Book Cover Battle – Germania [1]

„Coperti din Germania” devine „Book Cover Battle”. Imi cer scuze daca ideea este preluata deja, nu am reusit sa verific daca exista pe alte bloguri aceasta rubrica, daca in caz am plagiat pe cineva, va rog sa-mi semnalati. In orice caz, pur si simplu voi prezenta copertile din Romania/America si cele din Germania si voi imi veti spune care va place cel mai mult/putin. Rubrica „Coperti din Germania” am infiintat-o anul trecut, acum numai numele i l-am schimbat, deci nu cred ca am copiat pe cineva.

SPULBERÃ-MÃ ~ ICH FÜRCHTE MICH NICHT (Nu îmi este frică)
de Tahereh Mafi

Nimeni nu ştie de ce atingerea lui Juliette e fatală, dar Restauraţia şi-a făcut planuri legate de ea. Planuri de a o folosi ca pe o armă.
Însă Juliette are propriile ei planuri.
După o viaţă lipsită de libertate, ea descoperă în sfârşit forţa de a se răzvrăti pentru prima oară şi de a-şi găsi un viitor alături de cel pe care crezuse că-l pierduse pentru totdeauna.

Deci ce parere aveti de „capodopera” nemtilor? Va place coperta lor? Mie mi se pare ok, dar totusi coperta originala ramane cea mai superba si potrivita pentru aceasta carte. 😀

PS: In Germania, „Spulbera-ma” va fi publicata in data de 23 iulie. Felicitari Ledei pentru publicarea acestei carti inaintea nemtilor! 😈 Si cumparati cartea pentru ca este superba! 😉

13 gânduri despre „Book Cover Battle – Germania [1]

  1. Foarte interesanta ideea cu noua rubrica.
    Ce sa spun.. imi place mult coperta nemtilor, arata foarte bine. Dar si mie imi place mai mult cea de la noi. Parca o ilustreaza mai bine pe Juliette..

  2. da,foarte interesanta noua rubrica:D
    imi plac amandoua copertile,dar preferata mea este cea aparuta la noi:D

  3. Eu sunt pro ”copertile trebuie sa fie cele originale” asa ca imi place mai mult coperta de la noi.
    Dar nici cea a nemtilor nu mi se pare urata, cu toate ca a noastra transmite mai mult.

  4. Mie sincer imi place mai mult coperta nemtilor deoarece ilustreaza si orasul restauratiei, iar Juliette pare mai fragila, daca pot spune asa 🙂

Lasă un răspuns

