Jurnal de lecturã (17)

FRENEZIA
de Francesca Lia Block

Carte oferitã de editura CorinTeens pentru recenzie.

Rezumat: Olivia „Liv” Thorne sufera o schimbare la varsta de treisprezece ani care ii afecteaza urmatorii patru ani din viata. De cand a vrut sa isi atace mama dupa ce a vazut lupul vanat de aceasta, ea nu se mai recunoaste in propria ei piele.

Corey, iubitul lui Liv, o intelege  pe aceasta. Dar din nefericire pentru Olivia, acesta va pleca la facultate in New York. Iar relatia celor doi este afectata in ultima vreme de frica lui Liv pentru ceea ce este ea cu adevarat.

Pace, prietenul cel mai bun al lui Olivia, trece prin niste confruntari, care il afecteaza. In orasul lor, persoanele cu orientari sexuale diferite nu sunt acceptate. Liv isi neglijeaza prietenul, singurul pe care il are (in afara de Corey), atunci cand acesta are mai mare nevoie de ea, pentru a-i acorda mai multa atentie iubitului ei.

Femeia misterioasa din padure – Sasha, stie ce este Liv cu adevarat. Cand fata sta de vorba cu Sasha, ea afla ca este un varcolac asemenea Sashei, datorita unui blestem. Femeia si cei sapte fii ai sai, ii propun Oliviei sa li se alature lor, cu conditia sa isi omoare mama. Iar Victor, fiul mai mare al Sashei, manifesta un interes major fata de Liv.

Asadar: isi va salva Liv relatia? Va descoperi problema lui Pace la timp? Va accepta propunerea Sashei? Isi va rezolva problemele de familie?

PUNCTAJ: 3/5

Pãrerea mea: Lucrurile sunt mai complicate decat v-am povestit eu. Desi povestea este destul de simpla, temele adoptate au o influenta educativa majora. Cartea abordeaza subiecte precum rasismul, problemele adolescentilor cu parintii, consecintele de pe urma minciunilor, dar cea mai importanta tema este: TOLERANTA. Va recomand cartea, cred ca toti putem invata cate ceva din ea. 😉

Sã o CUMPERI sau ÎMPRUMUŢI: Sincer, cartea nu este un must have, dar merita sã o ai în bibliotecã pentru ca are o influenta remarcabila din punct de vedere educational.

29 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (17)

  1. Nu mi-am luat aceasta carte, chiar daca subiectul imi placea, am considerat ca altele au prioritate in fata ei, mai ales ca nu face parte nici dintr-o serie si as putea-o citi oricand. Insa cred ca i-as putea da o sansa si sa o cumpar in viitorul apropriat.

  2. Eu de abia o asteptam ,iar astazi am primit-o. E prima data cand imi comand o carte datorita copertii, ceea ce nu este un lucru tocmai intelept,stiu, dar exact asa cum ma asteptam coperta este superba,imi place la nebunie, de abia astept sa incep sa o citesc:D

    • Cand vine vorba de cartile Leda/CorinTeens, crede-ma, este un lucru intelept sa-ti comanzi cartea datorita copertii, pentru ca si continutul este superb. 😉
      Lectura placuta! Astept sa revii cu o parere dupa ce termini cartea. 😀

  3. Hmmm sincer? Nu prea am chef de carti complicate acuma. O Doamne, sunt ca o leguma, nu inteleg nici de ce 1+2= 3… Deci voi ramane la carti mai „descurcate”. ^^

  4. Am auzit si pareri pozitive cat si negative despre carte, dar pe mine inca nu m-a atras destul, asa ca mai astept. Chiar daca coperta este superba, iubesc ochii ei verzi, am alte carti pe care mi le doresc mai mult.

  5. recenzia este superba:x
    iar coperta cartii ce sa mai zic:x ❤
    ma atrage foarte mult aceasta carte
    sper sa o castig candva,sau sa o cumpar,chiar

  6. hmm…sa inteleg ca ti-a placut , dar i-ai dat totusi 3 puncte.Sincer , am auzit atat de multe pareri rele despre ea incat am crezut a e horrible , dar nu a fost deloc.Mi-a placut mult si chiar mi-ar placea o continuare.

Lasă un răspuns

