Jurnal de lecturã (25)

EVERNIGHT – Evernight, volumul 1
de Claudia Gray

Volum oferit de editura Leda pentru recenzie.

Rezumat: Bianca Olivier s-a mutat cu parintii ei, care sunt profesori, la Academia Evernight, o scoala veche de sute de ani, adapostita intr-o cladire gotica.

In prima zi de scoala, Bianca planuieste sa evadeze de la Academie, dar Lucas, noul elev chipes, o face sa se razgandeasca.

Intre Lucas si Bianca se formeaza o legatura, iar lucrurile se complica atunci cand ea il musca la Balul Toamnei.

Acum, acesta este cu un pas mai aproape de a afla secretul Academiei. Ceea ce se si intampla. Astfel Bianca este nevoita sa-i impartaseasca lui Lucas tot adevarul despre ea, parintii ei si elevii de la Evernight, sperand ca legatura dintre ei nu se va sfarsi, avand in vedere ca ei sunt vampiri.

Dar Bianca nu stie ca Lucas ascunde de ea un secret important, care ar putea distruge pentru totdeauna Evernight-ul si toate persoanele la care ea tine. Iar atunci cand adevarul iese la iveala, Bianca trebuie sa aleaga de partea cui vrea sa lupte.

CITAT: „- Trebuie sa mai existe o cale!
Am clatinat din cap.
– Nu exista. Stii la fel de bine ca mine. Lucas, imi pare rau, imi pare atat de rau!
A facut un pas catre mine si mi-am dorit sa fug in bratele lui, sa-l mai imbratisez macar o data. Insa, daca as fi facut-o, n-as mai fi fost nicicand in stare sa plec. Pentru binele nostru, al amandurora, trebuia sa fiu puternica.”

PUNCTAJ: 3/5

Pãrerea mea: Sincer va spun, de-abia astept volumul 2! Mi-a placut mult aceasta carte. Eu credeam ca Bianca este trimisa la Evernight unde toti sunt vampiri, inclusiv Lucas, ca sa descopere pe parcurs ca si ea este vampir. Dar m-am inselat! Mi s-a parut destul de draguta povestea si mi-a placut mult lumea pe care Claudia Gray a creat-o! A fost interesant faptul ca Bianca s-a nascut vampir, in comparatie cu ceilalti care au fost creati. Chiar m-a surprins aceasta carte! 😀 (Posibil ca multi dintre voi sa o considerati plictisitoare, deci nu dati vina pe mine daca nu va place! 😆 )

Sã o CUMPERI sau ÎMPRUMUŢI?: Stiu ca la orice carte va spun ca trebuie cumparata, dar… ah! Coperta lucioasa si fina, design-ul copertei, paginile subtiri si povestea! Da, da! Intelegeti unde bat? Cumpãraţi-o ❤ 

21 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (25)

  1. Pe mine nici coperta nu ma atrage.. si serios? iar vampiri… nu mi se pare o idee geniala avand in vedere ca in ultimul timp cam multe carti au subiectul asta..

  2. Mie nu mi s-a parut chiar atat de wow cartea, e draguta, dar parca deja ma plictisesc de subiectul vampiri in toate cartile.

  3. Pingback: Jurnal de lectură (72) « Daniella

Lasă un răspuns

