Precomenzi la ed. Leda ~

ADEVĂR SAU PROVOCARE, volumul 2 din seria Jocul minciunii de SARA SHEPARD

Traducere: Sorin Petrescu
Nr. pagini: 350
Format: 13×20 cm
Pret: 39.90 lei

PRET REDUS 25%: 29.93 LEI

 CELE TRE1SPR3ZECE MOTIVE de Jay Asher

Traducere: Mariana Piroteala
Nr. pagini: 320 pagini
Format: 13×20 cm
Pret: 39.90 lei

PRET REDUS 25%: 29.93 lei 

(click pe banner pentru a precomanda) 

 Ei! Gata! Felicitari! Ai ajuns la final, spune-ne ce-ai obtinut! 

Link catre Lumea lu’ Ciudatu’ 

9 gânduri despre „Precomenzi la ed. Leda ~

    • Si eu vreau Cele 13 motive; am citit niste recenzii si mi-a lasat o impresie…m-a lasat fara cuvinte.
      Poate ne lasa si noua Daniela o recenzie si impresii…Ce zici???

  1. Doua carti pe care abia le astept. Am reusit sa citesc si eu de curand primul volum din Jocul minciunii asa ca abia astept continuarea iar despre Cele 13 motive am auzit ca este o carte emotionanta, deci da vreau sa o citesc. 😀

  2. A doua ma tenteaza, pentru ca nu am citit vol. 1 din Jocul Minciunii. Mi se pare mai misto serialul, pentru ca amandoua surorile sunt vii. In carte una e moarta si e cam creepy. Nu e in capul listei mele de wanted :D.
    Dar Cele Treisprezece Motive, da.

  3. Eu inca nu am primul volum, desi imi doresc foarte mult. Mi se pare o serie foarte interesanta si destul de mult moralizatoare.

Lasă un răspuns

