Lecturã de vacanţãããã :)

Vaaaaaara!!! Vaaaaaacanta!!! Ah, cat am asteptat vacanta. Inca o saptamana la scoala (aka lager) si as fi murit. Vacanta vacanta vacanta! Si din moment ce am atat de mult timp liber e obligatoriu sa-mi fac un program cu ce carti vreau sa citesc. E atat de bine in vacanta, in acest weekend m-am eliberat de tot stresul acumulat intr-un an scolar. Din persoana stresata, nervoasa si incordata tot timpul am ajuns opusul. Si acum lista 😆 :

  1. Schattenblute de Nora Melling (in germana)
  2. Vrajitor si vrajitoare de James Patterson
  3. Ashleys vol.3-4 de Melissa de la Cruz
  4. Privilegiul de Zoey Dean
  5. Hollywoodul e ca un liceu de fite de Zoey Dean
  6. Eve 2: Sacrificiul de Anna Carey
  7. Gebannt – Unter fremdem Himmel de Veronica Rossi (in germana)
  8. Printul mecanic de Cassandra Clare
  9. Iubitul virtual de Kate Brian
  10. Clubul V de Kate Brian
  11. Mort de-a binelea (VS5) de Charlaine Harris
  12. Categoric moarta (VS6) de Charlaine Harris
  13. Ratacire de Lauren Kate
  14. Despartirea de Aubrey Clark/L.J. Smith

Posibil sã citesc (dacã le voi cumpãra):

  1. Unearthly de Cynthia Hand (in engleza)
  2. Dustlands – Die Entführung de Moira Young (in germana)
  3. Ashes 1 – Brennendes Herz de Ilsa J. Bick (in germana)
  4. Ashes 2 – Tödliche Schatten de Ilsa J. Bick (in germana)
  5. Herzklopfen auf Französisch de Stephanie Perkins (in germana)
  6. Albastru de safir de Kerstin Gier

Ar mai fi vreo 5 titluri pentru scoala, dar nu sunt lectura obligatorie pe vacanta, le pot citi si pe clasa a 10-a. Mai vad eu. Si sa nu uit de provocarea de la Oana, trebuie sa citesc Jane Eyre (bleah, am primit o carte din anii ’80 de la biblioteca, in loc sa primesc varianta noua publicata de Leda care stiu ca o avea bibliotecara). Voi posta lista intr-o pagina speciala si o voi updata tot timpul.

Voi ce planuiti sa cititi in vacanta? 😀

 

5 gânduri despre „Lecturã de vacanţãããã :)

  1. Woow ce de carti. Trebuie sa imi fac si eu o lista pentru ca am o tona de carti necitite. Am zis ca vara asta nu mai cumpar doar cu apare cu Bravo/Bravo Girls:D, sper sa ma pot abtine.

  2. Lectura placuta ! Merita sa citesti Jane Eyre, e absolut superba, iar Albastru de safir de asemenea, ar trebui trecuta pe lista de citit 😀

Lasă un răspuns

