasca, este nevoita sa se mute impreuna cu tatal sau si prietena acestuia. De asemenea, poate sa-si ia gandul de la relatia cu Ezra – iubitul si profesorul ei – care era sa fie inchis. Ingrijorata de amenintarile lui A, Aria face greseala de-ale spune politistilor despre mesajele pe care le primeste ea si prietenele sale. Oou! Se pare ca Aria este urmatoarea pe lista lui A!

Teama lui Spencer de-a fi implicata in moartea lui Ali dispare, dupa ce A o convinge ca Melissa, sora sa, ar fi criminalul. Dar bineinteles, A a condus-o pe o pista falsa. Si din nefericire pentru Spencer, hartuitorul se afla mai aproape de ea decat si-ar fi putut vreodata imagina!

Va reuşi Hanna sã-şi aminteascã la timp cine este A, având în vedere cã viaţa lui Spencer este în joc? 

PUNCTAJ: 4/5 

Pãrerea mea: Acest volum a fost cu siguranta cel mai bun de pana acum! Atat de multe personaje au fost suspecte, sunt sigura ca o sa fiti socati la finalul cartii. Din pacate pentru mine, eu stiu deja totul (mda, datorita unei bloggerite care nu stie sa scrie „Spoiler alert”), dar tot am fost socata de finalul volumului. Seria aceasta este un must-have! Si sincer, va recomand sa cititi cartile, pentru ca sunt mult mai frumoase decat serialul – parerea mea. Sara Shepard este – cu siguranta! – unul dintre autorii mei preferati. Stiu ca am mai spus-o, dar ma repet, seria Micuţele mincinoase este geniala. :mrgreen:

Click pe copertã pentru a comanda cartea.

22 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (14)

    • Pai, avand in vedere ca in afara de VS si JS altceva nu mai am de citit, evident ca am inceput cartea din ziua in care am primit-o. Pana ce o sa apara Uratii, Frenezia si Georgina Kincaid, o sa mai citesc din VS4 sau JS1. Vreau sa fiu la zi cu lectura. 😀

    • Avand in vedere ca apare la pagina „In pregatire” pe site-ul Leda, si facand legatura intre volumul 5 din seria Georgina Kincaid si aparitia lui, as spune ca in luna februarie. Eu cred ca pana la sfarsitul lunii februarie (cel tarziu) ar trebui sa apara. 🙂

  1. Desi am toate volumele aparute la noi,nu l-am citit decat pe primul(Imi place sa am mai multe volume pe care sa le citesc si sa nu mai fiu nevoita sa astept,mai ales daca actiunea este alerta).

    • Hihi… Si eu am vrut sa procedez ca si tine, cel putin cu VDM6 si Orasul de Cenusa. Am spus „lasa, ca in ianuarie apare vol.7, respectiv vol.3 si citesti atunci cartea, ca sa-ti fie proaspata actiunea in minte”. In final, am ajuns sa citesc in vacanta toate cartile pe care le am in biblioteca (exceptie VS4-11, Cantecele serafimului si JS). Zilele astea am crezut ca moor, pentru ca nu mai aveam ce sa citesc. Astazi mi-am cumparat Revolta si imediat ma pun la citit. Mai e mult pana in 7 februarie cand apar GK5 si Frenezia.

  2. Eu am castigat cartea prin pur noroc :)) randomu’ asta! Anyway, cartea e bestiala! Am ramas uimit la finlul cartii! Sara Shepard e geniala!

  3. Inca nu am cumparat cartile , dar o vioi face foarte curand . Mai intai imi cumpar cartile de la Bravo (Seria de buzunar ) Am auzit ca si acelea sunt destul de interesante nu ?

  4. Eu n-am citit seria, si nici nu stiu daca mai are rost s-o fac, deja urmaresc serialul; si da, stiu ca nu e tot una cu cartea, da’ se repeta unele chestii, si nu cred ca mai as avea rabdare. 🙂

    • Faci o mare greseala. 😐

      SPOILER:
      Spre exemplu, in volumul 3 (cred), Toby se sinucide. Si in serial e impreuna cu Spencer.

      Eu ador cartile. Sara Shepard e geniala! Eu te sfatuiesc sa citesti cartile, nu ma dezamagi! 😦

      • In regula, promit ca voi incerca, sa vad daca ma capteaza.Dar, daca te consoleaza cu ceva, momentan citesc ‘Jocul minciunii’ de S.S. si intr-adevar, e superba. 🙂

Lasă un răspuns

