Let’s have a talk sau Deep thoughts cu Daniela (maybe too deep)

Am decis ca este timpul sa avem o discutie (obligatorie), deoarece sunt rare momentele in care ma decid sa discut asa mai „deschis” cu voi pe blog, deoarece vorba mea este: „asta e un blog de carti, nu o sedinta la psiholog”. 😆

Stiu ca in ultima vreme am fost cam „monotona” ca sa spun asa, dar am avut niste probleme personale care m-au intristat foarte tare, incat nu am mai avut chef de absolut nimic si imi cer scuze daca v-a afectat si pe voi comportamentul meu. Nu stiu cum va simtiti voi, dar de cand am intrat in noul an, eu pur si simplu sunt coplesita de tot ce se intampla in jurul meu. Simtiti vreodata ca suportati mai mult decat ar trebui o persoana sa suporte? Eu da. Cu cea mai mare sinceritate de care sunt capabila va spun ca singurele lucruri care ma ajuta sa zambesc sunt cartile. In orice moment al zilei ma gandesc la carti, la blog, la aparitiile Leda, la voi cititorii mei dragi. 🙂 Unii ar spune „pai asta e viata? sa te gandesti intruna la carti?? boring”. Parerea mea? Superficiali! Ar trebui sa faci ce te face fericit (in limita posibilitatilor), pentru ca viata este atat de scurta. Mai am doi ani in care sa pot medita la viata ce ma asteapta inainte sa depasesc adolescenta. Si de la un subiect trecem la altul 😆 … deci fiti voi înşivă, faceti-va curajul de a spune cu voce tare cine sunteti, ce vreti sa fiti si acceptati-va asa cum sunteti, nu mai ascultati toate parerile celor din jur, pentru ca unele pot avea o influenta negativa asupra voastra! [ok, am intrat pe contra-sens, sorry!]. In alta ordine de idei, acesta este momentul in care Daniela sufera de sus amintitele „deep thoughts”, deci scuzati-o si sa vorbim despre Eurovisiiiion Selectia Nationala – a decretat Daniela cea Rationala. :mrgreen:

Deeeci, sper ca nu ati murit in scaun, in fata monitorului, de plictiseala. Anybody there?? Echo, echo! 😆 Si v-ati uitat sambata seara la Eurovision? Eu daa!! Si am stiut, am stiut, am fost sigura, ca va castiga Mandinga cu piesa Zaleilah!!! Ahh!! Eu as fi vrut sa castige Vicky Red cu melodia „If you ever feel” sau Tasha. 😦 Dar asta e. Sa speram ca nu ne vor face de rusine la Baku. 😐

Si voi ce mai cititi in ultima vreme? Eu am inceput ieri „Elixirul vietii” si e awesooome!! <33 Urmeaza saptamana aceasta recenzia. 😉 Maine am un concurs cu trei premii pentru voi! 😎 Sa fiti pe faza, da? Si o ultima veste, am inceput sa scriu o carte! Am scris sapte pagini in Word, stiu ca nu e mult, dar inspiratia tot continua sa-mi vina. Sper sa ma tin de scris.

Have a lovely week!! ^^ Si sa o ascultam pe Tasha cu „Say my name” – pam, pam!

 

18 gânduri despre „Let’s have a talk sau Deep thoughts cu Daniela (maybe too deep)

  1. Oh, Daniela, ce bine semanam! Eu, in utlimul timp, numai asa traiesc. Trec foarte repede de la o stare la alta, plang din ce in ce mai des, ma simt foarte ciudat. Ce ma readuce pe linia de plutire? Aceleasi lucruri ca si pe tine. Nu stiu.. dar chiar functioneaza, ma gandesc la nu-stiu-ce carti trebuie sa imi mai vina, la cum imi planific timpul pentru a le citi etc.. ce ciudat, chiar ma fac sa ma simt mai bine si ma simt altfel! Uite un lucru diferit intre noi si restul lumii.
    Cat despre Eurovision nu stiu ce sa spun. Mi-a placut Mandinga, dar nu extraordinar de mult. Cred totusi ca vor avea succes avand in vedere ce gusturi au telespectatorii Eurovision. Bafta lor.
    Concursuri, sure! Abia asteptam:x
    Rusinea mea: nu citesc nimic acum.. am terminat Paranormal si vreau sa recitesc Domnisoara Christina de Mircea Eliade. Apoooooi.. ma apuc de Orasul Oaselor. Si mai am multe pe lista.. cateodata mi-e si greu sa aleg.
    Abia asteptam recenzii noi!
    Sper ca nu te-am plictisit cu cele scrise, mie imi place enorm ca bloggerii sa mentina permanent o astfel de legatura cu noi. Sa stii ca mereu ne vei gasi aici, te vom sustine si asculta!
    Pupici:*

