Precomandã: Chimie perfectã de Simone Elkeles!

Ce mod mai bun de-a ne incepe saptamana, daca nu cu o precomanda Leda? Chimie perfecta de Simone Elkeles! ♥ Ce spuneti, va atrage cartea, o veti cumpara? Cred ca multi dintre voi cand vad cuvantul „chimie” isi amintesc de orele de chimie de la scoala, dar alungati-va acele amintiri (oribile 😆 ) si savurati descrierea cartii + banner-ul de precomanda (foarte romantic) 😉

BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ

O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor

La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.

Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?

Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă.

Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.

Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.

Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…

Traducere: Carmen Ion
Nr. pagini: 416
Format: 13×20 cm
Coperta cartonata
Pret: 39.90 lei

Pret 25% redus: 29.93 lei + transport gratuit pentru precomenzi!!
 (click pe banner pentru precomandã)

15 gânduri despre „Precomandã: Chimie perfectã de Simone Elkeles!

    • Ba da. O sa-l primesti zilele acestea. Si poti verifica si lista de pe blogul Leda cu persoanele care au comanda cartea, va fi in curand pusa. Daca in cazi nu primesti mail pana vineri, ar trebui sa te adresezi celor de la Leda. 🙂

  1. Stiu ca nu se ia in considerare pentru concurs, dar trebuia sa-ti spun ca am primit azi cartea si sunt super super happy 😀 😀 :D. Ma asteptam sa o primesc doar maine sau poimaine 😀 Sunt super tari cei de la Leda.
    Aaa… si mi-am luat atunci Divergent si ai avut dreptate ca e cea mai tare 😀 Mi-a placut asa de mult ca am incercat sa le fac si pe niste prietene sa o citeasca (fara succes inca, pentru ca nu prea sunt cu cartile fantasy – asta da scuza).

Lasă un răspuns

