Concurs LEDA – CÂŞTIGÃTORII

Vã invit la un nou concurs organizat pe blog în colaborare cu editura noastrã preferatã LEDA! Şi avem trei premii de oferit:

CÂŞTIGÃTORII

Mi-au placut foarte mult raspunsurile pe care le-am primit pentru cartea „Uratii” si mi-ar fi placut sa pot premia mai multi participanti, dar din pacate am numai o carte de oferit… Asadar, castigatorii:

Cartea „Incredibil” de Sara Shepard a fost castigata de catre Fanya Mirel.
Volumul „Taine de sucub” de Richelle Mead ii revine lui Palade Cristina.
Iar cea mai dorita carte, „Uratii”, a fost castigata de Amalia Ventuneac!

Amalia si Mirel au avut niste raspunsuri foarte amuzante, am ras cu lacrimi (serios!). Iar Cristina a scris foarte frumos despre cartea ei favorita, Tristeti de sucub. Felicitari! 

Astept mail-urile voastre cu adresa completa, numarul de telefon si codul postal, va rog!

Data desfăşurării concursului:
17 februarie – 27 februarie

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga una dintre cartile de mai sus?

Pentru a castiga „Incredibil” trebuie sa-mi povestiti despre cea mai grava minciuna pe care ati spus-o vreodata, ce v-a determinat sa mintiti si consecintele pe care le-ati avut de suportat de pe urma minciunii!

  • Pentru a castiga „Uratii„, aveti de scris o compunere in care sa-mi spuneti, daca vi s-ar oferi sansa sa schimbati ceva la infatisarea voastra, ce ati schimba si de ce. (va rog, fara compuneri gen „nu as schimba nimic, sa fim seriosi, toti avem imperfectiuni pe care dorim sa le corectam sau ascundem)
  • Cei care isi doresc „Taine de sucub” trebuie sa-mi spuna care este cartea (atentie! cartea nu seria) lor preferata scrisa de Richelle Mead si sa-si motiveze alegerea!
  • Cei care doresc sa se inscrie pentru doua carti trebuie sa indeplineasca cerintele de la premiile respective si sa lase un comentariu la doua dintre recenziile scrise de mine pentru cartile Leda/CorinTeens. Aici gasiti recenzii de la cartile Leda.

Compunerile mi le trimiteti la adresa blog.daniella@yahoo.com pana la data de 26 februarie. Va rog sa specificati in mail numele vostru adevarat intreg si sa-mi lasati link-urile catre recenziile comentate, daca doriti sa va inscrieti pentru doua carti.

Succes si multã inspiraţie!! 😀

22 de gânduri despre „Concurs LEDA – CÂŞTIGÃTORII

  1. Buna !…te rog frumos poti sami zici daca ai pus cartile..ca am mai avut o problema cu avizele inainte si sper ca nu a venit si nu am mers la posta.

Lasă un răspuns

