Jurnal de lecturã (18)

STINGEREA – Vampirii din Morganville, volumul 7
de Rachel Caine

Carte primitã de la editura Leda spre recenzare.

Rezumat:

Bine ai venit în Morganville, oraşul zâmbetelor… cu colţi!

Acum ca maleficul Bishop a fost inlaturat de la conducerea orasului Morganville si vampirii au devenit mai blanzi cu oamenii, Claire Danvers si cei trei prieteni ai sai incep sa se simta in largul lor.

Claire se concentreaza asupra facultatii – atunci cand nu este chemata de seful ei Myrnin, un vampir dement, ca sa-l acompanieze la noile sale experimente trasnite. Eve primeste un rol in noua piesa de teatru locala. Michael sustine concerte, iar Shane s-a angajat.

Totul pare normal, pana cand Kim, noua prietena goth a lui Eve si colega de scena, dispare. Pe Claire chiar nu o deranjeaza, avand in vedere trecutul lui Kim cu Shane, dar totusi Eve este prietena ei, asadar trebuie sa o ajute la gasirea fetei goth.

Pe parcursul cautarii lui Kim, cei patru descopera ca proiectul filmului la care aceasta lucra, al carui subiect il reprezenta vampirii, este mai periculos pentru ei si vampiri decat si-ar fi putut inchipui. Kim a implantat camere in tot Morganville-ul – inclusiv in zona vampirilor – cu ajutorul unor vampiri, nemultumiti de noile reguli din Morganville.

O vor gasi cei patru prieteni la timp pe Kim, inainte sa ajunga vampirii la ea si sa fie prea tarziu? Cum se va descurca Claire, avand in vedere ca Ada, inventia lui Myrnin, care conduce orasul, este hotarata sa saboteze fiecare pas pe care Claire il face?

CITAT: „Of, Doamne, normal ca si lui Michael ii placea de Kim. Lui Shane probabil ca nu doar ii placea, ci si umblase cu ea, si era indragostit de ea in secret. Claire Danvers, fata cea noua, era probabil singura persoana din Morganville care nu credea despre Kim ca ar fi cine stie ce mare scofala.”

PUNCTAJ: 4/5

Pãrerea mea: Acest volum si-a gasit locul alaturi de celelalte volume preferate de mine din seria aceasta: „Aleea întunericului” si „Banchetul nebunilor”. Asadar volumele 3,4 si 7 sunt preferatele mele din serie pana acum. Ma bucur ca a aparut un personaj nou si chiar am sperat despre Kim ca o sa ramana alaturi de cei patru, dar se pare ca autoarea a ales pentru ea rolul de „bad girl”. Tare sunt curioasa ce o sa se mai intample in urmatoarele sase volume. ^^

Sã o CUMPERI sau ÎMPRUMUŢI?: Este evident ca fanii seriei VDM trebuie sã aibã cartea în bibliotecã! In plus… la cat de superba este coperta (care cred ca o infatiseaza pe Kim) va arata spectaculos alaturi de volumele anterioare! 😉

27 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (18)

  1. Mama!Pare bunicica cartea,ma bucur ca autoarea a decis sa mai schimbe un pic scenariul.Prea a fost vorba de acelasi lucru in ultimele 3 carti,care dupa parerea mea ar fii putut fi scrise mai binisor.In orice caz,sunt al naibii de curioasa,de-abia astept sa citesc cartea.

  2. Am citit si eu primele 5 pagini :))). Ba si la cat de entuziasmata am fost de cartea asta!! =))
    Pai…… macar frumos ca tie ti-a placut. (ai primit-o inaintea mea :O)
    😀

  3. Vai, iubesc seria asta..si-mi pare rau ca n-am reusit sa prind decta volumele 1-4 sa le citesc(noroc cu biblioteca judeteana din oras…sper sa le gasesc si pe celelalte) cate sunt parca15 volume? aiaiai

  4. Seria mea preferata! Am aflat ca autoarea vrea sa scrie 15 volume! Parerea mea este ca nu ar trebui sa se opreasca la volumul 15….

  5. In speta nu prea imi plac cartile cu vampiri dar aceasta serie ma atras definitiv spre acel gen de fantasy.Actiune este interesanta,personajele la fel vampiri nu mai zic.Nota ta este cea adevarata este una dintre cartile pe care merita sa le lasi in biblioteca.Felicitari pentru recenzie.

Lasă un răspuns

