Surprizã pentru fanii „Jurnalele Vampirilor”!!!

Lista cu participanti:

1. Crivac Maria Loredana => „Sete de sange”
2. Predut Ancuta => „Inceputurile”
3. Ungureanu Oana
4. Tuvene Andreea
5. Dumitru
6. Ariana Munteanu => toata seria
7. Madalina Zamfirache

Crivac Maria si Predut Ancuta sunt rugate sa ia legatura cu Monica la adresa michiru_chuu@yahoo.co.uk si Ariana Munteanu cu mine la adresa blog.daniella@yahoo.com! 🙂
Am o supriza pentru toti fanii cartilor/serialului Jurnalele Vampirilor! Am observat ca multi dintre voi va doriti seria Jurnalele lui Stefan, care din pacate nu mai este disponibila la editura. 😦 Asadar, am gasit pe cineva dispus sa-si vanda seria, pentru ca a citit cartile si nu ii mai sunt necesare in biblioteca, ca sa spun asa. 😆

O carte costa 11 lei (pretul nu include si taxele de transport – maxim 5 lei). Daca sunteti interesati sa achizitionati seria, lasati un comentariu la aceasta postare cu numele vostru si ce carte/carti va intereseaza! Dupa trei zile (adica 7-8 mai), fiecare persoana inscrisa va primi un numar, iar norocosii care vor putea achizitiona cartile vor fi alesi prin tragere la sorti si anuntati la aceasta postare! Cartile nu sunt oferite de mine, deci eu nu am nicio legatura cu pretul lor!

Mult noroc! Sper sa fie interesate cat mai multe persoane. 🙂

 

24 de gânduri despre „Surprizã pentru fanii „Jurnalele Vampirilor”!!!

    • Imi pare rau ca va deranjez, dar eu nu mai particip. Intre timp am facut rost de cele 3 volume. 🙂 Multumesc pentru concurs! 😀

Lasă un răspuns

