Adevãr sau provocare

Hey, cititori care mai cititi acesti blog prafuit. 😥 Dragii mei cititori fideli si ocazionali. Imi pare asa de rau!!! Am neglijat blogul. In afara de postari Leda, recenzii si concursuri de altceva nu ati mai avut parte. Capitolul Entertainment? Zero barat. Yep, am realizat cu o mare dezamagire cat de plictisitoare am fost… si neglijenta. In vacanta aceasta promit sa readuc blogul la un nivel superior. Si pentru inceput, ar trebui sa aflati mai multe despre mine. Asadar, va prezint o noua rubrica:

 Adevãr sau provocare

Aveti o intrebare sau mai multe pentru mine? Lasati un comentariu si dati-i frau curiozitatii! Vreti sa ma provocati? 😈 Accept. (Bineinteles, atat timp cat exista bun-simt, deci fara intrebari jignitoare sau private, ok?) Veti gasi raspunsurile la intrebari la sectiunea de comentarii si provocarile le voi posta aici. Daca va place ideea, voi face aceasta rubrica lunar. Haideti, bombardati-ma cu intrebari si provocari! 😛

Prima provocare:
Si mie imi place Si pentru ca primisi doar intrebari pana acum, eu iti dau o provocare… Asculta ‘Supa Luv’ – Teen Top si spune-mi parerea ta [Twinkle S~]

OMG. Ce pedeapsa cruda! Am eu pitici pe creier si urasc din tot sufletul trupele K-Pop sau cum s-or numi. 😐 Deci, pe bune?!! Supa love? Iubesc supa? Si ce-i cu limba aia mormaita pe-acolo? Eh, ma duc sa ascult Shake that money maker, decat Supa love. Glumesc. 😆 Fara suparare. Dar provocarea asta a fost ceva gen: hai sa-ti pun sare pe rana.

A doua provocare:
Adevar sau provocare…hmm, pai eu iti voi adresa o provocare, una literara mai exact. Te provoc sa citesti Jane Eyre de Charlotte Bronte, o carte clasica care mie mi-a placut foarte mult. Deci, ce spui? [Oanna]

Da. Va urma recenzia, dupa ce voi citi cartea. 😉

A treia provocare:
Am si eu o provocare.Urata rau. ))oricuuum :3 fiindca esti 9gagger (probabil ) ai auzit de melodia Hot Problems. te provoc sa o asculti de 5 ori si sami spui daca mai auzi ceva =))))))) [Alle ;3]

Prima data: 😯 OMFG. LOL!! LOL!! LOL!!! 😆 😆
A doua oara: 😆 hahaha 😆 au gasit si copilele astea un mod prin care sa devina „celebre” pe Youtube
A treia oara: Ce ma amuza… =)) sunt asa penibile 😛
A patra oara: Ok… amuzamentul se transforma in enervare 😡
A cincea oara: SHUT THE F*CK UP, stupid fake Miley Cyrus! 👿 👿
Radio 21, sunt recunoscatoare ca ati difuzat Loreen – Euphoria ca sa-mi limpezesc auzul. Mai aveam un pic si rodeam tencuiala de pe pereti. X_X

22 de gânduri despre „Adevãr sau provocare

    • Oh, frate! Asta mai mult e o pedeapsa decat intrebare sau provocare. Urasc intrebarea asta. Eh, dar daca am spus ca raspund la orice, ei bine… Hm, hm. Divergent. Este cartea mea preferata, nu se compara cu nicio carte citita de mine. Pur si simplu a prins radacini in inima mea si nu poate fi detronata de alta carte, oricat de mult mi-ar placea. 😀

    • La tiganci de Mircea Eliade. Textul acela a fost o porcarie, sincer. Am crezut ca-mi smulg parul din cap pana ce am terminat 50 de pagini. Nu stiu, nu avea niciun sens pentru mine. Era pentru scoala cartea. Dupa acea experienta, nu m-am mai deranjat sa citesc restul de lecturi pentru ora de romana sau Romanul adolescentului miop. 😆

    • Aaa, eu nu plang la carti, dar in schimb plang la orice film pe care il vad (si la comedii =)) ). Daar, totusi exista doua carti la care am plans putin, asa am varsat 2-3 lacrimi: Chimie perfecta de S. Elkeles si Invitatia la vals de Mihail Drumes. M-au emotionat finalurile cartilor. 😀 In rest, alte carti nu au reusit sa ma faca sa plang. 😉

      • Oh, mie imi place sa plang la carti, desi in ultima vreme nu mai fac asta prea des:) Am plans si eu la Invitatie la Vals, dar Chimie Prefecta inca nu am citit-o…inca ❤

  1. Si mie imi place 😀 Si pentru ca primisi doar intrebari pana acum, eu iti dau o provocare… Asculta ‘Supa Luv’ – Teen Top si spune-mi parerea ta 😀

      • Haideee… e doar o melodie mica 😀 (bineee, o melodie mica dupa care sunt innebunita in ultima vreme ^^) (:

      • Hehe. E ok. No worries. Eu sunt innebunita de ceva vreme de Tomorrowland – un festival de muzica house/trance/electro… (habar n-am ce gen de muzica) din Belgia. In fiecare an sunt invitati sa mixeze cei mai importanti DJ. E genial. Cand implinesc 18 ani vreau sa merg. ❤ Cauta pe youtube „Tomorrowland 2011” si da pe video-ul „Tomorrowland official after movie”, daca esti interesata. 😉

      • Imi place numele… ‘Tomorrowland’… Imi da inspiratie 😀 Doamne, ce peisaje 😡 Okay, gata, imi place =))

  2. Adevar sau provocare…hmm, pai eu iti voi adresa o provocare, una literara mai exact. 🙂
    Te provoc sa citesti Jane Eyre de Charlotte Bronte, o carte clasica care mie mi-a placut foarte mult. Deci, ce spui?

  3. Am si eu o provocare.Urata rau. :)))oricuuum :3 fiindca esti 9gagger (probabil ) ai auzit de melodia Hot Problems. te provoc sa o asculti de 5 ori si sami spui daca mai auzi ceva =)))))))

Lasă un răspuns

