Jurnal de lecturã (22)

NÃSCUTÃ LA MIEZUL NOPŢII – Shadow Falls, volumul 1
de C.C. Hunter

Carte primitã de la editura Leda spre recenzare.

Rezumat: Dupa ce Kylie Galen ia parte la o petrecere care se termina cu interventia politiei, mama ei o trimite la tabara pentru adolescenti cu probleme Shadow Falls.

Ajunsa in tabara, considera ca toti colegii ei sunt niste ciudati si nu are nimic in comun cu ei, pana cand afla ca toti au puteri paranormale, inclusiv ea – de parca divortul parintilor, moartea bunicii si despartirea de prietenul ei Trey nu erau indeajuns pentru Kylie.

Singurele lucruri bune care i s-au intamplat lui Kylie de cand a venit in tabara sunt noile prietene pe care si le-a facut, Della care este vampir si Miranda, o vrajitoare.

In timp ce ea incearca sa se impace cu toate problemele sale, Holiday – directoarea taberei – care vede fantome ca si ea, o ajuta sa-si controleze puterea, deoarece pe Kylie o viziteaza foarte des un barbat, Nea Soldatul.

Spre finalul cartii, majoritatea problemelor protagonistei se rezolva, afla raspunsurile pe care le cauta (aproape pe toate, mai putin raspunsul la intrebarea „ce fiinta supranaturala este”) si reuseste impreuna cu prietenii ei sa salveze tabara de la inchidere. Mai multe puteti afla citind cartea.

PUNCTAJ: 4/5

Pãrerea mea: Pff, nu cred ca mi s-a mai intamplat sa scriu o recenzie in doua zile. Imi place foarte mult cartea, fiecare pagina te captiveaza si are si replici amuzante, iar idilele ce se infiripa intre personaje condimenteaza volumul. Faptul ca a fost atat de greu de rezumat cartea este pentru ca pe parcusul intregii carti Kylie se gandeste la problema ei, iar numai la final „explodeaza bomba”. 😆 Un singur lucru nu mi-a placut si incerc sa rescriu replica lui Kylie: „Kylie nu stia ce era mai rau, sa aiba puteri supranaturale sau sa aiba o tumoare” – ceva de genul. Nu putea sa reformuleze autoarea replica?? Intr-adevar este fictiune, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ia in gluma problema cu tumoarea. 😐 Per total, chiar va recomand cartea, merita citita, pentru ca este ceva mai diferit si va asigur ca oricare dintre voi v-ati dori sa fiti in tabara Shadow Falls! 😉

Comandã cartea cu un simplu click pe copertã

27 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (22)

  1. Ma bucur ca ti-a placut!Inseamna ca e buna cartea,si chiar mi-am pus multe,multe sperante in ea.De cand a aparut am ramas fermecata 😀 Imi place mult povestea,si sper sa nu mai dureze mult pana o sa pun mana pe ea.

  2. deci am inceput si eu sa citesc
    cateva capitolee din carte
    si mi se pare o carte interesanta
    nu zic ca e foarte buna,dar e interesanta
    si imi place si copertaaa:X

  3. Chiar ca nu e buna fraza si ma bucur tare ca ti-a placut!!

    -Ghici ce urmeaza pe blog, o recenzie.
    -A cartii de CC Hunter?
    -AI DESCOPERIT AMERICA!!

    Asa, pe scurt pare buna cartea. atata timp cat a primit 4/5 de la tine! >:D<

  4. Vorba ta in legatura cu tumoarea, la inceput toate personajele din carti care descopera ca au puteri supranaturale se plang de parca ar descoperi ca au nu stiu ce fel de boala incurabila care ii omoara incetul cu incetul, cand mai incolo de fapt realizeaza ca acele puteri sunt un lucru foarte tare,care iti pot aduce numai beneficii daca intr-adevar le folosesti cu grija. „with great power comes great responsibility”. Si pe mine ma enerveaza chestia asta. 😀

  5. Foarte frumoasa recenzia! Observ ca cartea este scrisa la persoana a treia si este ca multe alte carti, adica actiunea incepe pe la sfarsit. Totusi, pare destul de interesanta. Oricum, era deja pe wishlist-ul meu si de-abia astept sa pun mana pe ea 🙂

  6. O carte pe care si eu imi doresc sa o am. Tin minte ca am citit mai demult primele 3 capitole in engleza si mi-au placut mult. Acum ca a aparut si la noi, nu-mi ramane decat sa strang banii ca sa o pot citi in intregime. 😀

  7. Am cartea. Am citit cartea si mi-a placut, dar astept mai multe la al doilea volum. M-am intristat cand a plecat Lucas si de asta astept volumul doi, nu pentru ca nu mi-ar fi placut primul volum ci pentru ca vreau mai mult.

  8. Pingback: Lumea supranaturală de la Shadow Falls revine! « Daniella

  9. Am citit cartea de curand. Se aseamana foarte mult cu Evernight si Nu plange sub clar de luna.
    Imi place mult subiectul cartii si de aceeas as opta pentru citirea intregei serii.

  10. Pingback: Jurnal de lectură (71) « Daniella

Lasă un răspuns

