Jurnal de lecturã (28)

ADEVÃR SAU PROVOCARE – Jocul minciunii, volumul 2
 de Sara Shepard 

Carte primitã de la editura Leda pentru recenzie.

Rezumat: Jocul minciunii continuã… Emma, noua Sutton Mercer, trebuie sa afle cine i-a omorat sora. Dar nu este usor sa traiesti viata altcuiva, atunci cand propria ta viata este in pericol.

Numarul de suspecti creste semnificativ, iar Emma incepe sa se simta tensionata alaturi de prietenele lui Sutton si sora ei, Laurel.

Iar atunci cand se mentioneaza de farsa cu trenul, fetele ezita sa vorbeasca despre acel subiect. Asadar, Emma trebuie sa descopere pe cont propriu detalii despre farsa comisa de Sutton. Atunci cand afla, ca Gabby – Geamana Twitter – a sfarsit in spital din cauza farsei, Emma este sigura ca Gabby si sora sa Lilli, au omorat-o pe Sutton si ea este urmatoarea. Sunt corecte banuielile Emmei, avand in vedere ca Gemenele Twitter sunt mereu unde se afla si ea? Sutton Mercer este pe cale sa devina victima. Pentru a doua oara.

PUNCTAJ: 2.5/5

Pãrerea mea: Aceasta carte trebuie citita in vacanta stand la soare cu o limonada sau inghetata, nu in timpul tezelor, cum am facut eu! 😐 O carte buna, la un moment nepotrivit rezulta un punctaj cam dezamagitor pentru o carte de S. Shepard. Nu stiu, am citit cartea pe bucatele in intervale diferite de timp, incat am inceput sa ma plictisesc de ea, desi la primirea ei am fost ataaat de entuziasmata. La un moment dat, am ghicit tot finalul cartii, atat de nerabdatoare am fost sa termin cartea (eh bine, probabil pentru ca „Spulbera-ma” imi facea cu ochiul de pe raft 😆 ). In orice, caz actiunea lenta a cartii cu starea mea de agitatie din cauza tezelor, nu s-au potrivit absolut deloc. Adica, pe bune? Eu ma gandesc cum sa invat mult intr-un timp scurt, in timp ce personajele merg la atat de multe petreceri. 😆 Not fair. 😐

Recenzia primului volum aici. Comandã cartea – click pe copertã!

14 gânduri despre „Jurnal de lecturã (28)

  1. Da stiu cume sa citesti o carte pe graba parca totul se desfasoara in reluare dr daac stai intr-o vacanta si o citesti o sa o termini inainte sa iti dai seama

  2. Te inteleg Daniela, si eu am 3 carti incepute acum si pe niciuna nu sunt in stare sa o termin.
    Cat despre carte, nu stiu ce sa spun. Sunt destul de curioasa, mai ales dupa ce am citit primul volum. Totusi, o sa o incerc chiar daca i-ai dat un punctaj mai mic.

  3. Te cred. E mai bine sa nu te apuci de carti in perioada asta aglomerata 😦
    Eu am terminat de curand cartea si mi s-a parut de 4,5 😀 Poate volumul 3 il citesti intr-un moment mai bun >:)

  4. felicitari pentru toate recenziile pe care le faci >:D<
    si in legatura cu aceasta recenzie:stiu cum e sa citesti cand ai teza 😐
    eu nu am citit o carte de vreo cateva saptamani.

  5. Scoala imi ocupa mai mult timp decat de obicei si sunt sigura ca nu numai mie. Ma bucur ca in toata agitatia asta ti-ai facut timp sa scrii recenzia cu toate ca acesta carte nu te-a entuziasmat :). Felicitari

  6. Buna
    Sunt Alexandra (Carte pentru mine) nu am gasit o adresa de mail la care sa iti scriu,asa ca iti las aici un comentariu. Vroiam sa te rog sa schimbi linkul de la blogroll. Ne-am mutat pe wordpress .

    Sper sa nu te deranjez cu acest mesaj. Doar ca vreau sa ii anunt pe toti cei din lista noastra de blogroll ca ne-am muta si ca o sa inchidem vechiul blog.
    Multumesc pentru intelegere.

    http://cartepentrumine.wordpress.com/

  7. Si eu am citit cartea tot in perioada tezelor si chiar mi-a placut. Ceea ce nu am reusit sa citesc in perioada tezelor a fost Printul mecanic, de aceea m-am apucat de Adevar sau provocare :)). Mi s-a parut mai usor de citit in aceasta perioada

  8. cat despre seria asta,nu am nicio serie :-s,nici jocul minciunii si nici micutele mincinoase :-s,mi-ar fi placut sa am macar micutele mincinoase,ca,mai apoi sa vad serialul :-s

  9. Pingback: Jurnal de lectură (85) | Daniella

Lasă un răspuns

