Precomandã Evernight

Bianca vrea să evadeze…

La Academia Evernight, o şcoală misterioasă, cu tradiţie de sute de ani, adăpostită într-o clădire gotică, elevii sunt ciudat de perfecţi: atrăgători, deştepţi, dar şi… primejdioşi.
Din prima clipă, Bianca realizează că locul ei nu este aici.
Iar când îl întâlneşte pe frumosul şi singuraticul Lucas, acesta o previne să aibă grijă de ea şi să se ferească de toţi ceilalţi… deşi, în final, chiar şi el poate deveni un pericol când secrete întunecate ameninţă să-i despartă.
Legătura dintre cei doi este însă mult prea puternică. Bianca este gata să rişte orice pentru a fi împreună cu Lucas, chiar dacă asta înseamnă să renunţe la lucrurile în care crezuse până atunci.

Traducere: Ana-Veronica Mircea
Nr. pagini: 352
Format: 13×20 cm
Aparitie: 3 aprilie
Pret: 39.90 lei

Pret redus 25%: 29.93 lei + transport gratuit 

Citeste un fragment 

13 gânduri despre „Precomandã Evernight

  1. O alta carte de 40 de lei…. Nu stiu daca o voi mai cumpara, nu ma tenteaza, suna a cliseeeu deja, mi-ar placea ceva nou. I still love vampires, dar dupa AV, nu stiu daca mai sunt in stare sa citesc orice carte. + Nu am timp si imi economisesc banii :).
    Daca altora le place… have fun.
    Aveam alta impresie despre cartea asta asta-vara.

  2. pare o carte faina dar as lasao de citit pe mai incolo ca akm citesc blestemul focului(care e absolut geniala) si dupaia mai vad eu…..dar ma tenteaza cartea :))))

  3. of…imi place tare mult cartea…stau pe ganduri, as face precomanda…dar imi dau bugetul peste cap rau…cred ca mi-ar placea la fel de mult ca Amurg…poate mai tarziu, o pun pe lista oricum

  4. Nu stiu, nu ma prea tenteaza descrierea cartii… Iar coperta este putin cam gotica, si nu cred ca se potriveste atat de bine cu continutul cartii. (Iar cand am cautat coperta pe Google Images, sa vad de unde si-au luat inspiratia cei de la Leda, si rezultatele au fost site-uri de coafura goth 😀

Lasă un răspuns

