„Cercul Secret” de L.J. Smith ~ ediţie de chioşc


RITUALUL (vol. I) –  28 februarie 2012
 CAPTIVA (vol II) –  13 martie 2012
 PUTEREA (vol.III) – 27 martie 2012

Mai multe detalii aici.  

10 gânduri despre „„Cercul Secret” de L.J. Smith ~ ediţie de chioşc

  1. Va, eu am terminat cartea miercuri si pot spune m-a lasat masca!!! Nu ma asteptam sa fie atat de faina, mai ales ca la inceput m-a cam dezamagit

  2. Eu am fost fericita cand am aflat ca va fi distribuita cu Bravo, mai ales ca eu nu o citisem inca si o prietena de-a mea o tot lauda si zicea ca e o carte buna. Mi-am cumparat-o si eu acum cu Bravo, sper sa o citesc cat de curand, caci sta la coada si asteapta sa-i vina randul sa fie citita 🙂

  3. Eu le-am cumparat de cand a aparut serialul,deoarece serialul mi-a placut am stiut(cum se intampla de cele mai multe ori) ca aceste carti vor fi mai bune ca serialul.Si am avut dreptate.Merita sa o cumparati!

Lasă un răspuns

