Jurnal de lecturã (32)

O NOUÃ SENZAŢIE ÎN ŞCOALÃ – Ashleys, volumul 1
de Melissa de la Cruz

Personajele: Lili, A.A., Ashley, Lauren

Carte cumpãratã împreunã cu revista Bravo.

Rezumat: Lauren Page a fost dintotdeauna victima grupului Ashleys, inca de la gradinita (cand au obligat-o sa manance pamant), din simplul motiv ca nu era bogata.

Dar de cand tatal lui Lauren a dat lovitura cu site-ul lui YourTV.com si familia Page a devenit bogata, Lauren a devenit o cu totul alta persoana la exterior, dar aceeasi la interior (mai putin partea cu „fetita timida”). Si este mai hotarata ca niciodata sa le distruga pe Ashleys.

Ashley „Lili” Li este veriga slaba a gastii Ashleys. Lili s-a saturat sa fie mereu eclipsata de Ashley, de aceea ii dezvaluie lui Lauren trucul prin care poate fi acceptata in gasca. Ashley „A.A.” Aioto, cea mai draguta dintre cele trei fete, isi petrece mult timp vorbind online cu laxjock, un baiat mai in varsta decat ea, foarte ‘cool’. Ashley Spencer – lidera, il considera pe Billy marea ei dragoste si ar face orice ca sa-i atraga atentia.

Din fericire pentru Lauren, ea si Billy sunt prieteni, asta insemnand ca ii poate oferi lui Ashley ce-si doreste. Organizand o calatorie in L.A. cu avionul privat al familiei Page si o petrecere in pijamale, Lauren spera sa le impresioneze pe Ashleys, incat sa o accepte in gasca lor. Lucrurile incep sa para promitatoare, pana cand tot efortul lui Lauren se risipeste din cauza unei farse.
Pentru a afla mai multe detalii si sfarsitul povestii, va invit sa cititi cartea. 🙂

CITAT: „- Baietii de clasa a saptea sunt asa de imaturi, zise A.A., care le povestise mai devreme ca pe ea n-o intereseaza deloc petrecerea cu dans, mai ales de cand era implicata intr-o legatura cu cineva mai in varsta si mai cool. Nu pot sa-mi inchipui o relatie cu un baiat de varsta noastra. Ce-am face? Am juca Monopoly?” [ =)) ]

PUNCTAJ: 3/5

Pãrerea mea: Nu prea am ce sa va spun legat de aceasta carte, in afara de faptul ca mi-a placut. Imi plac cartile de acest gen cu oameni bogati, care detin limuzine, avioane, isi cumpara numai haine scuuuumpe de firma etc. Numai ca in acest caz, personajele principale nu sunt adulti sau adolescenti, ci niste fete de 12 ani, care sunt mai periculoase decat o turma de Chihuahua turbati. 😆 Daca va place genul chick-lit si credeti ca nu o sa va enervati citind cartea, eu va recomand sa o cumparati, pentru ca se citeste usor si e chiar amuzanta! Inainte sa cititi cartea, ascultati aceasta melodie, ma amuza asa de tare… 70% se potriveste cu Ashleys.

 „If you get to know my world…
It’s not easy bein’ a doll
Watch my Gucci on the floor”

18 gânduri despre „Jurnal de lecturã (32)

  1. mi-am cumparat si eu cartea, din pacate nu am inceput sa o citesc inca deoarece sunt la fantomele ne stiu toate secretele astept restul volumelor si mi-am cumparat inca 16 carti la reducere :D.

  2. Pingback: Mâine împreună cu revista Bravo Girl: « Daniella

  3. Pingback: Statisticã: Iunie 2012 « Daniella

  4. Pingback: Jurnal de lectură (48) « Daniella

  5. Pingback: Jurnal de lectură (49) « Daniella

  6. Pingback: Promotie: Ashleys & Fetele Gallagher « Daniella

  7. Frumoasa recenzie,carte simpatica,usoara la citit…gen cartile pe care le publica bravo.Bravo lor :)) imi carile lor dar imi place si recenzia ta,ei mai publica???

Lasă un răspuns

