Precomandați „Spulberã-mã” sau vã spulber! :))

(Click pe banner pentru a precomanda)

Traducere: Shauki Al-Gareeb
Nr. pagini: 352
Format: 13×20 cm
Copertã cartonatã cu supracopertã
Preț: 34.90 lei

PREŢ REDUS 25%: 26.18 lei 

13 gânduri despre „Precomandați „Spulberã-mã” sau vã spulber! :))

  1. ce rapide mai sunteti cu precomanda :))
    daca capat bani mi.o precomand si eu >:)
    sa moara lumea,daca nu =))

  2. Mi-am pus o noua idee nebuna in minte sa iau fiecare carte care apare la precomandare:)) scorul e deja 2 sa vedem pana unde ajung

  3. mi.a venit si mie astazi cartea 😡
    e genialaaa 😡
    are o coperta spectaculoasa :>
    abiastept s.o incep ❤

  4. bunaaaaaaa. XD nu sti de unde o pot cumpara? nu imi place sa comand de pe net X_X am cautat la carturesti si auchan si nu am gasito D:

Lasă un răspuns

