The Moth Diaries – Carte + film

Am gasit astazi un trailer de la un film horror, dar desi nu sunt fana a filmelor de acest gen, am spus sa arunc o privire, pentru ca ma atragea titlul filmului. Dupa ce am vazut trailer-ul am stiut ca voi vedea cu siguranta filmul dupa ce se va lansa si banuiam ca este realizat dupa o carte, si am fost in culmea fericirii cand am gasit-o. Pe mine ma atrage foarte mult cartea, cat si filmul. Aruncati si voi o privire la descrieri si trailer, si spuneti-mi, ce parere aveti. V-ar placea sa fie publicata si la noi cartea? 

Cartea

La un internat pentru fete, o fata de saisprezece ani isi noteaza cele mai intime ganduri intr-un jurnal. Tinta obsesiei sale este colega ei de camera, Lucy Blake, si prietenia lui Lucy cu noua si deranjanta lor colega de clasa. Ernessa este o prezenta misterioasa cu piele palida si ochi hipnotici. In jurul ei se invartesc secrete intunecate si o serie de nenorociri amenintatoare. In timp ce frica se raspandeste prin scoala, fantezia si realitatea se imbina intr-un adevarat cosmar de amenintare gotica, alimentat de poftele si temerile adolescentei.

Si la centrul jurnalului este intrebarea care ii bantuie pe toti care o citesc: este Ernessa intr-adevar un vampir? Sau este naratorul prins in propria sa imaginatie febrila?

♦ ♦ 

 

Filmul 

Rebecca e o adolescentă de 16 ani de la un internat pentru fete din înalta clasă socială, care a trecut recent prin tragedia pricinuită de pierderea mamei, care s-a sinucis. Revenită la internat, Rebecca pare să își revină, alături de prietena sa bună și colegă de cameră, Lucy. Ernessa, o nouă elevă apare la internat, o fată cu o alură misterioasă, cu buze roșii și față palidă. Lucy e intrigată de noua venită și se împrietenește cu ea, în timp ce Rebecca suspectează că Ernessa ascunde niște secrete întunecate. Lecțiile despre vampiri predate de profesorul de literatură al fetelor, o face pe Rebecca să se gândească la posibilitatea ca Ernessa să fie o asemenea făptură. Pe măsură ce Rebecca devine tot mai convinsă de ideile ei, e greu de spus dacă lucrurile care se întâmplă îi dau ei dreptate sau sunt doar interpretări ale minții ei de adolescentă cu imaginație bogată și recent traumatizată de moartea mamei.

Trailer-ul:

 

15 gânduri despre „The Moth Diaries – Carte + film

  1. mamaaaa :X sunt curioasa daca chiar e vampir :X:X:X:X daca va fi in cinema la brasov nu am sa il ratez :X si mi-ar placea sa citesc cartea inainte de a vedea filmu… din pacate nu prea cred ca e posibil 😦 macar pot visa :))

  2. Chiar zilele trecute am dat si eu de trailerul acestui film si cautand sa aflu m-ai multe detalii am descoperit ca este facut dupa o carte. Asa ca am devenit si m-ai entuziasmata si m-am pus sa caut cartea si da, clar as vrea-o si la noi in Romania., 😀

  3. Da, absolut, chiar as vrea cartea asta la noi!!
    Trailerul m-a facut curioasa si mi se pare destul de infricosator (thriller, i know).
    Cred ca ma voi uita la el. Spun cred pentru ca uit de filme uneori.

  4. genial trailerul 😡
    doamnee,a aparut filmul?
    sau trebuie sa apara?
    ca nu stiu 😕
    vreau si eu sa.l caut si sa.l vad:X

  5. Am vazut filmul, aveam asteptari mari pentru ca regizoarea este cea care a facut American Psycho. Filmul e un rateu mare, sunt cateva momente care iti atrag atentia, dar in rest e asa previzibil si chiar plictisitor, filmul nu are un plot bine stabilit iar In ceea ce priveste finalul, este cel mai dezamagitor final vazut de mine.

    Filmul m-a dezamagit total, dar nu am citit cartea, poate e diferita, banuiesc…

  6. Foarte tare! Am preluat si eu stirea la mine pe blog si bineinteles,am precizat ca sursa e blogul tau! 😡 Te pup!

    P.S.: faci o treaba minunata cu blogul asta!Felicitari ❤

Lasă un răspuns