    • Mersi de raspuns, Oana! Nu m-ai plictisit si ma bucur ca in sfarsit mi-am facut curajul sa vorbesc asa deschis cu voi. Eu la exterior par o persoana dura si puternica, dar la interior sunt atat de „soft”.
      Of, si mi-ai amintit ca am de citit Maitreyi si Domnisoara Christina. 😐
      Eu nu mai acord Eurovision-ului atata atentie ca atunci cand eram micuta si eram fascinata de concurs. M-am obisnuit ca aproape in fiecare an sa avem reprezentatii proaste la Eurovision si sa fim seriosi, nu putem organiza concursul in Romania, chiar de am castiga. 🙂 Ma bucur ca ai avut rabdare sa citesti postul pana la final. >:D<

      • Heeeei:* Cat ma bucuuur ca ai facut postarea asta..Asa ne ajuti si pe noi sa te cunoastem mai bine. Probleme are toata lumea, avem stari emotionale mai bune si mai proaste. Eu am depasit momentele acelea de melancolie, acum sunt extra-happy, si citesc din ce in ce mai mult, hihi.:))
        Eu sper sa depasesti toate problemele, si te asteptam pe blog cu un zambet mare si radiant pe buze>:D<

  2. Ai dreptate in atat de multe lucruri.Oamenii se schimba atat de des nowadays..doar pentru a fii acceptati,si renunta la lucrurile care le aduc cu adevarat placere,sau la adevarata lor personalitate doar pentru ca l-a facut unu’ ‘ciudat’ in pauza.E trist ce se intampla..but,anyway,te-ai apucat sa scrii o carte?wow!Felicitari si pune-te pe treaba 😀
    La Eurovision,sincer,nu m-am prea uitat..am prins vreo 2 melodii,insa atat. 🙂 Poate etapa urmatoare o prind. 😀

    Si,cheer up buttercup! 🙂

  3. Hi hi, si eu am incercat mai demult sa scriu o carte, dar aveam atat de multe idei si saream de la una la alta si nu ma puteam hotara, incat am renuntat. Nu e pentru mine :D. Oricum am reusit sa aleg numele personajelor 😀
    Sa ne ti la curent cu cartea!!!
    Cat despre Eurovizion… am renuntat de mult sa-l urmaresc.

  4. Si eu aproape la fel . Astazi nu.mi venea sa cred ca e luni : alta alegare pana in statia de autobuz , alta zi idioata , nu am chef de nimic . Simt cum totul se duce pe apa sambetei . Pfff….
    Nu suport zilele de inceput de saptapana , urasc geografia si profa’ ma uraste . 😐 Azi am luat primul meu 4 . 😐 Nici acum nu constientizez . Am atatia nervi din cauza asta … rahat ! Eu sunt olimpic la 3 materii si tot timpul m.am chinuit , dar … nu mai pot ! M.a intrebat de un podis de.al ei si am stat 2 min sa.l caut pe harta si 4 ! Imi vine sa ….. Aaaaaa !
    De citit vreau sa termin Naluca si Naucul si vreau sa ma apuc de Odiseea Spatiala .
    Dar nu pot … sa citesc nimic acum . Media mea se duce-n cac*at ! :))
    Asta e . 😐
    Si aceelasi feeling il am si eu . Nu mai pot sa astept pana imi vin Nascuta la Miezul Noptii , Elixirul Vietii si Blestemul Focului !!!
    Si la Eurovizion , orice era mai bun ca Mandinga . Aproape ….
    Cel mai mult m.au impresionat T&L cu Twilight si Ovidiu Anton cu I walk alone – melodia mea .

    So … that’s my tale.

    • Stii care e faza? Cand eram la gimnaziu toata lumea imi spunea „vai, Daniela, du-te si invata, trebuie sa ai medii mari” si Daniela invata orice, absolut orice. Si la un moment dat m-am plictisit si am inceput sa mai sar peste unele chestii de invatat. Dar acum ca sunt la liceu am o atitudine gen „wtf?? de ce as invata chestia aia stupida? nu-mi foloseste la nimic in viata, imi consum neuronii degeaba” si vad ca atitudinea asta prinde radacini bine, incat am ajuns sa nu mai fiu asa stresata in legatura cu notele. Semestrul trecut am luat un 4 la fizica si am crezut ca moooor, eu care aveam media 10 sau 9 la fizica. Si semestrul asta vad ca din nou ma enerveaza profa cu notele ei SF. Astazi am venit atat de nervoasa de la scoala dupa ce mi-a puscat un 6 din imaginatia ei SF. Nu meritam nota asta. Dar ma rog, cred ca vrea sa ma scoata din pepeni. Sa stii ca o pauza de la invatat nu strica. 😉 Si felicitari pentru performanta olimpica. 🙂 Eu niciodata nu am fost interesata sa particip la olimpiada, numai la cea la germana. 😀

  5. Ei, era previzibil sa castige Mandinga..nici eu nu ma omor dupa melodia asta, oricum Eurovizionul este o mare pacaleala, se bazeaza voturile pe alte criterii decat cele muzicale…oricum, imi pare rau ca treci prin faze mai proaste, si cred ca toti ne refugiem in carti, fiindca acolo gasim o lume linistita, minunata…dar trebuie sa-ti revii, la varsta ta ar trebui sa zburzi ca un fluturas, sa te indragostesti, si sa lasi gandurile negre pe mai tarziu, sau pt. niciodata..sper ca ziua de azi sa ti se para mai luminoasa decat cea de ieri, zambeste..azi e soare si vine Primavara!!…eu mi-am propus sa fiu mai fericita, si daca nu am ce-mi doresc, sa mai astept putin, poate nu e momentul, si sa-mi fac viata mai frumoasa jucandu-ma cu fetita mea…sper ca nu te-am plictisit nici eu, pupici multi.

