Maratonul lecturii – Start!

UPDATE: ‘Neata! Pare-se ca maratonul meu nu a mers asa cum am sperat. Dupa o cana mare de cafea din care am baut numai jumatate, tot m-a prins somnul si inca cum. 😆 Asadar, va prezint programul meu de azi noapte:

00:47 – pag.112 din Ashleys + o inghititura de cafea

01:35 – pag.150, incep sa-mi pierd rabdarea

3:05 – am terminat Ashleys si chiar a fost draguta cartea, hurray! 😀

3:20 – incep sa citesc din Orasul de Sticla… de-abia imi mai tin ochii deschisi, citesc o propozitie in 5 minute 😐

4:12 – am ajuns la pagina 162, afara se aud zgomote ciudate si ascutite, pe urma mi se face frica in camera, incat ma „ascund” in patut… 😆

4:30 – am ajuns in lumea viselor…

13:30 – ‘Neata, soarele straluceste pe cer si eu nu am reusit sa-mi ating scopurile. 😐

CUM A FOST MARATONUL VOSTRU AL LECTURII? AŢI REUŞIT? 

Hey! Tocmai m-am decis sa organizez in noaptea aceasta un maraton al cititului. Decizie de moment. 😆 Am ramas in urma cu lectura, incat trebuie sa recuperez. Motto-ul acestei nopti si a zilei de maine: „Citeste pana lesini” 😆

Ok. Deci am inceput sa citesc Ashleys: O noua senzatie in scoala (sunt la pag. 90) si Orasul de Sticla (am ajuns la pag. 130), deci scopul meu este sa termin cat mai repede Ashleys, sa ajung la jumatatea cartii Orasul de S. si sa incep Secretul Hannei – totul in aceasta noapte. Maine as vrea sa termin de citit Secretul Hannei si pana luni sa fiu gata si cu Orasul de Sticla. Urati-mi succes!

M-am echipat cu doua lanterne plus cea de la telefon, am si veioza langa mine, probabil o sa-mi fac o cafea sau o sa beau niste cola ca sa nu mi se faca somn si sa vedem ce o sa iasa. Va tin la curent, revin cu update-uri! 😉 Si bineinteles, va invit si pe voi sa luati parte la maraton! 😀

SCOPURILE  MELE: 

  1. Ashleys – de terminat – am terminat-o 🙂
  2. Orasul de Sticla – de ajuns la jumatatea cartii (pag.238) – am ajuns la p.162 😐 
  3. Secretul Hannei – de inceput nu am reusit X
21 de gânduri despre „Maratonul lecturii – Start!

  1. Intru si eu 🙂 In noaptea asta *ba dum tsss* vreau sa citesc Sovaire si Vrajitor si Vrajitoare. Zeul cartilor sa ma ajute!! :)) P.S: Si ala al somnului…

  2. sucubus blues – de terminat sunt la pagina 200
    wings – de terminat sunt la pagina 150
    eve – de terminat sunt la pagina 130

    🙂 sa speram….plus sa invatam la romana pt bac…(nu prea mari sansele)

  3. Uau… spor la citit 😀 Intr-un timp ziceam ca nu as putea sa citesc mai multe carti in acelasi timp, dar acum am si eu vre-o 4 incepute :p
    Am reusit sa-mi cumpar Culorile Dragostei pe care mi le-am dorit destul de mult si acum citesc si eu Albastru de safir 😀

  4. Eh sa zicem ca ti-ai atins scopurile, nu o sa stie nimeni! Shhh!
    Cred ca o melodie buna, asa de background pentru maraton, ar fi fost Tinie Tempah – Pass Out. Just sayin’ :)))
    O sa incerc si eu un maraton din acesta.. asa ca sunt eu masochista.

  5. Wow! Eu nu prea citesc noaptea… daca e sa fac un asemenea maraton, il fac ziua.
    Si nici nu prea incep mai multe carti in acelasi timp… e clar ca daca am inceput una apoi inca una, prima o abandonez.
    Totusi acum am incepute doua: Jurnalele Vampirilor 5 si Ratacire ( vol 2 din Damnare). Ma chinui cu JV de la inceputul anului dar mi se pare o mare mare porcarie… nu as abandona-o, dar de cand am inceput-o tot citesc alta carti care mi se par mult mai bune.
    Nu stiu cum faceti cu maratoanele astea, ca eu daca ma grabesc nu mai inteleg nimic din carte.
    Oricum vad ca ai facut progrese mari. Bravo.

    • Da, ai dreptate, am o vara intreaga, dar nu stiu… ma gandesc cu groaza ca o sa treaca timpul foarte, foarte repede si nu o sa apuc sa citesc ce mi-am propus, asa ca prefer sa fiu ‘grabita’. 🙂
      Eh, lasa ca vine si la tine timpul liber… concediul, nu? 😉

  6. Hey! Scuze ca abia acum scriu dar am tras un view pe blogul tau dupa destul d mult timp. Il citesc des, deobicei :P. Sunt si eu fana a cartiilor:D.
    Btw, vroiam sa.ti dau un mic sfat , daca cumva va mai exista vreodata vreun maraton de citit: Cafea nu isi face efectul dupa 5 minute. Ea trebuie bauta cu mult timp in urma pentru a iti stimula senzatia de ne-somn. La fiecare persoana e diferit. La mine isi face efectul abia dupa vreo 5-6 ore. Asadar daca vreau sa stau treaza noaptea, beau cafea pe la 3-4 pranz. Cunosc o tipa care trebuie sa bea cu vreo 9-10 ore inainte.
    Scuze daca te-a deranjat cu cevacomentariul 🙂

    • Hey! Ma bucur foarte mult ca imi vizitezi blogul! 😀
      Si nu ma deranjeaza comentariul, apreciez sfatul! 😀
      Eh, nu ma mai bazez eu pe cafea. 😆 Niciodata ceaiul sau cafeau nu si-au facut efectul la mine, am un creier incapatanat, dar am zis ca incercarea moarte nu are. 😆 Oricum acum ca este vacanta si am scapat de stres si de oboseala, nu mai am nevoie de „ajutor” ca sa raman treaza. 🙂
      Te mai astept cu eventuale comentarii. :mrgreen:

Lasă un răspuns

