Concurs de compuneri – CÂŞTIGÃTORII


Pentru a câştiga:

Frenezia

  • Tocmai ai aflat ca prietena ta cea mai buna/prietenul tau cel mai bun este varcolac. Cum reactionezi?  – Surprinde in cateva randuri scena in care afli si felul in care te simti acum ca ai aflat adevarul.

CÂŞTIGÃTOR: Cârstian Alexandra

Stingerea

  • O filmare cu un vampir omorand un locuitor din Morganville a ajuns in mainile unui reporter. Tu esti acel reporter si hotarasti sa faci o vizita orasului pentru a te convinge daca este falsa sau adevarata informatia primita. – Scrie o scurta povestire despre sederea ta in Morganville, intalnirea cu Amelie si Claire impreuna cu prietenii ei. Specifica la final, daca vei face articolul despre vampiri sau nu.

CÂŞTIGÃTOR: Harja Cristina- Maria

Elixirul vieţii

  • Reteta folosita de Viktor nu a functionat, cineva a ascuns reteta originala. Tu trebuie sa refaci reteta. – Creeaza o reteta pentru Elixirul vietii si specifica ingredientele (maxim cinci) si modul de preparare.

CÂŞTIGÃTOR: Mocanu Ramona

Chimie perfectã

  • Ai parte de o situatie similara cu cea a lui Brittany/Alex. Esti obligat/a sa fii coleg la ore cu baiatul rau/ fata rea a clasei. Nu dupa mult timp, incepi sa te indragosesti de coleg/a. – Scrie o scurta poveste in care sa surprinzi scena in care ii marturisesti persoanei despre sentimentele tale. 

sau

  • Povesteste despre prima ta dragoste sau o experienta amoroasa de neuitat. Specifica cum a inceput totul si cum s-a terminat sau daca inca mai continua.

CÂŞTIGÃTOR: Burciu Silvia Alexandra

Rãpirea

  • Ai fost informat/a ca esti Mai. Ti se ofera functia de conducator al grupului si trebuie sa conduci un atac impotriva Ordinului A Zecea Lama, pentru a oferi poporului Mai libertate si linistite. Accepti? – Realizeaza o compunere plecand de la tema prezentata mai sus.

ŞTIGÃTOR: Ramona Badea

UPDATE: Castigatoarele sunt rugate sa-mi trimita mail cu datele lor de contact. Compunerile lor au fost postate aici. Felicitari, fetelor! 

Reguli:

  • puteti participa pentru doua carti, dar trebuie indeplinite cerintele de la fiecare carte
  • pentru a participa pentru trei carti trebuie sa anuntati pe Facebook despre concurs sau pe blogul personal pe langa rezolvarea celor trei cerinte 
  • compunerile trebuie scrise la persoana intai
  • povestirile trebuie trimise la adresa blog.daniella@yahoo.com impreuna cu numele si prenumele (si link-ul catre facebook-ul personal sau blogul unde s-a anuntat despre concurs)

 

Puteti sa va inscrieti pana pe data de 19 aprilie, castigatorii se anunta in data de 20 aprilie. Succes!

 

43 de gânduri despre „Concurs de compuneri – CÂŞTIGÃTORII

  1. As vrea sa ma inscriu, insa am o intrebare. putem folosi nume imaginare? Spre exemplu daca pun dialog si spun ca cineva imi striga numele, pot sa pun orice nume doresc? Sau, un alt exemplu, daca doresc sa intru in concurs pentru Chimie Perfecta, baiatul cu care stau in banca trebuie neaparat sa se numeasca Alex? Just asking… 🙂

    • Poti folosi ce nume doresti pentru fiecare compunere, mai putin pentru cea cu experienta de neuitat de la Chimie perfecta. Deci poti sa-i dai ce nume doresti „colegului de banca”. 🙂

  2. Pingback: Concursuri 21 « HocusPocusPreparatusBlog(us)

  3. Pingback: Un super concurs de compuneri pe blogul Danielei « Lost in a bookshelf

  4. Pingback: CONCURS DE COMPUNERI PE BLOGUL LUI DANIELLA « Shadowbooks

  5. Scuze pentru al doilea comentariu, dar voiam sa te intreb ce reguli sunt la concursul cititorul lunii si cand se mai desfasoara?

    • Da click pe imaginea „Cititorul lunii” din bara de pe partea dreapta si vei fi redirectionata catre postarea despre concurs si poti citi acolo regulile.
      Nu stiu daca voi organiza un al doilea concurs. Vreau ca lumea sa comenteze pe blog din placere, nu pentru a castiga o carte. Multi au inceput sa aiba pretentia sa castige carti pentru orice mic efort. 😐

  6. Ti-am trimis 2 mail-uri.Unul pentru Frenezia si unul pentru Chimie Perfecta. Imi poti spune daca le-ai primit ? Numele meu : Pana Madalina Evelin :). Tare concursul.

      • Am trimis si eu tot pentru Frenezia si Chimie perfect, sper ca nu e vreo problema ca le-am lungit ceva mai mult, doar ca am avut multa imaginatie, ba chiar am mai taiat din ele. Le-ai primit? Voi mai trimite pentru una, si voi specifica si linkul de blog(unde am postat)

  7. Ma bucur ca s-a gandit in sfarsit cineva din blogosfera sa faca un astfel de concurs !
    Numai cu compuneri!! Ne mai strofocam si noi un pic pentru premiu ! :-p
    Multumim mult si felicitari pt. blog!

  8. Bună, Daniela! Aș vrea să particip și eu la concurs, dar am o mică întrebare, dacă nu te deranjez. Pentru a participa, de exemplu, la o carte trebuie să postez pe blogul meu ceva de concurs, sau trebuie doar să scriu compunerea și să ți-o trimit?
    Mulțumesc mult. O zi cât mai frumoasă!

    • Buna! 🙂
      Daca vrei sa participi pentru o carte (sau doua), scrii compunerea si mi-o trimiti.
      Numai daca vrei sa participi pentru trei carti trebuie sa postezi pe blog despre concurs.
      O zi frumoasa si tie!

      • Bună, din nou, Daniela! Ți-am lăsat 2 e-mailuri: pentru Chimie Perfectă și Pentru Elixirul Vieții. Te rog să mă anunți(ori prin e-mail, ori aici pe blog) dacă le-ai primit și sunt ok.
        Mulțumesc :*

Lasă un răspuns

