ACADEMIA VAMPIRILOR: megaaa reducere!!!

În perioada târgurilor KILIPIRIM şi BOOKFEST, adică de azi pănă pe 3 iunie, seria Academia Vampirilor poate fi achiziţionată la superpreţul de 99,90 lei, atât de la standurile Leda, cât şi online. La comenzile online beneficiaţi şi de transport gratuit. Grăbiţi-vă, oferta este limitată în funcţie de stoc.

TREBUIE SA CUMPARATI SERIA!!! TREBUIE!!! ESTE SUPERBA. MAI MULT DECAT SUPERBA!! FIECARE VOLUM ESTE EXTRAORDINAR!!! NU MA DEZAMAGITI!! DOVEDITI CA SUNTETI FANI LEDA SI ADEVARATI CITITORI DE CARTI! SPARGETI-VA PUSCULITA SI ACHIZITIONATI SERIA!! 😀 😀

Daca aveti intrebari legate de serie sau vreti sa aflati niste metode prin care sa faceti rost de bani rapid, lasati un comentariu! 😉 😉

12 gânduri despre „ACADEMIA VAMPIRILOR: megaaa reducere!!!

    • Hopa. 😳 Asa scria pe blogul LEDA. Pai se refera la standurile LEDA de la Bookfest (in Bucuresti) in perioada 30 mai – 3 iunie. Si Kilipirim e la Galeria Dalles, tot in Bucuresti si a inceput din 16 mai si se termina pe 20 mai. Acolo gasesti pachetul AV sau il poti comanda de pe site. 🙂

  1. wowo doamne tocmai acum am venit cu prietenul de la mall unde ma vazut seria dar era 130 lei amsimtit ca inebunesc si acum vad ca , costa dor 100 lei de unde o pot lua online?

  2. eu mi-am cumparat seria mai demult si mi se pare o veste extraordinare pentru cei care nu am cartile pentru ca trebuie sa si le ia neaparat

  3. eu mi am cumparat volumele doar pana la 4
    5 si 6 nu le am :))
    deci pauza….mai departe
    oricum seria este bestialaaa ❤

    • Iti vinzi alte carti din biblioteca care nu ti-au placut asa mult. Faci curatenie in casa pentru 10 lei… le spui parintilor ca te duci pentru o luna la magazin daca iti dau niste bani… ceri bacsis cand mergi la cumparaturi. Sau iti convingi parintii sa-ti cumpere cartile… Poate te ajuta si bunicii… Nu stiu. Eu cum asa procedez si adun banii intr-un timp scurt. 🙂 Oferta cred ca e valabila pana in 31 august deci ai avea mai mult de 15 zile la dispozitie sa aduni banii.
      Succes!

Lasă un răspuns

