Jurnal de lecturã (26)

RÃPIREA – Cele nouã vieţi ale lui Chloe King, volumul 2
de Liz Braswell

Volum primit de la editura Leda spre recenzare.

Rezumat: Dupa lupta de pe pod cu Cotcarul, membru al Ordinului A Zecea Lama, Chloe se afla sub protectia lui Serghei – conducatorul celor Mai.

Acum, ea locuieste in Institul care adaposteste alti Mai, deoarece Ordinul A Zecea Lama este pe urmele ei.

Amy si Paul, prietenii ei cei mai buni, sunt ingrijorati pentru prietena lor si incearca sa ia legatura cu ea. Iar Brian, fiul conducatorului Ordinului A Zecea Lama, incearca sa-i recastige lui Chloe increderea.

In timp ce Chloe isi petrece vremea la Institut cu noua ei prietena Mai Kim- cam pisiceasca, la propriu – in cautarea parintilor ei biologici si Alek sau jucand sah cu Serghei, lucrurile iau o intorsatura majora, atunci cand Chloe afla ca mama ei adoptiva a fost rapita de Ordin pentru a fi ademenita afara din Institut…

Îşi va sacrifica Chloe cea de-a opta viaţã pentru mama ei?

PUNCTAJ: 3/5 

Pãrerea mea: Cartea este destul de scurta si nu este plina de  foarte foarte multa actiune, dar se citeste foarte usor si repede si se regasesc si replici amuzante. 🙂 Mi-a placut cartea si sunt nerabdatoare sa citesc ultimul volum pentru a afla ce se va intampla cu Chloe. Va recomand sa cititi cartea, chiar daca aveti ceva indoieli, pentru ca acel Serghei… hm hm, va las pe voi sa aflati. 😈

Comandã cartea de pe site-ul Leda: click pe copertã.

26 de gânduri despre „Jurnal de lecturã (26)

  1. aww. si eu care credeam ca o sa fie full de actiunee. anyway tot m’am apucat de ea si o sa o termin ca sa aflu ce se mai intampla.:D volumul 3 cam cand apare? 😕

  2. Hmmm…speram sa fie ceva mai multa actiune in cartea aceasta. Oricum primul volum a fost destul de ok, chiar daca uneori eram nemultumita de cateva chestii minore din carte. 😀 In fine, sper sa imi iau si eu volumul acesta si sa continui aventurile eroinei noastre.

  3. Mie mi-a placut primul volum poate pentru ca a fost un erou principal diferit nu vampir sau varcolac.. Dar acum nu stiu ce sa cred despre al doilea
    Oricum o sa incerc 😀

  4. Am vazut undeva tot pe un blog un fel de reclama erau ambele volume la juma de pret dr nu maio am linkul l-am sters pt ca atunci nu avusesem bani sa le cumpar

  5. Am citit doar primul volum insa nu mi-a placut atat de mult pe cat ma asteptam, tocmai de asta nu am asteptari mari de la volumul doi… But, who knows?

  6. Intr-adevar cartea aceasta,volumul 2 este mai slaba decat prima,poate ca a ramas in pana de idei autoarea.Actiunea este destul de simpla,carte „subtire”…hmm nu prea te tenteaza sa o citesti,dar daca ai citit primul volum trebuie sa si continui.Speram sa apara urmatoarea si sa nu ne dezamageasca.Tu ai fost destul de ingaduitoare cu calificativul eu i-as fi dar 2.5/5,stiu ca sunt cam aspru dar aveam pretentii mai ales dupa debutul primei carti.Felicitari pentru recenzie.

  7. Pingback: Aventurile lui Chloe King continuă! « Daniella

  8. Pingback: Jurnal de lectură (83) | Daniella

Lasă un răspuns

