Jurnal de lecturã (29)

UNEORI, SUB CLAR DE LUNÃ – Nu plânge sub clar de lunã, volumul 2
de Heather Davis

Volum oferit de editura Leda pentru recenzie.

Rezumat:

Din deşertul Utah, între munţii înzãpeziţi ai Elveţiei!

Shelby si-a riscat propria libertate pentru a proteja secretul iubitului ei, Austin Bridges al III-lea, pe care l-a cunoscut intr-o tabara de reeducare.

Dar acum, ea invata la Academia Steinfelder pentru fete, o scoala severa din Elvetia. Si nu mai are nicio veste de la Austin.

Shelby are motive de ingrijorare. Intai vede o poza cu Austin alaturi de printesa pop a Europei intr-un tabloid, ca apoi sa inceapa sa aiba pofte… animalice. Iar asta nu este tot. Cineva o vrea pe ea si pe prietenul ei morti. Cineva care stie secretul celor doi. Va reusi Shelby sa evadeze din Academia Steinfelder?

CITAT: „Chiar daca suna ciudat, sa stau in lumina lunii era singurul mod pe care l-am gasit ca sa ma simt iar mai aproape de el. Era modul in care-mi aminteam ce traisem impreuna cu el in timpul acelei veri care acum mi se parea atat de indepartata!”

PUNCTAJ: 3/5

Pãrerea mea: Ma bucur de aparitia acestei carti. Chiar este o carte draguta, ce merita citita. Ironic, am citit carti de peste 300 de pagini care m-au plictisit de moarte, nu aveau deloc actiune, si aceasta carticica m-a tinut in suspans si nu am putut-o pune jos, pana ce nu am terminat-o (la 4 dimineata 😆 ). Atat de mult imi plac cartile in care actiunea are loc in Europa (Elixirul Vietii ❤ ), uneori devine monoton sa citesc carti cu actiunea plasata in SUA. Mi-au placut foarte mult personajele din acest volum. De fapt, mi-a placut totul la aceasta carte (eh, posibil sa ma fi enervat putin Austin 😐 ), dar recomand cu cea mai mare caldura acest volum dragalas! ^^

Comandã cartea printr-un simplu click pe coperta cãrţii.

11 gânduri despre „Jurnal de lecturã (29)

  1. Cand mi-a venit cartea m-am ionvoit la ora de mate sa ma duc pana in curte ca sa o cumpar si cand m-am intors o citeam intruna in clasa eera sa imi dea si profesorul 2 ca nu sunt atenta:)) dar cand am ajuns acasa am terminato in 4 ore crtea

    • Da, mi-ar placea si mie sa ma invoiesc de la ore ca sa ma duc la curier, la cat de nepunctual e cu livrarea cartilor. Dar profesorii mei nu sunt de-acord. Am vrut odata sa ma invoiesc de la ora de matematica, sa ma duc la librarie, ca aveam de rezolvat niste chestii pentru saptamana „Scoala altfel”. Ce a urlat profesoara a.k.a Diriginta la mine. De-atunci, prefer sa mor de plictiseala in timpul orelor, decat sa-mi fac vreo absenta, care nu-mi va fi motivata. 😐

  2. Nu inteleg de ce sa scrii o carte asa subtire? Am inteles ca in alte tari a fost doar e-book dar.. totusi.
    Poate e asa de interesanta de te multumesti cu atatea pagini.
    O sa vad dupa ce o citesc.

Lasă un răspuns

