Sãptãmâna mea „Şcoala altfel”

Dragi cititori, in acest post special vreau (cu intarziere, din pacate) sa va prezint ce am pregatit marti, 3 aprilie, pentru saptamana „Scoala altfel”.

Rar ivindu-se oportunitatea de a desfasura o multitudine de activitati in timpul scolii, am decis sa profit de aceasta ocazie si sa organizez ceva frumos pentru a indemna tinerii la lectura. Planul meu era sa organizez o campanie in sala festiva a liceului, sa prezint serii de la editura Leda si sa organizez un concurs.

Nu dupa mult timp, editura Leda s-a implicat in proiectul meu. Speram sa implic si libraria locala, iar atunci cand am reusit sa-mi prezint ideile dnei. Macarie, directoarea librariei, proiectul meu a prins amploare. Va prezint…

Campania „Lectura de azi, viitorul de mâine” 

Marti, ne-am adunat cu totii in libraria locala „Casa Cartii”. In poza alaturata se poate zari o masuta pe care erau expuse pliante, postere si carti Leda, primite special de la editura. Le-am prezentat elevilor prezenti serii precum Divergent, Academia Vampirilor, Micutele mincinoase, Chimie perfecta si Dispozitive infernale.

Le-am impartit cataloage Leda si Corint Junior. Fiecare elev a primit cate un poster „Chimie perfecta”, dupa care a urmat o scurta pauza pentru a pregati biletelele pentru concursul „Divergent” si „Ingerul mecanic”, iar intre timp cei prezenti au fost serviti cu un ceai. La final le-am raspuns intrebarilor legate de seria Micutele mincinoase (evident, erau curiosi despre A) si despre seria „Chimie perfecta”. I-am informat si despre cartile ce apar cu revista Bravo la pretul de 10.99 lei. 😀

Mi-as fi dorit la aceasta campanie sa fi luat parte si profesoara mea de romana, mi-as fi dorit sa ma sustina, avand in vedere ca am invitat-o la eveniment, dar m-a informat cu treizeci de minute inainte de incepere ca dansa si clasele la care preda nu vor fi prezente. 😐

Pentru mine a fost o experienta unica si vreau sa le multumesc persoanelor care m-au ajutat la organizarea acestui eveniment: dna. Roxana Petrescu, PR Manager la editura Leda, dna. Cornelia Macarie si dl. Virgil Ratiu, directoarea lantului de librarii Aletheia, respectiv directorul editurii Aletheia. Va multumesc ca ati avut incredere in mine si in ideile mele si pentru tot ajutorul pe care mi l-ati oferit! 😀

In curand, voi desfasura campania si pe blog. Stati pe-aproape pentru mai multe detalii! 😉

19 gânduri despre „Sãptãmâna mea „Şcoala altfel”

  1. Felicitari pentru ceea ce ai facut, pentru munca pe care ai depus-o pentru aceasta campanie si iti spun sincer ca admir implicarea de care ai dat dovada. Bravo!

  2. Eu eram sigura ca va iesi totul bine. Si ma bucur ca ai avut ocazia sa le arati altor oameni ce importnant e sa citesti :D. De abia astept sa vad ce o sa faci pe blog. Si…. tine-o tot asa.

    • Mersi, dar nu stiu ce sa spun referitor la intrebarea ta. Cu organizarea e destul de usor, dar exista riscul sa nu vina nimeni, la cat de interesati sunt adolescentii de citit. 😐 Plus ca daca nici macar profesoara de romana nu e interesata sa promoveze lectura…

      Si eu as fi vrut mai multe poze, dar acestea sunt singurele pe care le-am avut pe aparatul meu, pentru ca asa-zisul fotograf nu a mai luat legatura cu mine sa-mi trimita pozele pe care le-a facut. 😐

  3. As fi vrut si eu la scoala o astfel de activitate fata de ce am avut.. dar macar acum cred ca stiu ce o sa incerc sa fac la anul 😀

  4. Vreau si eu o „Saptamana altfel” ca a ta. Stii ce am facut eu atunci? Am mers enspe kilometri pe jos, practic degeaba, am jucat ping pong (I suck at it, btw), m-am jelit juma’ de ora (intreaga) de nervi din cauza profei de muzica, ( si unicul lucru bun intamplat, a fost cand am mers la Casa de cultura, unde am vizionat… -tum-tum-tum- Friday the 13th, da asta a fost frumos 8->). Si cam asta a fost „Scoala -mea- altfel”. Si anul asta, (thanks to you>:D:)

Lasă un răspuns