  6. Nu stiu ce pot sa zic. Mai multi oameni se plang in ultima vreme de lipsa de energie… Si eu as dormi toata ziua! E asa stresanta si scoala. Dar poate ca e ceva in aer care ne oboseste? Poaaaate ca e o boala :O (tema de carte :))) ). Dar oricum trebuie sa mai asteptam putin pana vine primavara de tot, pentru ca si acele -20 de grade cred ca ne-au influentat nervii.
    De citit? PFFFF… am cam 4 carti pe noptiera din care citesc, pentru ca bunica mereu zice ca pot sa citesc cate carti vreau simultan. Heheee. Lolita. Lo-Lii-Ta. :)))))
    Si eu ma uit la Eurovision, numai ca de data asta am cam ratat selectia nationala pentru ca m-am uitat ca de obicei la DSDS (De. sucht den Superstar). Zau ca nu ratez emisiunea aia nici moarta! Si… muhaha a iesit aia care ma enerva.
    Ador ca te deschizi pe blog si nu inteleg cum ai rezistat atata timp fara sa o faci intr-un mod direct (zice Ami care… numai asta face pe sarmana ei Capsuna Verde =))) ). Trebuie sa faci tot asa, dupa cum am mai zis, doar nu te schimba radical, pentru ca…. ar fi ciudat. Orice probleme ai stii cu cine poti discuta, JA? 😀
    Daca nu vi mai repede la Cluj iti dau prin posta Schatenblutte, ca ajunge repede, zi-mi daca esti in pana de carti. Deutsche Buuuucher! 🙂

  7. Ai dreptate,parca ma simt din ce in ce mai coplesita de probleme desi ar trebui sa fim ceva de genul „Hey,we’re young,free,loved and beautiful!So let’s enjoy the life!”Dar cand chiar sunt suparata,linistea mea vine din partea cartilor.Dar ce carti?Desigur ca cartile de la Leda:PImi pare rau pentru problemele pe care le induri,dar nefericirea si problemele nu dureaza mereu.Lasa ca vine primavara si poate vine si soarele in sufletelul tau:*Mult noroc cu cartea si speram sa apucam sa citim macar primul capitol,Am i right?Chiar e faina Elixirul vietii?Am mai vazut recenzii in care spunea ca e cea mai tare carte ever!Astept recenzia,una deaia sincera cum stii tu sa faci.Sa stii ca ai multi fani aici pe blog care te sustin,inclusiv eu.Lumea blogului si a cartilor va fi mereu cea in care te vei putea linisti singura:)

  8. Daniela, sper ca ai trecut cu bine peste acele probleme! stiu ca viata pare (sau chiar este!!) uneori foarte grea, nedreapta, etc, dar asta e, ce sa facem, trebuie sa mergem mai departe!
    si pe mine cartile (sau filmele, sau muzica, dupa caz) ma destind si ma fac sa uit de necazuri:)
    legat de Eurovision, eu as fi vrut sa castige T&L, dar n-am nimic nici cu Mandinga:D
    abia astept sa aflu cum ti s-a parut Elixirul vietii.vreau si eu sa o citesc, descrierea m-a captivat total:))
    scrii o carte?? suuper! eu scriam poezii, dar acum m-am lasat..nu mai am timp ca inainte:(

  9. ummm
    foarte faina postare:))
    dar…am auzit ca Mandinga au luat Eurovisionul,nu-i asa? si stie cineva cu ce melodie au intrat?
    ca nu am vazut eurovisionul :)),da si mie mi.ar fi placut sa castige T&L
    cum vi se pare cartea Naluca si Naucul sau Nascuta la miezul noptii,sunt faine?;;)

  10. Chiar imi pare rau, orice probleme ai avea…
    Sper sa treci peste si sa iti urmezi sfatul pe care ni l-ai dat si noua… 🙂
    Si spor la scris, sper sa iasa ceva frumos!

    Cat despre Eurovision, m-am uitat si eu, si as fi vrut sa castige cei de la Electric Fence cu Sun-ta, cred ca am fi avut mai multe sanse in finala cu acea melodie.

  11. mda…macar daca mandinga ar fi avut ala melodie :-j
    ca asta totusi,e veche de.acuma:))
    si nici nu cred ca o sa ia eurovisionul:|
    pe bunee….
    si daniella >:D:D<
    :*:*:*:*:*

Lasă un răspuns

