În pregătire, RĂPIREA (Chloe King, vol.2) la ed. Leda


PISICILE CAD MEREU ÎN PICIOARE!

RĂPIREACartea a doua din seria Cele nouă vieţi ale lui Chloe King de LIZ BRASWELL alias CELIA THOMSON

E tânără, veselă, fermecătoare. Ca orice fată, merge la şcoală, are prieteni, se distrează, se îndrăgosteşte (şi nu de unul, ci de doi băieţi!). Numai că ea este capabilă şi să se caţere pe clădiri, să sară de pe un acoperiş pe altul, să vadă în întuneric. Are şi gheare! Da, Chloe se poate lăuda cu toate instinctele şi abilităţile unei pisici. Iar asta o face, într-adevăr, unică.
Faptul că este descendenta unei mitice rase de feline şi că rolul ei în viitor va fi acela de a-şi salva şi proteja semenii o transformă în ţinta principală a celor din Ordinul A Zecea Lamă. Lupta ei pentru a-şi apăra specia nu este uşoară, mergând până la sacrificiul suprem. Dar asta nu înseamnă sfârşitul. Ca orice pisică, ea are nouă vieţi. Până acum a pierdut două, dar au mai rămas suficiente pentru a-şi îndeplini menirea de Unificatoare.
Planuri malefice, suspans, poveşti de iubire, incursiuni tulburătoare în mitologia egipteană, fantezie – totul adunat într-o carte incitantă, care nu trebuie ratată.

 „Fanii tinerilor eroi înzestraţi cu puteri magice vor deveni dependenţi de combinaţia de acţiune, romance, fantasy şi umor… Ideile ingenioase ale autoarei şi elementele de mitologie egipteană garantează succesul seriei.” – Erin Darr, KLIATT

Date tehnice: Traducere din limba engleză de Adrian Deliu, format: 13 x 20 cm, coperta cartonata, 288 pagini, preţ: 34,90 lei 

Puteti citi recenzia primului volum aici. 

20 de gânduri despre „În pregătire, RĂPIREA (Chloe King, vol.2) la ed. Leda

  1. Off, mie nu imi place absolut deloc coperta. Mi se pare oribila. Prima a fost asa frumoasa iar de asta parca si-au batut joc. Oricum nu o sa mi-o cumpar ca nu prea a fost pe gustul meu nici primul volum.

    • Uite un sfat: uita-te timp de o ora la coperta si spune toate jignirile care iti vin in minte la adresa copertii. Peste ceva vreme mai uita-te la coperta, mai enerveaza-te, mai comenteaza ceva si o sa vezi ca maine cand o vei vedea, vei spune: e ok coperta, hai ca merge. =))

      • Sincer Daniela m-am uitat mult timp la ea pentru ca nu-mi venea sa cred cum au putut-o face asa, dar tot nu mi-am schimbat parerea. Mi se pare foarte…ieftina. Nu am nimic cu cartea (continutul ei), daca as avea-o as citi-o, pentru ca am citit si primul volum si a fost ok, atat ca nu imi place coperta.

  2. Mie imi place seria. Nu strica din cand in cand sa iei o pauza de la vampiri si sa mai citesti si ceva diferit. 🙂 Si in plus eu ador pisicile si mitologia egipteana, deci seria e pe gustul meu.

    Cat despre coperta, este draguta, desi voalul acela arata foarte ciudat pe fata tipei. Din pacate proprietarii pozei nu le-au permis celor de la Leda sa faca modificari la ea, pentru ca sunt sigura ca graficianul ar fi sters chestia aia de pe fata fetei.

    • HAPCIU! Aveai dreptate…. trebuie sa te uiti mai mult la ea si e mai okay! Dar mie TOT imi place rochia si nu iti fa griji in alte privinte :)))). VEEEEZI GUSTURILE NU SE DISCUTA! 😛
      *desiiigur, te las sa ma mai sfatuiesti 😀

  3. Stii, Daniela, chestia aia cu jignitul in gand chiar a mers… intr-un fel. Acum cred ca e un pic ciudatica, dar pana la urma nu judecam o carte dupa coperta, nu?

  4. Coperta e interesanta, iar descrierea si mai interesanta. M-a convins al doilea volum, poate imi cumpar si eu primul volum 🙂 Dar inca nu stiu cat de buna este cartea.

Lasă un răspuns

