Sooo busy! :|

OMG! 😆 I hate school. 👿 Gosh, sunt atat de ocupata incat nici nu am avut timp sa intru pe blog sa aprob doua comentarii. [Okaaay, posibil sa fi stat non-stop pe Goodreads marcand carti in germana *whistling*]. Deci, va anunt in mod oficial ca saptamana viitoare, blogul va fi pustiu, deoarece am trei teze consecutive: germana, romana si mate (WT..??). 😥 Daaar, in weekend am doua concursuri suuuperbe pentru voi!!! Va garantez. O sa va placa cerintele, care nu implica random.org. =)) Si sper pana in weekend sa termin de citit „Adevar sau provocare”, pentru ca mi-e dor sa fac o recenzie 😯 – am o idee noua pentru imbunatatirea tehnicii mele de recenzare. 😀 Siii, sper ca va place aspectul nou al blogului. 😕 M-am plictisit de cel negru/gri si era deja preluat de prea multi bloggeri si ma enerveaza efectul de turma. 🙄 😆

Succes la scoala/facultate/job ❓ si sa ne revedem cat mai repede. Hm hm. Am multe vesti pentru voi. 🙂

Bye! 😛

20 de gânduri despre „Sooo busy! :|

  1. Oh, te-ntelegem, ca doar si noi suntem in aceeasi situatie..din pacate.. Eu am joi teza la romana si vineri la chimie…si inca n-am miscat nici un deget ca sa-mi scriu comentariile la romana sau sa invat ceva la chimie..uf..
    Succes si tie >;D<

  2. Stai calma noi nu fugim nicaieri ,eu maine am teza la engleza dar nu am invatat eh asta e dumnezeu cu mila

  3. off scoala asta.. vacanta de vara pur si simplu nu vrea sa vina mai repede :(. Eu azi am avut teza la mate o_O si tezele inca nu s-au terminat. Succes tuturor pentru ca stiu ca nu sunt singura in situatia asta ^^

  4. Succes la teze 😦 Sa scapi cu brio! De acum toti suntem ingropati in teme si teze/examene.
    Frumoasa coperta cartii All’s fair in vanity’s war 😀 –––->

  5. Arata foarte frumos! Aaa… bafta la teze, eu le termin saptamana asta, HALLELUJAH!
    Uhm yay… ador vestile si imi va fi dor de tine. Absenta implica si messul? 😮

  6. PS: Sper sa apuci sa termini Adevar sau Provocare 😀 Eu azi am terminat-o si sunt curioasa ce se intampla in volumul 3 :))

  7. Felicitări pentru noul blog. Se pare că avem o caracteristică în comun: urâm efectul de turmă, cum spui tu 🙂
    Eu una nu suport să văd bloguri xeroxate, care seamănă izbitor demult între ele

  8. da,cat despre cartea: adevar sau provocare nu stiu,abiastept s.o citesc,nu am nici primul volum,dar nu am nici primul volum,desi mi a recomandat cineva seria :-??

Lasă un răspuns

