Jurnal de lecturã (23)

CHIMIE PERFECTÃ – Chimie perfectã, volumul 1
de Simone Elkeles

Cartea mi-a fost oferitã de editura Leda pentru recenzie.

Rezumat: Alex Fuentes si Brittany Ellis invata la Liceul Fairfield dintr-o suburbie a orasului Chicago. Intre elevii din sudul orasului si cei din nord exista o granita „invizibila”, pe care nimeni nu si-o permite sa o incalce. Cei din sud fac parte din bande de cartier si duc o viata saraca, in timp ce elevii din nord sunt copiii populari cu masini scumpe si haine de firma.

Iar atunci cand Alex, membru al unei bande cu un statut de „derbedeu”, si Brittany, sefa majoretelor, sunt nevoiti sa fie parteneri la orele de chimie, urmarile le vor schimba vietile.

Alex, enervat de noua sa partenera, pune un pariu cu prietenii sai, ca pana de Ziua Recunostintei o va seduce pe majoreta superficiala si va castiga premiul pus la bataie: o masina.

Brittany are destule lucruri pentru care sa-si faca griji. Pentru ca sora ei Shelley sufera de o dizabilitate mintala, ea trebuie sa joace rolul de fiica perfecta, daca vrea sa aiba parte de putina liniste in casa Ellis. Prietenele ei au mereu ceva de criticat, iar relatia cu iubitul ei Colin este o alta grija pe care o poate adauga pe lista.

Dar atunci cand vietile celor doi protagonisti se intersecteaza, cei doi descopera ca au mai multe in comun decat credeau, fiecare confruntandu-se cu probleme reale. Dar care dintre cei doi, va avea curajul sa incalce granita dintre cele doua lumi atat de diferite pentru a da o sansa iubirii?

PUNCTAJ: 3/5

Pãrerea mea: Aceasta poveste de dragoste ar putea topi si o inima de gheata, dar din pacate pe a mea nu a reusit sa o topeasca… cel putin nu complet. Povestea in sine mi-a placut, pacat ca ideea de fata-bogata-se-indragosteste-de-baiatul-sarac a fost folosita in exces atat in filme cat si un carti. Si adaugarea spaniolismelor? Un calvar pentru psihicul meu. Nu suport limba spaniola si nici pe mexicani nu-i prea am la inima… Dar as minti, daca nu as recunoaste ca mi-am petrecut weekendul cu cartea in brate si la final m-a emotionat incat… aproape am plans. Recomand cartea cititorilor in cautarea unei povesti de dragoste sincere cu un strop de drama. 

31 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (23)

  1. Si in timp ce astepti curierul mori? Ah e fascinant cum te poti pierde intre paginile unei carti. Atata timp cat este posibil, cartea devine unica.
    Ca dovada faptul ca tu nu ai dat citat si chiar imi place schema. Inseamna ca aceasta carte a fost marcanta si voi ajunge si eu la ea. Nu ai raspuns la „cumparat sau imprumut” pentru ca se subintelege, nu? 😀
    Te aplaud.

  2. Eu cred ca am facut cea mai buna alegere cand am precomandat-o. E superbaaaa, desi parca as fi preferat sa nu se termine asa. O recomand si eu la toata lumea 😀

  3. la mine nu prea a functionat . am lasat.o jos dupa 2 capitole .
    tipa pare o pitipoanca si tipu un cocalar fara ochelari de soare .
    ma rog – cartea nu.i de mine :))
    suunt un ..ciudat >:) =))

  4. Am facut rost de cartea; mie mi-a placut mult, dar vreau volumul doi. Am vazut trailer-ul volumului doi si m-a lasat…fara cuvinte; sper sa apara curand.

  5. Poate dupa ce o sa imi cumpar cateva carti pe care le am in lista de cumparaturi o sa ii fac loc si acestei carti

  6. E superba cartea, una dintre cele mai bune carti pe care le-am citit anul acesta, mai ales pentru ca nu are nimic supranatural in ea, este doar o frumoasa poveste de dragoste ❤

  7. Pingback: Jurnal de lectură (55) « Daniella

  8. Mi-a plăcut faptul că Alex folosea limba spaniolă, având în vedere că o ador. Această carte este o dovadă – mai mult sau mai puţin – a faptului că dragostea poate învinge orice. Singurul lucru care nu mi-a plăcut a fost partea când Paco a murit, mi-ar fi plăcut să rămână cu Isa.

  9. Pur si simplu iubesc cartea asta<3 mi-a placut extrem de mult ca Alex folosea si replici in spaniola pentru ca spaniola este una dintre limbilele straine e care o ador

  10. mi a placut extrem de mult seria:X ambele volume mi au placut enorm :X si prima carte mi a placut mai mult ca a doua:x,alex este preferatul meu:X si abiastept sa apara volumul 3

Lasă un răspuns

